Welke liedjes vinden jullie beebs leuk?

Fay vind de liedjes van Racoon wel erg leuk. (en mama ook natuurlijk)

En Jan Smit, ja Zoë heeft een medestander in huis. (want dat vind mama iets minder. :?

drum and base is erg in trek hier, maar eigenlijk alle muziek met een beetje beat wordt gewaardeerd hahahaha, lekker meeswingen he, door de knieen nu ook :inlove:

Jesse vind de meeste muziek wel leuk, maar het lijkt wel alsof hij een voorkeur heeft voor gitaar muziek. En dan met name als papa de akoestische of electrische gitaar pakt. :mrgreen:

Ronald

Ja hier ook Jan Smit en Frans Bauer. Maar dat kan komen omdat Kimberly dat veel hoorde toen ze nog in mijn buik zat :oops:

En toen ik het refrein van het liedje: Als de nacht verdwijnt" zong:

Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt

als ik jou zo zie klinkt een symfonie

en je weet hoeveel ik van je hou

heel mijn hart staat open voor jou
2x

zat ik zelf met tranen in mijn ogen vanwege de tekst en Kimberly lag lekker te slapen :inlove:

Dus dat is ons slaapliedje geworden :inlove: :inlove: :inlove:

Heb een gratis cd van Nutricia gehad en die zet ik regelmatig op en hij herkent nu het begin deuntje al en begint dan te lachen :smiley:

Guus meeuwis :mrgreen:

En deze

http://media.putfile.com/Sem-staat-te-swingen-op-supersem-liedje

:inlove: :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

en nog op de maat ook :clap: :clap: :clap: :mrgreen:

Amélie vind alles leuk, ze “danst” (= wiebelt :inlove: ) overal op. Ook al zingen we zelf lalala :mrgreen: Maar ze vond het altijd erg leuk en ze werd er ook rustig van als we “in de maneschijn” en “klap eens in je handjes” gingen zingen, ze klapt dan ook mee.

lars heeft niet echt een muziekje maar laatst zette ger ABBA weet niet meer welk nummer maar hij ging lekker dansen :inlove:

Arabische muziek dan probeert ze ook te buikdansen :mrgreen:

En jean paul!!

Carlijntje kan heerlijk rustig worden als Classic FM opstaat, maar ze gaat uit haar dak als papa met zijn keytar (een keyboard in de vorm van een gitaar) liedjes voor haar gaat spelen.

Favoriet is dan ook zijn pas opgenomen single “Alles voor een zoen”, want steeds als hij het refrein zingt ( “Alles, alles, alles voor een zoen!”) geeft hij haar kusjes en dat vindt ze prachtig!

Carlijn zou ook figureren in de videoclip, maar we lagen alletwee met een flinke griep in de lappenmand… helaas… :wall: :wall: hier de videoclip dus zonder Carlijntje. http://www.youtube.com/watch?v=P0Lj3kqA-IQ

Van Pink “Dear Mr. President”.

Daar wordt Thara heel rustig van als mama meezingt :mrgreen: . Heeft me al menigmaal geholpen om de traantjes te drogen en haar in slaap te krijgen :wink: .

En verder, als mama luidkeels meezingt is het goed :mrgreen: . Heerlijk toch, het hoeft niet mooi te zijn als het maar vals is! :lol:

2 liedjes die ik veel gespeeld heb tijdens de zwangerschap: Relax - Mika/ You came - Kim Wilde en daar is Mea ook steeds rustig van.