welke kinderstoel?

Wij hebben er drie :eh: . De triptrap, plastic geval van de ikea, die hebben we nu in gebruik en we hebben ook een houten net als op de foto. Die is lekker makkelijk om straks te schilderen etc inderdaad.

De triptrap is gewoon makkelijk voor erbij, omdat we af en toe andere kindjes op bezoek hebben.

Hier hadden we ikea, maar nu vanwege ruimtegebrek 2 reisstoelen die je op een bestaande eetkamerstoel monteert… perfect hoor.

Maar mocht er nog een 3e komen, dan zo een stoel als eerder beschreven in rood… met tafeltje en stoel :thumbup:

We hebben een houten stoel, in hoogte verstelbaar, blad eraf te halen en nog meer dingen. Deze stoel staat op zolder omdat we zweren bij de witte, plastic stoel van de Ikea! Yara zit hier super in, in andere stoelen gaat ze heel lui onderuit hangen. (beetje lui meisje hebben we :P) De stoel kan tegen de tafel aan of je kunt er een blad op kopen. En hij is echt heel erg makkelijk schoon te maken. Je hebt ook geen stoelverkleiner hierin nodig.

Succes!

Tripp trapp voor beide kids (dezelfde :mrgreen: )

En een stoel van Ikea (zie witte) voor buiten en handig mee te nemen voor logeerpartijtjes.

dag dames!

bedankt voor jullie reacties.

heb vanmiddag net onze tripp trapp binnengekregen! ziet er super mooi uit :thumbup:

hier een mooie foto van onze nieuwste aanwinst. en inderdaad, wij hebben hem ook besteld in het buitenland… :wink: (is echt veeeel goedkoper…)

Ik wilde net mijn ervaring met onze kinderstoel opschrijven, maar je hebt er al een gekocht, lees ik!

Helaas…want die witte Boflex van Bopita die wij hebben is toch ook wel erg mooi en praktisch hoor :wink:

Veel plezier met je aanschaf

hoi

wij hebben een soort goedkopere trip trap van prenatal opzich harstikke handig omdat ie mee groeit met je kind.

Maar bij ons zit er een blad op en die kan alleen met schoefknoppen eruit geschoven worden en das minder handig.

ik zou niks anders meer willen dan een soort trip trap hoor.

wij hebben er een van geunther

Prima stoel.

Wat mijn eisen waren:

• verstelbaar in hoogte en diepte (het zitoppervlak)
  • tafelblad (verschuifbaar en uitneembaar)
  • voetenplank (verstelbaar)
  • prettige armleuning

verder hebben we er ook een van ikea (die plastic witte voor als er andere kindjes komen of voor in de tuin).

Wij hebben de Mutsy, omdat papa en mama 'm zo mooi in het interieur vonden passen :oops:.

Maarre, bevalt prima! Als ons nichtje van 3,5 er is zit ze er ook heel mooi op.

aha! tja, je moet ook wel iets kopen wat je zelf graag wilt toch? :wink: :wink:

@Lila wrote:

- tafelblad (verschuifbaar en uitneembaar)

Wij hebben een dure stoel van Prenatal met een uitschuifbaar tafelblad en we hebben gigantisch veel spijt van deze aankoop. Het is een heel onhandig systeem en het blad blijft vaak hangen of schiet juist door als we hem willen aanschuiven. Het is dat het zo'n dure stoel was, anders was hij al lang het huis uit gegaan. Ik denk dat er voor onze Arwen wel een andere stoel gaat komen.

Liefs,
Winnie

Wij gaan voor visitekindjes een Ikeastoel halen. (die witte van €15,-)

Nu ben ik helemaal overtuigd.

Ik vond m een beetje eng (iel) overkomen, maar naar zoveel goede reacties, moet ie er maar komen.

Heerlijk, kan ik ook eindelijk eens een kindermeubelstuk kopen :mrgreen: