Welke deodorant is geschikt voor dit weer???

Ik vind axe juist vies. Veels te sterk. Ik hou niet zo van luchtjes. Liever gewoon een neutraal luchtje.

@merel33 wrote:

het stinken word veroorzaakt door bacterien dus dan zou ik denken dat als je snel stinkt dat je je toch wat beter moet wassen of douchen …

een goeie deo daarna is idd een must :thumbup:




Sorry, ik wil even op je antwoord reageren. De ene is gevoeliger voor zweten dan een ander, mensen die " veel " zweten hebben vaak ook last van bacterien en schimmels en zullen dus sneller minder fris ruiken. Daarbij spelen hormonen ook een rol. Deze mensen kunnen zich wel 10x per dag flink srobben zonder effect met deze tempraturen. Dan niet te vergeten dat voeding ook nog een belangrijke rol speelt, dus ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dan moet je je maar beter wassen :wink:





Zo en dan nu mijn okseltjes :mrgreen: Heerlijk fris met Lancome.

Voetjes verdragen momenteel alleen teenslippers :mrgreen:

Axe stinkt! :sick:

Manlief heeft het ook, bah.

Maar ik vind elke deo vies.



IK gebruik zelf Neutral. Niet omdat ik een gevoelige huid heb maar omdat deze geurloos is.

Ik vind deo geurtjes zo ontzettend smerig.

Heel zoet en vies, en als je transpireert ruik je zo’n zweet gemengd met deo lucht. :sick:



Neutral houd mij in ieder geval fris en geurloos.



Wat ook goed schijnt te zijn is Rexona extra dry, die dep je op en houd je 5 dagen droog, Syneo 5 werkt hetzelfde maar is wat duurder.

Er zit geloof ik magnesium in.

Gebruik hier altijd Dove en ruik mezelf nooit.

ik gebruik gewoon nievea roller

probeerde een keer een andere, en dan mega jeuk dus blijf biuj nievea

@veertje wrote:

@merel33 wrote:
het stinken word veroorzaakt door bacterien dus dan zou ik denken dat als je snel stinkt dat je je toch wat beter moet wassen of douchen …

een goeie deo daarna is idd een must :thumbup:




Sorry, ik wil even op je antwoord reageren. De ene is gevoeliger voor zweten dan een ander, mensen die " veel " zweten hebben vaak ook last van bacterien en schimmels en zullen dus sneller minder fris ruiken. Daarbij spelen hormonen ook een rol. Deze mensen kunnen zich wel 10x per dag flink srobben zonder effect met deze tempraturen. Dan niet te vergeten dat voeding ook nog een belangrijke rol speelt, dus ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dan moet je je maar beter wassen :wink:



Zo en dan nu mijn okseltjes :mrgreen: Heerlijk fris met Lancome.

Voetjes verdragen momenteel alleen teenslippers :mrgreen:




sommige mensen waaronder ik zelf zweten idd als een otter met dit weer…maar dan nog is het idd wel een kwestie van bacterien die de oorzakers zijn van het (stinken) dus die mensen waaronder ikzelf zullen echt vaker een waslapje onder hun oksels moeten doorhouden om fris te blijven…overgewicht (me) en eetpatroon doen hier zeker aan mee.



het was absoluut niet als aanval bedoeld maar wie dan ook,maar als je je wat vaker wast of douched dan is het stinken zeer zeker te voorkomen… :wink:

ik zweer bij odorex extra dry…



sinds ik dat gebruik, geen zweetlucht meer…ff deppen en hoppa

Odorex Clear :thumbup:

@merel33 wrote:

@veertje wrote:
@merel33 wrote:
het stinken word veroorzaakt door bacterien dus dan zou ik denken dat als je snel stinkt dat je je toch wat beter moet wassen of douchen …

een goeie deo daarna is idd een must :thumbup:




Sorry, ik wil even op je antwoord reageren. De ene is gevoeliger voor zweten dan een ander, mensen die " veel " zweten hebben vaak ook last van bacterien en schimmels en zullen dus sneller minder fris ruiken. Daarbij spelen hormonen ook een rol. Deze mensen kunnen zich wel 10x per dag flink srobben zonder effect met deze tempraturen. Dan niet te vergeten dat voeding ook nog een belangrijke rol speelt, dus ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dan moet je je maar beter wassen :wink:



Zo en dan nu mijn okseltjes :mrgreen: Heerlijk fris met Lancome.

Voetjes verdragen momenteel alleen teenslippers :mrgreen:




sommige mensen waaronder ik zelf zweten idd als een otter met dit weer…maar dan nog is het idd wel een kwestie van bacterien die de oorzakers zijn van het (stinken) dus die mensen waaronder ikzelf zullen echt vaker een waslapje onder hun oksels moeten doorhouden om fris te blijven…overgewicht (me) en eetpatroon doen hier zeker aan mee.



het was absoluut niet als aanval bedoeld maar wie dan ook,maar als je je wat vaker wast of douched dan is het stinken zeer zeker te voorkomen… :wink:




no hard feeling :-*

Deoleen roller. Heeft de zelfde werking als Odorex volgens mij. Ook een middel dat de transpiratie tegen houdt en is geurloos. Werkt erg goed. Ik transpireer nooit meer onder de oksels.

ik gebruik gewoon een deo van de action. die houdt het niet, maar het zweten onder je oksels(net als overal op je lichaam) heeft een functie. Daaom ben ik niet voor die deo’s die het zweten helemaal tegengaan. Dan maar wat vaker een nat lapje onder de armen door en opnieuw spuiten!

@Tamara30 wrote:

Bij mij werkte geen een deodorant, overal zweette ik normaal door heen.



Nu heb ik sinds een tijdje de Rexona aloe vera stick, en zonder gein, als ik em smorgens op doe, ruik ik als ik naar bed ga nog altijd even fris :mrgreen: Ben zo happy ermee, wil ook geen andere meer.







Ikgebruik ook zo’n stick,maar dan van dove. Ideaal, je plamuurt er gewoon je oksels mee dicht :mrgreen:

Thanks voor alle antwoorden. Normaliter heb ik niet zoveel last van transpiratiegeurtjes, maar met deze temperaturen dus wel. En dat terwijl ik me elke morgen douche, scheer en dan dus deo op doe. Wat dan lekker kan prikken ook trouwens. Ik ga toch maar eens kijken voor dat odorexspul wat je zo kan opdeppen. Lijkt me wel handig.



oh ja een italiaanse douche is gewoon een deomomentje tussendoor.