Welke films?

Ik word binnenkort geopereerd en daarna moet ik een tijdje veel rusten :mrgreen: Nu heb ik van mijn zus een oude TV van haar gekregen voor op onze kamer, maar we hebben (nog) geen kabel boven. Wel een DVD speler…



Nu ga ik dus films huren (en vast ook wel wat downloaden :silenced: ) voor in de tijd dat ik rustig aan moet doen. Maar ik heb op dit moment niet zo heel veel inspiratie :lol:



Dus wie helpt…



2 dingen waar ik iig niet van hou zijn:



romantische komedies…

En extreme horror… Wel de horror waarbij het vooral de spanning is die het eng maakt, maar geen dingen zoals saw en consorten.



Wie helpt :smiley:



Mijn lijstje bestaat op dit moment uit niet meer dan American History X (mijn favoriete film) en Trainspotting :lol:

Donny Darko



The Fight Club (als we het dan toch over Edward Norton hebben)

Secret window… met johnny… zal nog wel meer van johnny op mijn lijstje komen denk ik :angel: Kan de genezing alleen maar ten goede komen 8) :inlove: :mrgreen:



Die van jou zijn ook goed Bella :thumbup:

Als je toch gaat downloaden… :wink: Black swan.

Pans labyrinth (denk ik nu aan door Donnie Darko).



En kijk eens op Imdb in de top 250 ofzo is dat geloof ik :slight_smile:

Scream 1,2,3 en 4?

Gooische vrouwen?

komt een vrouw bij de dokter?

The ring 1 en 2

The sixth sense

en voor als je echt zin hebt om te lachen even: blues brothers 1.

:inlove: Dexter :thumbup:

Geen film maar een serie, maar 't is zó leuk!! (is ook een topic over hier op KoK trouwens). Gaat over een seriemoordenaar die zelf bij de politie werkt (heeel korte samenvatting :wink: )

Heb zelf deel 1 t/m 3 gehuurd bij de bieb, ideaal. Bij onze bieb is 't ook mogelijk gewone films te lenen trouwens, misschien is dat voor jou ook een idee?



Sterkte trouwens voor je operatie; hoop dat je snel weer opgeknapt bent!

unstoppable

cellular

red

the inside

long weekend

runaway vacation

panic room

the new daughter :thumbup:

alle twilights nog een keer :thumbup:



Going the Distance

Als je toch gaat downloaden!



Hall Pass die is echt heeeeeel grappig!!!

Als ik verplicht op bed moet dan zou ik nog eens een keer alle drie de delen van the godfather kijken, en nog meer van dat soort films, die je wel al lang gezien hebt maar toch heel goed blijven.



Alles van Quentin Tarantino, films van Wes Craven.

De popenanimaties en films van van Tim Burton (Edward Scissorhands, ook Johny nauurlijk :wink: )



Dexter, echt een aanrader!!



Alles van the Twillight reeks :inlove:



Sterkte en succes!

Oh en ik heb pas nog zo’n grappige film gezien, in het begin had ik nog zoiets van :eh:

Maar echt had in jaren al niet zo’n grappige film gezien.



Due date



Verenigde Staten

Komedie / Roadmovie

95 minuten



geregisseerd door Todd Phillips

met Robert Downey Jr., Zach Galifianakis en Michelle Monaghan



Peter Highman (Robert Downey Jr.) staat op het punt voor de eerste keer vader te worden. Zijn vrouw is al over vijf dagen uitgerekend. Terwijl Peter zich haast om een vlucht naar huis te halen zodat hij bij de bevalling kan zijn, gaan zijn beste bedoelingen volledig de mist in wanneer hij per toeval acteur in spé Ethan Tremblay (Zach Galifianakis) tegenkomt. Ethan dringt Peter een lift op en zo begint hun rit door het land. Verschillende auto’s, talloze vriendschappen en Peters zenuwen delven tijdens deze rit het onderspit.





harry potter,



lord of the rings



the bourne trilogy



oceans 11,12 en 13



en als je je echt verveeld: SISSI (alle drie de delen :wink: )



en veel beterschap natuurlijk!

Ik heb Dexter niet neergezet omdat jij die toch al gezien hebt - jij bent toch ook van de Dexter-clan. Maar nog een keer kijken kan natuurlijk geen kwaad.



Over road movies gesproken: Thelma en Louise en Pricilla the Desert (of is het dessert iig woestijn en geen toetje) Queen :mrgreen:



Love, eat, pray schijnt leuk te zijn.

Shelter

Drive Angry

The roommate



3 vette thriller/horror films!!!

@Bella wrote:

Ik heb Dexter niet neergezet omdat jij die toch al gezien hebt - jij bent toch ook van de Dexter-clan. Maar nog een keer kijken kan natuurlijk geen kwaad.





:oops: oeps... neuh dan heeft 't geen zin om die aan te raden :wink:

Maar eventueel andere series als Silent Witness, Waking the Dead?

Jaaa ik lees al een paar goede tips :dance:



Dexter heb ik nog niet gezien hoor, staat nog steeds in de planning haha :slight_smile: Maar voor boven moet ik alles op DVD’tjes branden (of huren dus), dus Dexter is niet voor nu :mrgreen:



Dingen als Sissi en Love, eat, pray kijk ik alleen als ik mezelf ernstig zou willen straffen ergens voor 8) :angel: :mrgreen:



Godfather heb ik hier nog liggen alledrie :thumbup:



Due date is met dezelfde spelers als The Hangover toch? Die vond ik echt hilarisch :lol: Gebeurt niet vaak dat ik bij komedies ook echt in een deuk lig, maar bij die film wel :mrgreen:



De rest van de films zal ik nog even opzoeken, want ik heb al heel veel gezien, maar vaak onthoud ik de titels gewoon niet (moest the hangover net ook al weer googelen haha).

Oh jee, mijn filmsmaak wijkt wel iets af geloof ik, het meeste wat ik hier lees vind ik afschuwelijk… :oops:



Mijn lijstje:

Requiem for a dream

The fountain

The hangover

Into the wild

A single man

He love, eat, pray ga je toch niet met Sissi vergelijken he :naughty: :wink:



Je moet gewoon de w.m.m’s op bezoek vragen en de dexter delen vliegen je om de oren.

@Bella wrote:

He love, eat, pray ga je toch niet met Sissi vergelijken he :naughty: :wink:



Je moet gewoon de w.m.m’s op bezoek vragen en de dexter delen vliegen je om de oren.




Hehe het zijn beide films die ik niet hoef te zien, that’s all :wink:



Oooo ja, komen jullie met z’n allen op visite, lijkt me leuk :mrgreen: :inlove:

Als je trouwens toch ook op de serie toer gaat dan moet je six feet under ook gaan kijken, volgens mij heeft Fiep alle dvd’s.

Dus als je toch ziekenbezoek krijgt van je witte motor vriendinnen :wink:



Wij hebebn pas geleden iedere week een deel van Harry Potter zitten kijken, zo achter elkaar is dat ook best leuk.

Lord of the rings ook leuk, ben je toch weer een lange dag verder voordat je die alledrie gezien hebt.



Ken je de site moviemeter? vast wel toch.

Zij hebben een top 100 van beste films, daar kan je veel ideetjes op doen voor films.