Welke bloem ben jij?

Hier een pinksterbloem…tja dat klopt wel…ik denk dat een ieder die mij en mijn verhalen een beetje kent dat wel kan beamen…

ik ben een gele narcis.

En het klopt echt beangstigend goed.

@lydia wrote:

niemand hier vingerhoedskruid?

Ik vind het echt heel vaag… De beschrijving bij mij klopt niet heel erg…



Liefde, echte liefde, komt uit het hart!!



Niet uit de mond!!



Liefde uit je door genegenheid en warmte te geven aan elk mens op aarde. Of hij nu je broer is of je zus, een vriend of een vreemde, een weldoener of een misdadiger. Als liefde uit je hart komt dan kun je ook elk mens van die liefde voorzien. Het maakt niet uit of men een schijnbaar perfect leven leidt of juist helemaal niet. Je beseft dat elk mens liefde nodig heeft. En jouw licht kan die liefde geven. Soms lijk je een kaars in een hele donkere nacht. Soms voel je je heel alleen hierin. Weet dan dat juist bij jou heel veel hulp is. Speciaal op deze donkere momenten. Jouw lichtje kan elke plaats oplichten. Zelfs in de donkerste harten zie je dan een vonk verschijnen. En DAT, DAT, lief vingerhoedskruid, is jouw kracht.



Mensen zullen proberen van je te profiteren. Maar gelukkig lukt dat maar heel weinig. Je grenzen zijn over het algemeen vrij duidelijk.



Sommige anderen brengen je aan het twijfelen. Beschimpen je zelfs waar en wanneer ze maar kunnen. Laat ze maar! Ze weten, helaas, nog niet beter!



Laat je licht maar schijnen. Langzamerhand komen er dan steeds meer lichtjes bij. En dan, als er maar genoeg komen, zullen ze de aarde gaan verlichten en verwarmen.



Hoe dankbaar is jouw taak.



Je hoeft er alleen maar te ZIJN!




Ik vind t een beetje té.

Maar wie goed naar mijn atavar kijkt ziet al waarom ik het plaatje koos :wink:




Ik had ook vingerhoedskruid en ben het met je eens dat de beschrijving die hier bij stond een beetje vaag was…

hoi hoi



wat mooi zeg ik ben ook het klaproosje



groetjes nathalie

Toen de eerste zin begon met…



bescheidenheid is je grootste deugd ben ik acuut lachend afgehaakt. Na zo een opening kan NIETS meer kloppen :mrgreen:

De gevlekte aronskelk







Jij lieve, lieve aronskelk …



Jij hebt het heel moeilijk! Niet omdat je ziek bent of andere aardse problemen hebt, maar omdat je heeeel bijzonder bent en dit niet kunt laten zien. Van jou zijn er niet zoveel.



Je hart zegt dat je moet zijn wie je bent, maar je denkgeest houd je tegen. Hou nog even vol, lieve aronskelk, want er is hulp onderweg. Binnenkort krijg je een moment in je leven dat alles zal veranderen. Het zal op het juiste tijdstip plaatsvinden en de steun in je rug zijn om dAt te doen waar jij o.a. voor geboren bent.



Als een aronskelk niet op de juiste plaats opgroeit zullen er wel blaadjes verschijnen maar er zullen nimmer bloemen gaan bloeien. Wij weten dat deze bloemen er bij jou zeker zullen komen. Heb nog evengeduld. Doe dan wat je hart je opdraagt te doen en kijk niet meer achterom. Het verleden is maar in beperkte mate belangrijk. Het is de toekomst die telt.



Geloof in jezelf en de hemelen zullen zich openen!!



Lieve, lieve aronskelk, zendt licht naar je hart en de juiste gebeurtenissen zullen plaatsvinden. Doe het en leef!!



Je geestelijke helpers beschermen je en voeden je met alle hemelse liefde!!!





Klopt wel (op het moment)



Kus Moon

@Cell wrote:

@TaMa wrote:
@Cell wrote:
eh, ik vond niet 1 plaatje echt mooi :shifty: Zegt dat dan ook wat?



Als ik dan kies op basis van “nouja, die gaat wel” kom ik op de Lariks uit en die klopt voor geen meter 8)




Hahaha ik ben benieuwd of dat dan ook iets zegt Cell




Ik houd gewoon niet van die stijl plaatjes :wink:

Dacht in eerste instantie ook echt alleen bloemen te gaan zien. Maar van die romantische tafereeltjes met poppetjes en elfjes enzo… :shifty:

Enne… de manier van beschrijven is ook al niet mijn ding, veeeel TE…

Dus ik ben nogal nuchter…



Van alle beschrijvingen kan ik me alleen een stukje vinden in die van het hoefblad…maar dat plaatje :thumbdown: :shifty:


Ik vind ook geen een mooi, dus keek eigenlijk meer naar welke bloemen het dan zouden zijn. Ik ben gek op de zonnebloem :mrgreen:

Zat er niet tussen, wel 1 die er een beetje op leek. Klopte voor geen meter. Toen de klaproos uitgekozen, want zover ik mij kan herinneren vond ik die altijd al geweldig zo langs de weg.

klopte ook niet.



Nouja niet kloppen… Ik moet eigenlijk bekennen dat ik na de eerste regels zoiets had van… klopt niet, laat maar :silenced:



:-* Liefs, Evelien :vlinder: