Welke laars?? Keuze is al gemaakt !! Thnx allemaal!!

Goede keuze Juul, vind ik ook echt meer iets voor jou moet ik zeggen. :inlove: idd teun die lucky boy met Juuleke met haar strakke lijf en big boobs.



En idd hier ga ik dus nooiiit voor synthetisch, goedkoop maar lelijkkkkkkk :sick: ik ben ook voor kwaliteit, echt leder dus, maar ik heb ook moeilijke voeten dus goedkoop is het sowieso al niet voor mij…

Nou ehhhh dat strakke lijfje laat dat maar weg hoor :shifty: :shifty: ben benieuwdhoever ik dit keer weer ga uitdijen :eh: :think: :mrgreen:

Ach man jij hebt echt een mooi figuurtje (nu met extra ingeslikte voetbal maar dat is tijdelijk)…echt juul ik ben jaloerssss op jouw lijntje…

@Jolanda24 wrote:

Ach man jij hebt echt een mooi figuurtje (nu met extra ingeslikte voetbal maar dat is tijdelijk)…echt juul ik ben jaloerssss op jouw lijntje…




:oops: :oops: :oops: :oops:



:mrgreen:

goede keus :thumbup: :thumbup: :thumbup:



jeetje meid, je bent alweer 21 weken :shock:

@juulisjuul wrote:

@Pumba wrote:
Ik heb 2 gekozen, vind bij 1 die stiksel op de schoen niet zo. Zelf zou ik een laars kiezen met hogere hakken…




Nee ik moet er juist 1 met niet zo’n hoge hakken, ben dadelijk in de winter hoogzwanger dan kan ik er helemaaaaaaal niet meer op lopen als ze hoog zijn enne die heb ik nog zat in de kast liggen :wink:




OK, dat is natuurlijk zo. Ik heb hetzelfde probleem straks :)

@juulisjuul wrote:

Ben er al uit hoor ladies…het is laars 1 geworden :inlove: :inlove:




Goede keus! :thumbup:

Of je koopt ze gewoon allebei… :angel:





Koop je die ander er ook bij, voor als je een keer wil wisselen.



Ik heb trouwens gister het H&M boek binnen gehad.

Staat zo’n leuke jas in!!



De gedachte aan dat ik straks alles weer pas, heerlijk!



Durf die jas alleen niet te bestellen, want ik kan hem niet passen, en ik twijfel tussen 2 maten.

Ben alleen bang dat hij over een week of 6 á 8 al op is…