Ik mag een nieuwe leaseauto bestellen. 8)
Tja dit keer kijk ik toch iets anders naar de auto dan de vorige keren i.v.m. Ivan.
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken dus vandaar deze poll.
heb gestemd op andere auto en zou dan gaan voor een toyota corolla verso :dance: Betrouwbaar, mooi, hoog van zit, en ruim.
Zafira hebben we gehad als leenauto toen we schade hadden aan de touran en poehee, als je degelijkheid gewend bent is de zafira een zwabberbak… als je niet beter weet dan zeg je eerder dat hij lekker soepel veert :lol:
De renault zou ik niet weten, maar ik ken wel een flinke zooi renault rijders die allemaal hetzelfde zeggen… we staan meer bij de garage dan dat we rijden. Uiteraard overdrijven ze, maar renault is zeker geen “probleemloze” auto
Voor ons moet een auto betrouwbaar zijn, starten en rijden en niet… starten, sjips, anwb bellen :silenced:
Dus… toyota corolla verso zou mijn keuze zijn :dance:
Jammer genoeg behoort Toyota niet bij de merken waaruit ik kan kiezen Anders leek de Verso me ook wel geschikt
De Grand Scenic is momenteel uitgerust met zón glazen dak gratis en is verder vrij flexibel in te delen. Tja… een collega van mij zat frequent met zijn Megane bij de garage. (Zat hem er wel eens mee te plagen… :oops: )
De Zafira is iets prettiger qua leaseprijs en de betere wederhelft vond deze prettiger om in te rijden.
Het ligt natuurlijk een beetje aan je leasebedrag en of je per maand ook meer wilt betalen maar anders zou ik kiezen voor een Volkswagen Passat of Touran.
Hiervoor hebben wij een Renault Laguna Grand Tour gehad en dat was ook een heerlijke grote auto. Maar wij zijn meer fan van VW en Audi, vandaar onze huidige keuze.
In de lease is overigens de Skoda Octavia ook erg aantrekkelijk. Je betaalt niet de hoofdprijs en hebt toch de grootte en voordelen van een Volkswagen. Bovendien is deze auto nog leuk aan te kleden zonder dat je te gek veel geld kwijt bent. Denk aan navigatie, metallic lak, LM velgen, Xenon verlichting etc.
Mijn schoonzus heeft een Zafira, kofferbak is best ruim, niet superruim (die van onze Peugeot 406 is ruimer dus zou eigenlijk een Peugeot 407 gezegd hebben dan dat is de nieuwe versie) maar een voordeel is wel dat je in de kofferbak nog twee stoelen kan neerzetten, dus kan je in die auto sowieso altijd 7 personen makkelijk vervoeren!
Nou wij hebben sinds gisteren een VW-Passat Station. Wow wat een ruimte!
Renault! Die zijn echt huge!! En ze rijden zo heerlijk, renaults…
Ik rij nu een Skoda Octavia: prima auto!
Ik vind’m te groot want zit er bijna altijd alleen in (maar deze komt uit de lease-pool dus ik had geen keuze), maar mijn collega’s die kinderen hebben vinden’m qua grootte :thumbup:
Daarnaast issie voor z’n klasse leuk van prijs, rijdt goed en ik en de vele collega’s die ook Skoda’s hebben hebben er nooit rare technische problemen mee.
Succes met kiezen!
Toyota Corolla Verso :thumbup: :thumbup: .
Wij hebben een Peugeot 307 en ws volgend jaar wordt het de 407, hele fijne auto :thumbup:
we hebben de 407 sw…
wereld auto…ruimte ruimte en nog es ruimte. Zonneschermpjes in de deuren, getint glas geen last van de zon dus achter in… enne had ik al gezegd dat ie groot was en veeeul ruimte heeft :mrgreen:
Wat is ultimieme…? :think:
:oops: Hmmm … :think: das anbo-iaans voor ultieme
@gismolo wrote:
Nou wij hebben sinds gisteren een VW-Passat Station. Wow wat een ruimte!
Leuk, wij ook. Ga je m nog showen in het topic ?
De Zafira! Mijn ouders hebben er een en ik vind het een geweldige auto!!
Super veel ruimte, ook beenruimte en een ruime kofferbak!
Groot voordeel van de Zafira is dat als je de 2 stoelen helemaal achterin niet gebruikt deze volledig verzonken in de bodem liggen en dus geen ruimte innemen.
Ook de “gewone” achterbank kan je in positie verzetten, zodat je kofferbak nog ruimer kan worden.
Wij hebben nu al lease-auto de Renault Laguna Grand Tour en is echt een heerlijke auto.
De nieuwe Citroen C5 station is ook een hele mooie wagen… :drool:
Wij hebben net een Ford Focus Wagon besteld, Titanium versie (lekker luxe).
Ik wou ruimte, en mijn man wou een niet te dure (vanwege de bijtelling) en we kwamen er achter dat de je bij de Ford Focus het meeste auto hebt voor de beste prijs! Dus niet laagste prijs, maar beste prijs!
Hier ook de toyota corolla verso :thumbup:
Wij rijden in een Skoda Octavia station.
Superveel ruimte, veel comfort (veel opties) en heerlijk rijden!
Als ik het goed bekijk hebben jullie 1 kindje… Dan zou ik zoveel ruimte niet in een auto nodig hebben en dus ook niet willen… (van de 2 auto’s die op je lijstje staan…)
Met 1 kind heb je niet de ruimte nodig van een gezin met 3 kinderen…
Persoonlijk zou ik dan een kleinere auto kiezen… Je rijdt er vaak alleen in…dan heb je de ruimte ook niet nodig…
Ik zou voor een Seat Altea kijken… Toch ruim…Zeker ruim genoeg voor een gezin met 1 of 2 kinderen… Lekker sportief… Lekker hoog… En als je dan toch een maatje groter wilt…neem je de xl…