welke kleur???? - foto's en updeet op p 3!!!! het resultaat!

Nou, massale stemming voor bruin zo te zien! Heb zelf ook bruine bank, maar vind grijs ook mooi als meubelkleur, en goed te mixen met felle kleuren of aardetinten… Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Ben je niet bang dat het vlekkerig wordt, zo’n grote lap in zo’n veel donkerder kleur? Hier alleen t-shirts geverfd en spijkerbroeken opgedonkerd met nogal wisselend resultaat (en altijd heel vieze wasmachine :eh: )

Succes :thumbup:

ik zou ook voor bruin gaan,maar meid weet wat je doet…als het verkeerd gaat heb je je hele bank verknald…ik zou het echt nooooooooooooooit doen…ik heb het geprobeert met een zooi handdoeken…allemaal verknald en alles is vlekkerig geworden…nu zijn handoeken niet zo’n ramp maar je bank>? denk er alsjebliefd nog even heel goed over na of laat het doen door een prof…das mijn advies…

Donkerpaars dat zou ik doen.



Maar ik ben jij niet, dus ik kies nu voor donkerbruin.

hahahaha donkerpaars staat idd niet op t lijstje



maar eh… kwam vanavond thuis van een avondje eten… wasmachine aan… manlief heeft de hoezen dus al in de was gedaan… grijs dus…



ik zeg, jij bent ook een lekkere, zonder dat we het nog verder hebben bepraat stop jij die dingen al met kleurstof en al in de was…



op zich geen probleem, voor 99 euro koop je een nieuwe hoes bij ikea, maar ok, das toch een hoop centen nog…



maar goed, hij werkt zelf in de kleding en heeft al zoveel kledingstukken gekleurd… zal er maar op vertrouwen he…

antraciet grijs





zo valt hij tenminste een beetje op…



of idd wijnrood ofzo…lijkt me ook heel mooi…





krijgen we het resultaat te zien???

ben ook benieuwd naar het resultaat!

foto`s zien Snoes

Hey, maar voor die bank kan je voor best weinig geld andere hoezen kopen…! Ben je zo in een keer klaar… Dat zou ik eerder doen dan de hoezen gaan verven!

Rood…



en als je dat niet wilt… doe dan maar bruin :lol: :lol: :lol:

Bij jullie thuis…staat bruin het mooist!!!

Whahahaha…en ze zijn nu dus grijs!!

Ik vind grijs mooier, dat komt ook omdar wij zwart/wit en grijs in huyis hebben, dus dat is mijn kleur.



Maar… gezien jouw inboedel, zou ikiiezen voor donkerbruin, succes!



Laat je het eindresultaat even zien?

ik lees net dat het verfbad al achter de rug is :mrgreen: , laat je het eindresultaat ff zien?

en welke kleur is het geworden :think:

oooh ja grijs ik heb het al gelezen :mrgreen:

Jeetje Snoes, dat is ook lekker van die man van jou, wij stemmen hier massal bruin en hij maakt er grijs van! :think: :lol:



Hoe is het afgelopen?

Als je ‘go with te flow’ wilt, moet je voor bruin gaan.



Vind je het leuk om er net wat uit te springen, dan voor antraciet!



Ik heb zelf laatst m’n muur choco-bruin geverfd, terwijl al m’n andere muren lichtgrijs zijn (wel met een bruintint erin), staat super! Daarna ben ik doorgegaan naar de keuken, daar hebben we een antraciet aanrechtblad en tegels en nu dus ook een choco-muur. De combi staat super en is net een beetje anders dan anders.



Succes met beslissen :thumbup:

tis al te laat, maar ik zou ook voor bruin gaan :mrgreen:



hoe is het geworden?

Dit schreef Snoes gisteravond bij ons in he ttopic!

Dacht dat jullie wel nieuwsgierig ernaar waren :wink:



Maar goed… verder heeft den gewoon de bankkussens in de was gedaan om grijs te maken… mislukt… was ik al bang voor. Verf pakte op bepaalde stukken niet… lekker dan…

Oh, bah, da’s balen zeg…