Hier die van 15 euro van de ikea.
Ik wilde eerste een tripp trapp maar las teveel verhalen van omkiepende kindjes die in een tripp trapp zaten.
@Zeemeermin wrote:
@Alette wrote:@Cell wrote:2 zijn een must…
voor in huis een stokke tripp trapp… hebben weliswaar 2e hands exemplaren altijd gehad voor Aniek en Peet en tot ze zelf op een grote stoel wilden zitten waren het perfecte stoelen.
Heb er nu voor Mies nog 1 staan… zonder beugel, valt na 12 jaar gebruik enigzins uit elkaar, maar is prima weer te lijmen en te schilderen en we krijgen voor Suus nu nog een nieuw exemplaar met babybeugel en zo.
Vind ze echt super, geen blad, maar nooit gemist want vanaf een maand of 8 konden ze goed aan tafel en eerder gaf ik eten in de wipstoel.
En voor buitenshuis, dagjes visite, op de camping, in de tuin enz… absoluut zo’n goedkope van Ikea…
Gaat hier ook al 6 jaar mee en bij extreme goorheid gaat er een scheutje bleek en de tuinslang overheen :mrgreen:
Wil er nog graag een rode bij… Mies zit er ook nog graag in namelijk :inlove:
Absoluut mee eens!!!Hier precies hetzelfde, op het moment hebben we thuis twee tripptrapp stoelen staan, 1 met en 1 zonder beugel en babyzitje. En op zolder ligt 1 goedkope ikea-stoel, voor als we regens heen gaan waar waarschijnlijk geen kinderstoel is. De oudste kan ondertussen zelf op een stoel, maar voor de jongste nu is het super!
Idem :mrgreen: !!
ja… hier ook!!!
Wij hadden een Chico Polly. De “oude” versie met 4 wieltjes. Ideaal klein inklapbaar en zo in de kofferbak, nam hem voor Jim echt overal mee naartoe, zelfs naar een restaurant! Voordeel is dat ie ook als wipstoeltje gebruikt kan worden vanaf een maand of 4-5 omdat de zitting en voetenplankjes in verschillende hoogten instelbaar zijn. Mijn vriendin en ook een buuf hadden een stokke en vond onze Polly toch echt wel veel handiger. De nieuwe versie heeft nog maar twee wieltjes, dat maakt hem iets minder makkelijk vind ik…
Voor binnen een bopita stoel aparte tafel (die je dan op elkar kan zetten)
En voor buiten en op reis de Ikea stoel! Ryan past er nog steeds in!
Ook hier zitten de dames in een tripptrapp. Die van S&S hebben we via MP en die van Rijn heeft ze voor haar eerste verjaardag gekregen van iedereen. verder hebben wij ook een rode ikea stoel voor buiten. S&S zaten eigenlijk al op de gewone eetkamerstoelen, maar dat geknoei. Ik werd er gek van. En ook als ze lekker aan de knutsel waren moesten ze zo lang op de knietjes zitten op de stoel. Niet prettig. Nu zitten ze lekker hoog bij de tafel en daar kunnen ze uren zitten!
Hier een blauwe ikea variant, en een stoelverhoger van prentaldie je als tas mee kan nemen. Verstelbaar dus past op vele stoelen. Kan gewassen worden de stof.
Wij hebben ook een houten Tiamo voor binnen en een rode IKEA Antilop voor buiten/op vakantie/andere kids die langskomen.
In die Tiamo deed ik eerst wel 2 opgerolde handdoeken aan de zijkant omdat ie best breed is voor een kleine uk.
Zou wel graag een gekleurde Stokke TrippTrapp willen, maar die blijft nog even op het verlanglijstje :mrgreen: .
We hebben 1 triptrap, die is nu voor salomé. Voor op vakantie hebben we een Drenthe. Plat opvouwbaar, met blad, niet duur en stevig :thumbup:
@Alette wrote:
@Cell wrote:2 zijn een must…
voor in huis een stokke tripp trapp… hebben weliswaar 2e hands exemplaren altijd gehad voor Aniek en Peet en tot ze zelf op een grote stoel wilden zitten waren het perfecte stoelen.
Heb er nu voor Mies nog 1 staan… zonder beugel, valt na 12 jaar gebruik enigzins uit elkaar, maar is prima weer te lijmen en te schilderen en we krijgen voor Suus nu nog een nieuw exemplaar met babybeugel en zo.
Vind ze echt super, geen blad, maar nooit gemist want vanaf een maand of 8 konden ze goed aan tafel en eerder gaf ik eten in de wipstoel.
En voor buitenshuis, dagjes visite, op de camping, in de tuin enz… absoluut zo’n goedkope van Ikea…
Gaat hier ook al 6 jaar mee en bij extreme goorheid gaat er een scheutje bleek en de tuinslang overheen :mrgreen:
Wil er nog graag een rode bij… Mies zit er ook nog graag in namelijk :inlove:
Absoluut mee eens!!!Hier precies hetzelfde, op het moment hebben we thuis twee tripptrapp stoelen staan, 1 met en 1 zonder beugel en babyzitje. En op zolder ligt 1 goedkope ikea-stoel, voor als we regens heen gaan waar waarschijnlijk geen kinderstoel is. De oudste kan ondertussen zelf op een stoel, maar voor de jongste nu is het super!
Idem :mrgreen: !!