welke kinderstoel?

wij willen binnenkort een kinderstoel gaan aanschaffen, maar was allereerst nieuwsgierig wat voor 1 jullie hebben en waar je tevreden over bent! :smiley: ik heb nl. nog geen enkel idee welk soort, je hebt best wel veel…dus wie weet kunnen jullie mij op weg helpen?

liefs

Wij hebben een Stokke (triptrap) en die bevalt heel goed. Je hebt ze ook nog eens in heel veel verschillende leuke kleurtje.

Enig nadeel is dat hij zo duur is.

Wij hebben een ganther…Prima stoel, werkt goed…Hij is alleen 130 euro ofzo…Voor Micah wilde we (natuurlijk) dezelfde, maar dit zit nu al een hele tijd in de kinderstoel van de Ikea a 15 euro…

Anne heeft een chicco polly en die bevalt perfect hier. Wij houden niet van die houten stoelen en de chicco kan heel amkkelijk zonder blad aan tafel, is in allerlei hoogtes in te stellen, verkleiner zit erbij en tuigje. Een degelijke complete stoel, maaaar ook erg duur.

Wij hebben ook zo’n triptrap, maar bij mijn schoonmoeder zit ze in een Ikeastoel en dat is toch ook wel fijn.

Wij hebben een triptrap en een stoel van Ikea. Allebei fijne stoelen, maar met een heel groot prijsverschil.

Wij hebben een chicco polly. Bevalt ons prima :thumbup: .

Kan met en zonder blad, makkelijk in te klappen. Wat ik ook er handig vind is dat er wieltjes onder zitten dus je kunt hem goed en makkelijk verplaatsen.

Groetjes Renate

Hier ook een tripp trapp.

Wij vinden hem ideaal!

ikea :mrgreen:

Hier ook de Tripp Trapp van Stokke. :thumbup:

Duur maar kan heeeeeel lang mee.

Zelfs ik zit er regelmatig op als bijzetkrukje… :lol:

@Rasje wrote:

Hier ook de Tripp Trapp van Stokke. :thumbup:

Duur maar kan heeeeeel lang mee.

Zelfs ik zit er regelmatig op als bijzetkrukje… :lol:

Hier ook de Tripp Trapp :thumbup:

Wij vonden hem eerst te duur, maar zijn blij dat we hem toch gehaald hebben.

Hij is het geld echt waard :thumbup: .

thanks dames!

(als ik dit zo lees, zit er veel prijsverschil in, maar bevallen de meeste stoelen dus wel, wordt de keuze niet makkelijker van… :shifty: )

Hier ook een ikea, ideaal! We hadden ook een andere, maar die hebben we zelfs alweer weggedaan, stond alleen maar in de weg. De ikeastoel was eigenlijk voor erbij, als weg zouden gaan etc. Maar algauw werd het de vaste stoel. Lekker makkelijk schoon te maken ook!

Hier ook de Tripp Trapp, erg handig, kunnen ze dicht mee aan tafel geschoven worden. Alleen door het vele schoonmaken (gewoon met water) is het hout van de voetensteun (gebruiken wij als soort voedselopvangbak) wel al heel gauw lelijk geworden. Dus qua kwaliteit ben ik er niet zo tevreden over, qua model wel.

Tripp Trapp :mrgreen:

Wij hebben deze van Ikea en hij bevalt super!!! Mooi klein en compact, goed schoon te houden en ontzettend makkelijk te verplaatsen! Persoonlijk geef ik de voorkeur aan kinderstoelen zonder blad eraan, zodat ze direct aan tafel te schuiven zijn. Ik heb er bij Prenatal (in de aanbieding) een verkleiner in gekocht, die er voor gemaakt lijkt te zijn, dus dat ziet er leuk uit!

Verder is deze niet zwaar, dus ik neem hem echt overal in huis mee naar toe. Zou geen andere willen.

De prijs van deze is zo’n 40 euro.

Ik ken vanuit mijn werk (KDV) de tripptrapp en ben geen fan. Maar smaken verschillen…

Mocht je nog iets anders dan Tripp-trapp willen horen…

Hier hebben we een stoel met losse tafel van de Prenatal…zoals het plaatje maar dan blank hout.

Stoelverkleiner gaat er los in,maar naarmate hij ouder en groter wordt kan dat eruit natuurlijk…de plank kan ook los.

Wij vonden dit t.o.v. de tripp-trapp juist handiger aangezien hij er ook aan kan tekenen,kleien,spelen,enz.enz…doordat de tafel er los onder zit heeft hij meer dan genoeg knoeiruimte aan die tafel ipv alleen zo’n klein plankje voor hem…

(bij gebrek aan ruimte hebben we ook tijdelijk geen eettafel…wij eten alledrie aan de salontafel,Joas zn tafel en stoel sluiten daar perfect op aan zodat we toch normaal aan tafel zitten met zn allen…maar dan laag)…

Tis een kwestie van persoonlijk smaak…die tripp-traps zijn leuk,maar voor ons was dit praktischer.

PS dit model op de foto is iets anders en duurder…wij hadden hem geloof ik al voor 40 euro…en blank hout.

Wij hebben een tripp trapp en als je via de site van stokke besteld dan is het vaak goedkoper dan in Ned.

En gratis bezorging in Nederland.

Groetjes DIjanka

@mandy_d. wrote:

Mocht je nog iets anders dan Tripp-trapp willen horen…

Hier hebben we een stoel met losse tafel van de Prenatal…zoals het plaatje maar dan blank hout.

Stoelverkleiner gaat er los in,maar naarmate hij ouder en groter wordt kan dat eruit natuurlijk…de plank kan ook los.

Wij vonden dit t.o.v. de tripp-trapp juist handiger aangezien hij er ook aan kan tekenen,kleien,spelen,enz.enz…doordat de tafel er los onder zit heeft hij meer dan genoeg knoeiruimte aan die tafel ipv alleen zo’n klein plankje voor hem…

(bij gebrek aan ruimte hebben we ook tijdelijk geen eettafel…wij eten alledrie aan de salontafel,Joas zn tafel en stoel sluiten daar perfect op aan zodat we toch normaal aan tafel zitten met zn allen…maar dan laag)…

Tis een kwestie van persoonlijk smaak…die tripp-traps zijn leuk,maar voor ons was dit praktischer.

PS dit model op de foto is iets anders en duurder…wij hadden hem geloof ik al voor 40 euro…en blank hout.

Wij zijn op zoek naar zo’n stoel. Heel fijn omdat je de stoel in de tafel kunt schuiven en dan heb je een hoge kinderstoel, maar je kunt ook het stoeltje gewoon bij de tafel zetten en dan heb je meteen een kindertafel, idd om te tekenen, kleien, enz.

Afgelopen weekend de houten meegroeistoel ingeruild voor de Chicco Polly.

Nu al helemaal happy, wat een superstoel is dat zeg!!!

Echt een aanrader.