Welke laars?? Keuze is al gemaakt !! Thnx allemaal!!

Hoi,



Ik ben op zoek naar laarzen voor dadelijk als het wat kouder word, maar ik kan er maar 2 vinden waarvan de hak niet zo heel hoog is (5 cm) ik wil het liefst een beetje vrouwelijke laarzen zodat ze ook leuk zijn onder een jurk of rok dus dan moet je toch wel een beetje hak hebben, ik kon er maar twee vinden…welke zouden jullie kiezen??



Tips of als je ergens leuke laarzen weet roept U maar :mrgreen:

Heb gekozen voor laars 2.

Ik vind laars 1 te glimmerig en daar hou ik zelf niet zo van.

Laars 1.

Ookal is hij wat glimmend…ik vind hem toch het leukst!

Zeker laars 1… volgens mij is het een soort van paardenleer… en das ontzettend soepel… ik vind em veel mooier… en denk dat de glim ook ontzettend zal meevallen in het echt…

Ik vind jou ook meer een type voor laars nr1…



verder koop ik eigenlijk altijd mijn laarzen bij Manfield… altijd… :inlove: fijne pasvorm… goede prijs… ik heb laatst eens gekeken en had zo weer 6 modellen mee kunnen nemen… :drool:

Bovendien zoek je een vrouwelijke laars… mooi onder rokken en zo… ik vind de 2e laars veel te plomp… :silenced: vind de hak te grof en het model met die dingen aan de zijkant… flappen of whatever :mrgreen: overbodig…

Hmmm… ik heb net op laars 1 gestemd en ik zie dat het nu 5 tegen 5 is. Dat maakt het niet makkelijk voor je, he? :mrgreen:



Succes met de keuze! :-*

laars 1 past beter bij jou en lijk me mooier onder een rok

VIND IK dan he :wink: :mrgreen:

Laars 1. Laars 2 vind ik ook leuk, maar dan voor onder een spijkerbroek. Niet voor onder een rok.

1

nr 2 vind ik er beetje cheapy uit zien

Laars 2! Vind ik veel stoerder. Je hebt een soortgelijke laars vanDr.Adams. die is eerrgg gaaf.

Ik ga ook voor laars 1 :wink:

@dena wrote:

Laars 2! Vind ik veel stoerder. Je hebt een soortgelijke laars vanDr.Adams. die is eerrgg gaaf.




ze zoekt juist een vrouwelijke laars :wink: :-*

ow oke… :shifty: (ik duik hier ook maar even achter mijn pc vanuit het zwembadje in de tuin zonder me ff in te lezen)



Maar toch kies ik dan voor laars 2. Vind deze zeker vrouwelijk ( en stoer… :mrgreen: )

Laars 1.

@dena wrote:

ow oke… :shifty: (ik duik hier ook maar even achter mijn pc vanuit het zwembadje in de tuin zonder me ff in te lezen)



Maar toch kies ik dan voor laars 2. Vind deze zeker vrouwelijk ( en stoer… :mrgreen: )






Oww als ik toch kon kiezen, zou voor t zwembad gaan :mrgreen: :stuck_out_tongue:

2e vind ik wel stoer, maar niet vrouwelijk… komt door die hak denk ik… of ja, hij is minder vrouwelijk… :angel:

Denk toch dat het laars nummer 1 word, als vind ik de hak nog aan de hoge kant, maar anders krijg je weer van die cowboy modellen :sick: van die lompe, het moet wel vrouwelijk blijven vind ik…enne Anouk, ik kan daar ook niet echt goed op lopen hoor,dadelijk al helemaal niet meer, maar het is meer voor als hub en ik eens uit eten gaan of ff weg met zijn tweetjes, dan is het nog te doen :mrgreen:

Definitly laars 2, leuk met een ribrokje of spijkerrokje! Stoer en toch vrouwelijk! :thumbup:

Ik heb gekozen voor 2, maar persoonlijk zou ik geen van beide kiezen :wink: