Welke deodorant is geschikt voor dit weer???

Ik ben normaal goed beschermd tegen de transpiratiegeur met sanex dermo extra controll deodorant maar zelfs die is niet bestand tegen deze temperaturen. Af en toe doe ik tussendoor een italiaanse douche, maar vaak moet ik toch eerst met een washand en zeep aan de gang om de boel fris te houden, ondanks elke dag scheren. Welke deo werkt er wel bij deze temperaturen?



Groetjes van Marloes

ik denk dat dat per persoon heel verschillend is.

waarschijnlijk moet je gaan uitproberen wat helpt.

van odorex heb je zo’n flesje met spul wat je onder je oksels moet deppen, dit schijnt goed te werken, maar niet bij iedereen.

ik weet niet welke deo’s je allemaal al geprobeerd hebt?

Indd is heel verschillend.



Tijdje terug nam ik een nieuwe deodorant mee en half uur later stonk ik al een gek.

Terwijl ik normaal echt NOOIT stink of zweet.

Ook nooit met dit weer.

Nu heb ik gewoon dove spuit het in de ochtend op en in de avond ben ik nog fris :thumbup:

therme behandelspray of odorex extradry

of odaban(is alleen via i net te krijgen)

savond voor het slapen gaan op brengen op de plekken waar je erg zweet met een watje kan wel erg prikken hoor en de volgende dag deoleen roller werkt :thumbup:

Bij mij werkte geen een deodorant, overal zweette ik normaal door heen.



Nu heb ik sinds een tijdje de Rexona aloe vera stick, en zonder gein, als ik em smorgens op doe, ruik ik als ik naar bed ga nog altijd even fris :mrgreen: Ben zo happy ermee, wil ook geen andere meer.



Gebruik in ieder geval een roller en geen spuitdeo.



Ik gebruik Dove original of Nivea en ben de hele dag fris en ik ben met dit weer wel een zweterig type :?



Ik heb net ruim 7 km hardgelopen en het zweet klotste uit mijn oksels haha! Maar mijn oksels waren nog lekker fris. Ik heb nu wel gedoucht hoor en weer nieuwe deo opgedaan.

ik heb sanex protect

die werkt prima eigenlijk



maar wel heb ik om de deo bus een andere deo want dan op een gegeven moment werkt t ineens niet meer!

Ik gebruik altijd Rexona en dan de deospray.

Geen zweetluchtjes of natte oksels, ook niet met dit weer :thumbup:

Voor zulke dagen heb ik zo’n flesje van odorex. Moet je de avond van te voren onder je oksels deppen en dan even laten drogen (opletten dat je geen tshirt ofzo aantrekt als het nog nat is want het verkleurd je kleding). Volgende ochtend kun je gewoon douchen en hoef je geen deo te spuiten :slight_smile:



Helpt bij mij echt goed, maar ligt misschien ook een beetje aan de persoon.

Sanex Dermo Extra Protect, de roll-on. Werkt prima, in iedere weersomstandigheid.



Wat is een Italiaanse douche?

Ik heb een roller van Nivea, Dry Comfort antitranspirant. Bevalt erg goed, maar ik ben niet zo’n zweterig type.

Ik gebruik het meer omdat het lekker ruikt.

@Nefarious wrote:

Wat is een Italiaanse douche?




He he, Was al bang dat ik de enige was die zich dat afvroeg! :think: :mrgreen:

het stinken word veroorzaakt door bacterien dus dan zou ik denken dat als je snel stinkt dat je je toch wat beter moet wassen of douchen …

een goeie deo daarna is idd een must :thumbup:

Ik gebruik Syneo 5. Beetje duur maar het werkt wel.



Je spuit het 's avonds op en laat het drogen. Dan de volgende morgen gewoon deo. 5 dagen ben je dan ongeveer beschremt tegen natte oksels en overmatige geur. Wel elke dag je normale deo voor het extra frisse geurtje.

oh ja een italiaanse douche is gewoon een deomomentje tussendoor.

[/quote]



Dat noemen wij een chemische douche…



Ik vind de axe van mijn man zo lekker ruiken dat ik hem nu zelf ook gebruik (de oranje) Het werkt super!

het axe effect…

oooeeh, ja Axe is echt heerlijk!



Vind sowieso mannendeo altijd wat frisser ruiken (weet niet waarom hoor) maar vind vrouwendeo’s altijd zo zoet ruiken.

Mannendeo? Ja, die vind ik ook erg lekker ruiken! Maar om hem nou zelf te gaan gebruiken?

Ben je dan niet de hele dag in extase van je eigen geur? :wink:



Ik wil zo min mogelijk ruiken van mijn eigen deodorant, ik hou helemaal niet van luchtjes. Edit: ik hou niet van vrouwenluchtjes :shifty:

Dove roller vind ik erg prettig.

ik heb de Therme spray, werkt super



maar met dit weer, is fris blijven haast geen doen hoor, je gaat toch plakken…

Wat ik merk, als ik mijn oksels met zeep was, heb ik veel eerder last van natte zweet oksels :sick: dan wanneer ik met warm water zonder zeep was.



Ik ben zwaar deo verslaafd, ga nooit de deur uit zonder een bus deo in de buurt. :angel:

Ik was 's morgens en 's avonds met warm water. Daarna een flinke lading deo en ik kan er weer een tijdje tegen :stuck_out_tongue: (tussendoor spuit ik ook, niet echt nodig, maar voel ik mezelf fijner bij :angel: )



Sanex Natur Protect (met aluin) en soms ook Dove Silk

Ik gebruik nivea sensitive balm. Zo’n roller met een mintgroene dop.

Mijn oksels kunnen helemaal niet tegen deodorant met parfum enz, dan gaat m’n vel kapot en krijg ik allemaal dikke korsten en enorme jeuk onder m’n oksels.

Deoleen heb ik ook een hele poos gebruikt. Ik vond het alleen aardig aan de dure kant en ben toen gaan zoeken naar een alternatief. Het meeste krijg ik een allergische reactie van, maar deze nivea gelukkig niet.