Welke films?

three days later zeer goed verhaal

salt wel aardig.



Hebben wij net het weekend gezien zeer goed verhaal erin.

Ik denk ook even mee… een rijtje films die ik onlangs gezien heb en de moeite waard zijn m.i.:



Inception

Shutter Island

Paranormal activity

Die Fremde

Precious

De Millenium trilogie

Haar naam was Sarah (moet ik nog kijken maar hoor er positieve verhalen over)



Andere films die me zijn bijgebleven

Eternal sunshine of a spotless mind

Inglorious basterds



Ga nog ff verder denken :slight_smile:

El Secreto de Sus Ojos, echt HEEL tof!



Groetjes,

LaBruja

remember the titans

A life less ordinary :thumbup:



wel een beetje romantisch maar gewoon een echt leuke film.



Antonia (mooie nederlandse film)

Sleepy Hollow

Lost in translation (wel wat zwaarder)

Arlington road

The green mile!!

The gladiator

Braveheart

Pirates of the caribbean, ik vind ze allemaal erg grappig :smiley:

Lord of the rings is altijd mooi, elke dag 1 :slight_smile: (alle 3 achter elkaar is echt laaaaaaaaaang)

The Borne Trilogy is ook heerlijk

Die Hard, alle delen! Vind ik persoonlijk erg lekkere film met lekkere actie!



En mja verder ben ik erg van de romantische comedy’s dus daar maak ik je niet blij mee :wink:

De film Monster gebaseerd op het leven Aileen Carol Wuornos. Zag gisteren een documentaire over haar en moest denken aan de film met Charlize Theron die er een oscar voor kreeg.

@Bella wrote:

De film Monster gebaseerd op het leven Aileen Carol Wuornos. Zag gisteren een documentaire over haar en moest denken aan de film met Charlize Theron die er een oscar voor kreeg.






Zeker een goeie film!

:thumbup: :thumbup:

Charlize theron is sindsdien best wel een beetje mijn held. Toen ik de echte Aileen gisteren weer eens in beeld zag dacht ik gelijk van wat heeft ze haar toch goed neergezet (was er aardig wat kilo’s voor aangekomen en met goede grime natuurlijk) maar ze leek het net echt.





Zag laatst ook nog een stuk van een film met haar over een vrouw die in een mijn wil werken maar tegen heel veel seksisme moet opvechten.



Las net op wikipedia dat ze zelf ook niet een rooskleurig nest komt. Enig kind op boerderij bij Johannusburg en moeder heeft alcoholistische vader uit zelfverdediging doodgeschoten.

Klopt ja, dat wist ik ook, van haar vader…

Maar ze heeft die rol zeker goed neergezet, idd kilootjes erbij en dat gezicht, ze leek er zoveel op!!



Van zuilke films houd ik wel moet ik zeggen.

O ja, Monster, dat is idd een erg goede film en is erg lang geleden dat ik die nog heb gezien :thumbup:



Lees ook heel veel films die ik al tig keer heb gezien (zoals pirates, die hard, green mile) maar wel erg goed zijn idd :thumbup:



Ik ben waarschijnlijk 1 vd weinige mensen die Lord of the rings niks aan vind :shifty:



Heb ondertussen een lijstje van zo’n 15 films, daar moet ik het wel mee redden denk ik toch :lol:

Inderdaad Inglorious basterds :thumbup:

Men who stare at goats

Burn after reading

Garden State



Agora



Fair game

Kaboom

@Vicky wrote:

OIk ben waarschijnlijk 1 vd weinige mensen die Lord of the rings niks aan vind :shifty:



:




Hier nog een - hangt ws van mijn mate van verveling af en dat er echt niets anders te kijken is dat ik me er aan ga wagen (tot nu toe meestel met vriendlief meegekeken als het op teevee was ofzo en dan vaak flarden)

@Bella wrote:

@Vicky wrote:
OIk ben waarschijnlijk 1 vd weinige mensen die Lord of the rings niks aan vind :shifty:



:




Hier nog een - hangt ws van mijn mate van verveling af en dat er echt niets anders te kijken is dat ik me er aan ga wagen (tot nu toe meestel met vriendlief meegekeken als het op teevee was ofzo en dan vaak flarden)






Vind ik ook niks, heb er nog nooit eentje gezien en ook niet van Harry Potter. :slight_smile:





The green mile :thumbup:

Ik ben ook geen harry fan - maar ik ben dan zo’n tiep die het jaren na dato ineens leuk vind. Ik zie het mezelf wel kijken later met de kids als die groter zijn ofzo. Ik hou ook niet van fantasy boeken. Ik ben nogal realistisch ingesteld geloof ik.

Ik vind de film Transamerica ook erg leuk, maar ik weet wat jij er van vind natuurlijk. Het is niet zomaar een onderwerp.


A pre-operative male-to-female transsexual takes an unexpected journey when she learns that she fathered a son, now a teenage runaway hustling on the streets of New York.


Felicity Huffman was genomineerd voor een oscar voor haar rol in deze film.

@tamx wrote:

Ik vind de film Transamerica ook erg leuk, maar ik weet wat jij er van vind natuurlijk. Het is niet zomaar een onderwerp.


A pre-operative male-to-female transsexual takes an unexpected journey when she learns that she fathered a son, now a teenage runaway hustling on the streets of New York.


Felicity Huffman was genomineerd voor een oscar voor haar rol in deze film.


Klinkt interessant. En ik ben die Felicity Huffman ook nog wel eens her en der tegengekomen en vond haar best aardig. Ik heb het houswive gebeuren nooit echt gevolgd maar vond haar daar geloof ik ook wel een van de grappigste.

ik zou wel lekker voor een serie gaan, kun je lekker helemaal induiken. Als je wilt wil ik je wel een seizoenetje dexter opsturen?





en qua films, mocht je je 15 filsm nog willen uitbreiden, uit mijn all time top 10:



Memento

Lola Rennt

das experiment

funny games



de rest van mijn top 10 is denk ik een beetje té uh weird (gummo :inlove: )

@Bella wrote:

@tamx wrote:
Ik vind de film Transamerica ook erg leuk, maar ik weet wat jij er van vind natuurlijk. Het is niet zomaar een onderwerp.


A pre-operative male-to-female transsexual takes an unexpected journey when she learns that she fathered a son, now a teenage runaway hustling on the streets of New York.


Felicity Huffman was genomineerd voor een oscar voor haar rol in deze film.


Klinkt interessant. En ik ben die Felicity Huffman ook nog wel eens her en der tegengekomen en vond haar best aardig. Ik heb het houswive gebeuren nooit echt gevolgd maar vond haar daar geloof ik ook wel een van de grappigste.


Ja, Felicity is een hele goede actrice! Mijn favoriete actrice, toevallig :mrgreen: dus van mij zou je ook niet zo snel een slecht woord over dr horen, haha. Maar het feit blijft dat het een goede film is, dat zeg ik niet alleen omdat zij er in speelt, al heeft me dat natuurlijk wel geholpen bij het kiezen voor het kijken naar de film in eerste instantie haha :wink:

je kan natuurlijk ook gewoon even voor tijdelijk een kabel een beetje provisorisch (via de trap ofzo) naar boven kunnen laten lopen, dan kan je lekker alles kijken wat je wil! Of je bed naar beneden :mrgreen: