naar aanleiding van de andere jeans-topic,
welke jeans is jullie favoriet?
ik ben ruim 25 kilo kwijt en wil mezelf belonen met nieuwe kleding, oa een aantal nieuwe spijkerbroeken, welke winkels en merken kan ik het beste proberen? graag met prijs en kwaliteit info.
ik had ooit graag LTB-broeken, maar laatst heb ik 1 gepast en die was qua taille veels te wijd, zo’n gat boven mijn billen… verder zat hij (te) strak…
en hij was veel duurder dan die ik eerder kocht, inflatiecorrectie is prima, maar een keer over de kop, dan moet het wel een super broek zijn :think:
brandt maar los
Wat goed dat je zoveel afgevallen bent!
Hmm, mijn favo jeansmerk is juist LTB! :mrgreen: Zitten perfect en vind de prijs ook erg acceptabel, meestal ongeveer 70 euro.
Maar daar heb je dus helemaal niets aan . Succes in ieder geval met je zoektocht, ik hoop dta je de perfecte broek vindt!
Allereerst: wat goed dat je zoveel kwijt bent! Fijn om nu lekker te gaan shoppen, leuk vooruitzicht :mrgreen:
On topic: ik ben fan van Kuyichi. Superfijne broeken! Altijd lang genoeg voor mij (heb lange benen ;)), goede pasvorm en gaan lang mee. Zijn wel prijzig, zo’n 120 euro gemiddeld, maar gaan dan ook erg lang mee en blijven goed in model. En, als je je het belangrijk vindt, fairtrade.
Succes en veel plezier!
super dat je zoveel afgevallen bent!!
Ik koop mijn broeken altijd bij de esprit…heb nogal een heupen en dit zijn de enige broeken die me altijd perfect en lekker zitten! Prijzen vallen daar ook redelijk mee…rond de 70 euro…soms goedkoper…soms duurder…ligt er maar net aan…maar meestal zit het wel rond deze prijs…
Ik koop al mijn jeans bij ONLY. Goede prijs-kwaliteitverhouding, tussen de 50 en 90 euro per broek geloof ik. Ze zitten allemaal goed bij mij, ik koop ze tegenwoordig zelfs blind (zonder in de winkel te passen.) :thumbup: Maar ik heb niet echt een moeilijk figuur, dus wie weet heb je hier niets aan. :oops:
Ik koop nooit broeken met een bepaald merk. Mijn broeken zijn dan ook meestal tussen de 30 en 50 euro, want meer dan 50 vind ik veel te veel voor een broek. Ik koop mijn broeken gewoon bij Promiss (nettere broeken dan) of Miss Etam of andere gewone winkelketens.
Gaat er toch om dat een broek lekker zit, niet welk merkje erop staat? Ik zou gewoon een dagje gaan shoppen, alle winkels af en zoeken naar broeken die helemaal mooi en lekker zitten. Sowieso heeft iedereen een heel ander lichaam, dus wat voor een ander lekker zit, zit voor jou misschien vreselijk, dus ik denk persoonlijk niet dat anderen je dé tip kunnen geven qua broeken.
Ik moest wel lachen om het berichtje van Kloos trouwens. Bij de Esprit, omdat ze flinke heupen heeft? Hihi, bij de esprit is maat 42 al XL.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ook! Met mijn maatje 44 heb ik aan onderkleding niks te zoeken bij Esprit, bovenkleding gaat meestal wel.
Ik heb best een dure spijkerbroek maar ik vind hem gewoon lekker zitten. Net een nieuwe gekocht van Pall Mall, want mijn oude is dusdanig versleten dat ik er een gat in kon trekken :oops:
Ik kom mijn spijkerbroeken altijd bij een echte spijkerbroekenwinkel bijv de Rode Winkel in Amersfoort. Ik wil er namelijk geen stretch in hebben en dat hebben de meeste broeken van Miss Etam etc wel.
Maar goed die zijn dus best wel prijzig :shifty: maar ik heb het er voor over, niet vanwege het merkje maar omdat ze gewoon geweldig zitten én zonder stretch!
Ik draag altijd overzeas, skatebroeken dus… Dit zijn echt de enige broeken die mij lekker ziten… Ik heb korte beentjes en heupen en de meeste broeken geven bij mij een gat, of zijn veeeel te lang… Met overzeas nergens last van
Ik kocht altijd Indian rose broeken maar omdat ze kennelijk failliet zijn gegaan en geen leuke modellen hebben, haal ik het nu van My god van Indian rose! Heerlijke mooie broeken alleen prijzig van rond 90 a 120 euro!
Indian Rose :inlove:
Wow Toppie zeg 25 kilo kwijt.
Hier heb ik ze van MissEtam, zijn toch wel de wat redelijk betaalbare spijkerbroeken die goed zitten bij me. Ik heb best wel een redelijke dikke billen en heupen die uitsteken.
@Noekie wrote:
Ik moest wel lachen om het berichtje van Kloos trouwens. Bij de Esprit, omdat ze flinke heupen heeft? Hihi, bij de esprit is maat 42 al XL.
hoe bedoel je? dat deze maat niet klopt :think: 42 is in mijn ogen toch ook echt xl… :eh:
Nou, bedankt hè… Dan heb ik dus maatje olifant in jouw ogen. In de meeste winkels is 46 of 48 XL. Bij de C&A is 48-50 XL. Maat 42 vind ik persoonlijk alles behalve XL, dat is een heel normale maat.
Ik kan me vaak behoorlijk ergeren aan mensen die zichzelf dik of breed vinden terwijl ze maatje 40 hebben. Maar dat is mijn eigen zwakte dat ik die visie heb.
@Noekie wrote:
Nou, bedankt hè… Dan heb ik dus maatje olifant in jouw ogen. In de meeste winkels is 46 of 48 XL. Bij de C&A is 48-50 XL. Maat 42 vind ik persoonlijk alles behalve XL, dat is een heel normale maat.
Ik kan me vaak behoorlijk ergeren aan mensen die zichzelf dik of breed vinden terwijl ze maatje 40 hebben. Maar dat is mijn eigen zwakte dat ik die visie heb.
Ik vind 42 geen normale maat :think: … Ik heb maat 30! En ik ben ook niet de slangste maar kan me wel voorstellen dat diegene die zeggen dat ze zichzelf dik of breed vinden.
@Noor82 wrote:
Indian Rose :inlove:
Alleen jammer dat ze geen leuke collectie’s meer hebben van die broeken!
@Mariiyelle wrote:
@Noekie wrote:Nou, bedankt hè… Dan heb ik dus maatje olifant in jouw ogen. In de meeste winkels is 46 of 48 XL. Bij de C&A is 48-50 XL. Maat 42 vind ik persoonlijk alles behalve XL, dat is een heel normale maat.
Ik vind 42 geen normale maat :think: … Ik heb maat 30! En ik ben ook niet de slangste maar kan me wel voorstellen dat diegene die zeggen dat ze zichzelf dik of breed vinden.
42 als in confectiemaat, niet jeansmaat
Ik vind 44 XL.
46-48 vind ik echt geen XL, 48-50 al helemaal niet, dat is echt een ruime maat hoor.
Volgens mij is in Nederland de gemiddelde maat 40…
Oke
@Noekie wrote:
Geloof niet dat Kloos bedoelde te zeggen dat jij maatje olifant hebt :think: . Het is nu eenmaal zo dat (bijna) alle merken de maatvoering S/36 M/38 L/40 XL/42 XXL/44 aanhouden. Xl is ook geen waardeoordeel maar gewoon een maataanduiding…
TS: Al op broekenjacht geweest?
Ik koop bij verschillende winkels jeans maar heb er altijd een hekel aan om te passen :?
Nu bij de h&m 2 jeans gehaald voor 20 euries per stuk, dat vind ik een leuke prijs, nog even afwachten hoe lang ze mee gaan…
Bij esprit kan ik meestal ook wel goed slagen.
ik zweer bij miss etam.