Welke laars?? Keuze is al gemaakt !! Thnx allemaal!!

Laars nr 2 vind ik het mooist.

Ik vind 2 ook de mooiste

ik vind nummer 1 super mooi helaas kanik heel weinig laarsen aan want heb te dikke kuiten kan alleen helioform laarzen aan en dan betaal je al snel 150 euro) ik had gekozen voor nummer 1

@roosje83 wrote:

ik vind nummer 1 super mooi helaas kanik heel weinig laarsen aan want heb te dikke kuiten kan alleen helioform laarzen aan en dan betaal je al snel 150 euro) ik had gekozen voor nummer 1




150 euro vind ik niet duur hoor, voor een leren laars en als ie op jouw kuitdikte is al helemaal niet… :thumbup:

ik vind 2 mooier.

die eerste heeft zo’n rare hak :eh:

Ik heb 2 gekozen, vind bij 1 die stiksel op de schoen niet zo. Zelf zou ik een laars kiezen met hogere hakken…

Ik vind laars 1 de leukste, nummer 2 vnd ik er erg goedkoop uitzien en vind bovendien de hak en die ‘flapjes’ o.i.d niet zo mooi.

Ik heb gestemd op laars 2, vind laars 1 erg ordi…en vind de neus niet in verhouding kloppen met het hele geheel.

Laars 2 kan ook nog onder een broek.

Laars 1 :thumbup:

die andere vindt ik oud bollig :sick:



Gelukkig smaken verschillen :wink:

@esmie wrote:

Heb gekozen voor laars 2.

Ik vind laars 1 te glimmerig en daar hou ik zelf niet zo van.




Dit is volledig mijn mening/



Groeten

Isle

Allebei niet mijn smaak, maar nummer 1 vind ik persoonlijk erg lelijk :silenced:. Nummer 2 vind ik wel mooi, al zou ik ze zelf nooit dragen.

@Pumba wrote:

Ik heb 2 gekozen, vind bij 1 die stiksel op de schoen niet zo. Zelf zou ik een laars kiezen met hogere hakken…




Nee ik moet er juist 1 met niet zo’n hoge hakken, ben dadelijk in de winter hoogzwanger dan kan ik er helemaaaaaaal niet meer op lopen als ze hoog zijn enne die heb ik nog zat in de kast liggen :wink:



Fai: Idd 150 euro geef ik ook meestal uit voor leren laarzen,andere krijg ik pijn aan mijn voeten van :thumbdown: Ik moet zowieso altijd leren schoenen hebben, ik krijg echt pijn aan pijn voeten van syntetisch materiaal :thumbdown: wel jammer want die zijn vaak veeeeel goedkoper :roll:

@juulisjuul wrote:

@Pumba wrote:
Ik heb 2 gekozen, vind bij 1 die stiksel op de schoen niet zo. Zelf zou ik een laars kiezen met hogere hakken…




Nee ik moet er juist 1 met niet zo’n hoge hakken, ben dadelijk in de winter hoogzwanger dan kan ik er helemaaaaaaal niet meer op lopen als ze hoog zijn enne die heb ik nog zat in de kast liggen :wink:



Fai: Idd 150 euro geef ik ook meestal uit voor leren laarzen,andere krijg ik pijn aan mijn voeten van :thumbdown: Ik moet zowieso altijd leren schoenen hebben, ik krijg echt pijn aan pijn voeten van syntetisch materiaal :thumbdown: wel jammer want die zijn vaak veeeeel goedkoper :roll:




Ja idd, als ik een leren laars vind van rond de 150 vind ik dat een mooie prijs… en bij Manfield zitten ze rond de 150-200 euro… ligt eraan… Ik zou nooit synthetische schoenen kopen… nooit van mijn leven… Met schoenen moet je nooit beknibbelen… altijd voor kwaliteit gaan… dan kun je beter een beetje op kleren besparen… :inlove:



Jaaaaa Juul… jij bent echt van de hoge hakken… :inlove: ziet er kei leuk altijd… met je hakjes, strakke bilpartij en mega boobs… die Teun is een bofkont… :inlove:

Ik zou gaan voor laars 2.

Laars 1, absoluut. Ik zag dat het woord plomp al voorbij is gekomen als benaming voor laars 2. Ik wil me daar helemaal bij aansluiten :mrgreen:



En niet rot bedoeld, maar als je al zwanger bent kan je extra PLOMP missen als kiespijn lijkt me… :lol:

Laars 1 zeker weten :thumbup:

@esmie wrote:

Heb gekozen voor laars 2.

Ik vind laars 1 te glimmerig en daar hou ik zelf niet zo van.
dat is precies wat ik wilde zeggen :lol:

@Jannigje wrote:

@esmie wrote:
Heb gekozen voor laars 2.

Ik vind laars 1 te glimmerig en daar hou ik zelf niet zo van.
dat is precies wat ik wilde zeggen :lol:






Helemaal mee eens! :mrgreen:

laars 1!!! :mrgreen: ik hou wel van een beetje glimmend.



laars 2 vind ik veel te lomp, ik hou niet van ronde neuzen en die gesp/knopen erop vind ik persoonlijk niet mooi.

Ben er al uit hoor ladies…het is laars 1 geworden :inlove: :inlove: