Welke kinderwagen

Er is nu net een nieuwe Bugaboo uit, die is een stuk hoger. Geen bak tot de knieen meer bij lange mannen :stuck_out_tongue: Net zo hoog als de Joolz las ik in een advertentie.

Wij hebben een Joolz, pracht wagen, gekocht bij de 2e, in de winkel de matrasjes van de Joolz en Bugaboo op elkaar gelegd, die van de Joolz was groter zelfs :wink: Dochterlief heeft er tot 7,5 maand in gelegen.

Daarvoor een Quinny Buzz gehad, daar ben ik nooit vriendjes mee geworden.

Sennapen… ik denk echter dat Pe de mutsy bedoeld in de zin van de mutsy urban serie… heb ik ook gehad en das geeeen vergelijk met de transporter of evo… :wink:

Afgelopen weekend zijn we even bij een grote Prenatal geweest, met testbaan 8) en daar hebben we samen wagens gekeken en beide vinden we de MC Mura 4 wel een hele fijne wagen, lekker robuust, rijdt soepel ook met 1 hand, makkelijk te verstellen, zitting kan ook heel plat en kan beiude kanten op, dat was sowieso een grote eis, maar dat hebben de meeste wagens tegenwoordig wel volgens mij. De Mutsy Evo ook nog bekeken, mn zus wil die, die was ook mee met haar man en we hebben ze vergeleken en hoewel het niet heel veel scheelt, vinden we beide toch de MC fijner/mooier/degelijker ofzo, dus ik denk dat het toch de MC gaat worden! De Raspberry vind ik wel erg mooi :inlove: Wel prijzig, maar nu gratis autostoel en voetenzak erbij, dus dat scheelt dan weer :smiley:

Tnx in ieder geval voor alle reacties!

@Cell wrote:

Sennapen… ik denk echter dat Pe de mutsy bedoeld in de zin van de mutsy urban serie… heb ik ook gehad en das geeeen vergelijk met de transporter of evo… :wink:

Klopt! :lol:

Gelukkig vind je me nog wel leuk, Sennapen :wink:

@Pé wrote:

@Cell wrote:

Klopt! :lol:

Gelukkig vind je me nog wel leuk, Sennapen :wink:

Kan toch niet anders :inlove: :mrgreen: