Na wat rondgekeken te hebben op internet en in showrooms, heb ik twee wagens die ik mooi vind en die me fijn en goed lijken. Ik ben benieuwd naar meningen van gebruikers die ervaring hebben met een van de wagens. Wat zijn de voor- en nadelen? Zelf heb ik gezien dat de bak van de MAxi Cosi groter is, dus kindje kan er langer in liggen, maar dat betekent ook dat de wagen meer ruimte inneemt en onze gang is dan weer niet zo groot en mijn auto is ook maar een Suzuki Alto…
De ene is de Mutsy Evo, de andere is de Maxi Cosi Mura 4.
Geen van beide heb ik ervaring mee, naar de bugaboo cameleon vind je niks? Smalle wagen, dus past makkelijk in de gang. Kan klein ingeklapt worden, paste ook in onze Citroen C3. En heeft een grote bak, dus kindje past er lang in!
Ik heb met beide geen ervaring. Maar ik moet zeggen dat mijn kinderen het al snel helemaal niet leuk vonden in de bak. Met een maand of 3 a 4 riepen ze al vanuit de wagen dat ze er ook bij wilde haha.
Dus ze zijn al redelijk snel naar de normale kinderwagen gegaan.met een maand of 4, 4,5. Nu kan onze kinderwagen helemaal plat dus dat scheelt wel. En we gingen ook niet hele dagen op pad. Wij hebben een quiny buzz 4. Deze is ook redelijk klein te maken voor in de auto en ik vind em prettig in gebruik. Ook gewoon lekker door de winkel heen crossen. Ik vind het ook belangrijk dat ie lekker rijdt
Wij hebben de maxi cosi mura. Maar dan met de wielen aan de voorkant tegen elkaar. Iris heeft idd lang in de bak kunnen liggen, die is erg ruim.
Enige nadeel vind ik dat er onderin niet veel boodschappen passen.
Verder een hele fijne wagen!
Tja… ik zweer ook bij bugaboo en ik heb veeeeeeeeeeeeeeeeel wagens gehad :mrgreen: Het enige model wat steeds terug kwam was bugaboo… ik heb een zwarte, 2 rode en een blauwe gehad en als ik nu door een speling der natuur nog een kind zou krijgen, zou ik zonder twijfel een bugaboo aanschaffen.