Welke films?

Ondertussen hebben we ook kabel boven :mrgreen: Maar de meeste series kunnen me echt niet boeien, dus films zullen het toch wel worden :mrgreen:

Memento :thumbup:



Twelve monkeys, Seven.

Shawshank redemption - niet romantisch, wel een erg goeie film, mooi einde vind ik.



It - spannend met bagger einde (vind ik dan)



Scary movie serie - Voor een melige bui, vind nr 3 echt hilarisch met die parodie op the Ring :mrgreen:



The matrix - Mot je van houwen, ik vind het heerlijk.



Voor grappig romantisch, films met Goldie Hawn vind ik altijd lekker om naar te kijken:

Housesitter

Overboard

Private Benjamin

Bird on a wire



Hou je van SF?

Heb een poos terug de hele serie Blake’s 7 gekeken op dvd. Oude serie, zelfs een beetje op de rande van ‘mijn tijd’ en ik ben 43 maar het is zo knap gemaakt dat dat mij niet meer stoorde na een paar minuten. Is van de BBC, net als Jane Eyre (versie met Ruth Wilson vind ik het mooist). Wel romantisch, niet komisch maar je bent dan wel even cultureel bezig :smiley:



Hmm, krijg ook wel zin in een filmpje nu maar volgens mij is het allang bedtijd.

Oh ja joh: IT :mrgreen: die vond ik altijd zo koel!



Pandorum



My sisters keeper :cry:



The time travelers wife



Lovely Bones (beetje zwevig tussen door dat wel)



The fouth kind



Sherlock Holmes



Motherhood (vond hem wel hilarisch)



The univited



The proposal



The twilight Saga, new moon



Couples retreat



Dat zijn de films die eventjes in me opkomen :mrgreen:

Memento

Habla con ella

Magnolia

Lola rennt

wit licht vond ik ook erg mooi en indrukwekkend

@knipoogje1983 wrote:

wit licht vond ik ook erg mooi en indrukwekkend


Oh ja die wil ik ook nog graag eens zien!

Ik heb van de juf van de psz een hele stapel dvd’s gekregen…



De 1ste serie van spooks… Een heleboel DVD’s van cold feet. Ik ben geen seriekijker, dus beide nog niet gezien.



La vita e bella ook gekregen, da’s mooi, want die stond op mijn lijstje :wink:

De godfathers heb ik hier nog liggen, die ga ik ook kijken.



Verder heb ik al (of is bezig met downloaden):



American history X

8 mile

trainspotting

Despicable me :mrgreen:

Due date



En wil ik nog:



Donnie darko

Secret window

Black Swan

Blues brothers

Monster

Memento

Magnolia

American beauty

The shining



We zien wel hoe ver ik kom, ik hoop op mooi weer zodat ik meer buiten in de zon kan gaan liggen dan in mijn slaapkamer of op de bank 8) :angel:

Oh ja American Beauty :thumbup: The unusual suspect is ook aardig met Kevin Spacey erin.

Nou we zijn Due date aan het kijken, maar wat een draak van een film zeg… vreselijk…

:inlove: oww Magnolia!! Die vond ik echt geweldig!! Muziek ook; van Aimee Mann ( :think: schrijf ik dat nou goed?)



Memento staat ook hoog in m’n favorieten-lijstje, net als American Beauty.



Lukt je dat dan joh, buiten film kijken?

@Vicky wrote:

Nou we zijn Due date aan het kijken, maar wat een draak van een film zeg… vreselijk…




en dat terwijl je toch een heel aardi glijstje had met films waar je uit kon kiezen :smiley:

Cold feet, leuk leuk!! Ben heel fanatiek begonnen ermee toen rtl5 ze allemaal ging herhalen, dik jaar , maar in de slop geraakt toen b hier kwam.Wordt tijd dat ik dat weer eens op pak.

Cold Feet! :thumbup:

Wordt dat herhaald ergens?



En wat ik altijd keek als ik ziek was: “Pride & Prejudice”,

wordt hoogtijd om weer eens ziek te zijn hahaha. 8)

Owja, The Usual Suspects!! En Reservoir Dogs :slight_smile:

haha nou fiep, ik ben zo duf van de narcose… dus ik dacht, even een filmpje waarbij ik niet na hoef te denken. Maar ja :lol:



Cold feet begin ik vanmiddag mee denk ik…

Is A beautiful mind al genoemd? En Into the wild?

oh en in het kader van de naderende dodenherdenking en zo: la vita e bella (geen idee of ie al genoemd is). Ik kan hem sinds ik moeder ben amper kijken, maar hij is zo ontzettend meesterlijk gemaakt.

@Vicky wrote:

Ik heb van de juf van de psz een hele stapel dvd’s gekregen…



De 1ste serie van spooks… Een heleboel DVD’s van cold feet. Ik ben geen seriekijker, dus beide nog niet gezien.



La vita e bella
ook gekregen, da’s mooi, want die stond op mijn lijstje :wink:


:wink:

Ben vanochtend begonnen met cold feet, de pilot en de 1ste afl. gekeken. Leuk idd :thumbup:

D. die zijn beide leuk idd (en heb ze beide al heel vaak gezien haha)

@fiep klophout wrote:

oh en in het kader van de naderende dodenherdenking en zo: la vita e bella (geen idee of ie al genoemd is). Ik kan hem sinds ik moeder ben amper kijken, maar hij is zo ontzettend meesterlijk gemaakt.




Ja heftige, maar geweldige film…