welke kleur???? - foto's en updeet op p 3!!!! het resultaat!

ok… ik wilde graag een witte bank… die stof was ook de enige van ikea die je in de was kon doen. Maar manlief wordt gek van het wassen… en als je het ene wast, krijg je toch kleur verschil…



dusss hij wil de kussens en alle hoezen graag kleuren. Welke kleur is het mooiste…



we hebben deze bank.



Onze inrichting: donkerbruin tot zwarte servieskast en computerkast, 1 witte stoel van ikea (die blijft wel wit), houten parketvloer, bruin houten eettafel met donkerbruine leren stoelen.







ik neig zelf een beetje naar het bruine toe… wat warmer dan grijs

Bruin, maar ik ben in een bruine fase 8)

Wij hebben een paar jaar geleden zo soort bank ook gekocht…Bruin…dus ik ga voor bruin!!

bruin , zal zeker mooi staan bij je meubels

antracietgrijs lijkt me ook wel cool staan bij jullie! Springt ie er lekker uit!

Absoluut antraciet!

Wij hebben ook een donkerbruin bankstel, ook in combi met een donkere koloniale salontafel en dressoir.

ik ben er nog steeds heel blij mee.



vind bruin echt een mooie meubelkleur.



ben benieuwd hoe het gaat worden, maar dan kom je het vast wel even showen he!

Wow, blijft zo’n bank wit bij jullie?



Wij hadden zo’n kleur stoel, maar hij staat nu op zolder, veel te groezelig geworden.



Maar ik zou zeker gaan voor chocoladebruin, vind ik ook warmer!

hier ook iemand met een bruin fase!!



dus bruin!!!

Bruin, wij hebben de salontafel en de dressior ook donkerbruin en een rode bank.

Zo te lezen past bruin heel mooi in jullie huis.



Enne we willen wel een na foto zien he :lol:

Bruin!



En dan lekker contrasterende kussens erop~!

Ik zou gaan voor chocoladebruin! (En als 'ie af is dan met bijpassende chocolaatjes lekker op de bank gaan zitten met een fijn boek of zo…) :mrgreen:

haha, dat wordt spannend!!!



ja, in feite hebben we niets grijs… alleen maar warme tinten… maar goed, ben benieuwd!

Bruin, grijs vind ik persoonlijk op den duur saai worden. Het kan heel mooi zijn maar dan in combi met een knalkleur.

Blauw of idd rood

Ik heb maar antraciet grijs gestemd.

Ben bang, als je de bank bruin doen, dat alles zo donker wordt in jullie kamer?? Weet ik niet hoor, ken jullie woonkamer natuurlijk niet :wink: :mrgreen:

Wij hebben ook veel bruin en zand, we hebben er knalkleurtjes bij als oranje paars en rood en dan in kussens en accesoires en onze salontafel is paars :mrgreen: Staat super hoor dus ik stem voor bruin :thumbup:

chocoladebruin :thumbup:

ja, heb turqouse kussentjes en aquablauwe acces.



rood is niet zo mijn kleurtje…



anders zal ik morgenavond even een fotootje maken van de huiskamer, haha…

@Snoesje wrote:

ja, heb turqouse kussentjes en aquablauwe acces.



rood is niet zo mijn kleurtje…



anders zal ik morgenavond even een fotootje maken van de huiskamer, haha…




dan zou ik zeker voor bruin gaan, mooie combi!