welke kleur???? - foto's en updeet op p 3!!!! het resultaat!

ja, die muts heeft gewoon heel veel kussens in de machine gepropt en dan zit het zo dicht op elkaar dat sommige plekken niet pakken.



nu heeft hij ze wel weer per stuk gedaan, met 1 doosje, en nu zijn de kussens weer bijna zwart grrrr…



ik wil me er nu ook echt NIET meer mee bemoeien… moet ik morgen de klus afmaken, ja doehoeggg… is jouw projectje… je zoekt het maar uit hoor…



Maar wel zonde dus… maar eh, haha, ik hou jullie op de hoogte. Als alles gedaan is maak ik wel weer ff een foto!!!

Ik heb voor grijs gekozen, omdat ik dat zelf zou kiezen. Maar als ik zo lees wat jouw interieur een beetje is dan zou ik bruin gekozen hebben.

Zo… hier het resultaat…



bank was dus wit (zie pag. 1)



en eh… tis dus geen grijs of bruin geworden… maar zwart.



onze wasmachine kon de kleine hoezen wel aan met verven… maar de grootste hoes dus niet, en ging vlekken. Hebben de hoezen uiteindelijk naar een wasserij gebracht die ze voor ons maar zwart hebben gekleurd. Prima…



manlief heeft gelijk maar even de achter muur in loodkleur geverfd (was donker olijfgroen) dus eh… ja, hij weet wel van aanpakken, hahaha

Ik heb maar één woord:

PRACHTIG !!!





liefs

Gerda

ik vind het mooi geworden hoor! :thumbup: en mooi ook die muur zo.



nog even een vraagje, die verf laat niet meer af als het nat wordt? :think:

Heel mooi!!!

ERG MOOI!!! :thumbup: :thumbup:

Jaaaaaaaaaa, mooi hoor!!



(en weer moet ik denken aan Kim die onder de salontafel ligt en haar tanden in de buisjes van de tafel zet :inlove: :inlove: )

wowwwwwwwwww :o mooi hoor!!! Ik had chocoladebruin gestemd, maar dit is ook mooi zo!!!

hahha, ja, sorry voor de chocoladebruine stemmers…



tenks



nee volgens mij geeft de verf niet meer af hoor… zou ook niet moeten natuurlijk als je nog eens iets wilt wassen… haha…



jaaaa die kim en julian!!! lachen was dat!!

Gaaaaaaaaf

Is echt supermooi :thumbup:

:mrgreen:!

Wauw…prachtig! :thumbup: :clap:



Ik zou meteen in je huis trekken en me thuis voelen…echt geweldig!

Het lijkt wel een foto uit z’on mooi magazine… :smiley:

:mrgreen: dank jullie wel!!!



zijn er ook aardig ‘content’ mee, hahaha



kijk, zo zie je het iets beter… heb wel geflitst, maar hij is echt zwart!!

mooi geworden :inlove:

Mooi geworden hoor Snoes!

tenks :mrgreen: