Welke bloem ben jij?

Deze is echt mooi…

klik op de onderstaande link…

bekijk de bloemen…

pik er gewoon meteen de mooiste uit…

niet eerst denken…

en nog eens kijken…

maar klik bij je eerste gevoel…



en kijk wat er gebeurd…

Bij mij klopte het redelijk…



Welke bloem ben jij, klik hierop en je zult het zelf zien



http://home.hetnet.nl/~spirituelereis/arta/bloemenkaarten.htm

Ik ben trouwens Het Grasklokje

Ik ben een bosanemoon, en de beschrijving klopt behoorlijk zeg.

Grappig.

Het Grasklokje

eh, ik vond niet 1 plaatje echt mooi :shifty: Zegt dat dan ook wat?



Als ik dan kies op basis van “nouja, die gaat wel” kom ik op de Lariks uit en die klopt voor geen meter 8)

ik ook het grasklokje, maar ik denk dat dat komt omdat dat de mooiste bloem is van allemaal :mrgreen:



Ik zat wel te twijfelen tussen 3 bloemen en nu ik die van de ander gelezen heb, komt die wel overeen met hoe ik ben.

@Cell wrote:

eh, ik vond niet 1 plaatje echt mooi :shifty: Zegt dat dan ook wat?



Als ik dan kies op basis van “nouja, die gaat wel” kom ik op de Lariks uit en die klopt voor geen meter 8)




Hahaha ik ben benieuwd of dat dan ook iets zegt Cell

Klaproos…



En grotendeels klopt het idd nog ook!!!

Bosanemoon … Trok me echt t meeste aan. En die beschrijving klopt zo erg haha dat is niet te geloven…

Ik ben een Meidoorn :mrgreen:



Klopt behoorlijk!!!

ik ben het hondsviooltje.

Denk wel dat het klopt hoor.



Tama, leuk dat je dit plaatst !



liefs

Gerda

ik het vergeet me nietje :oops:

@TaMa wrote:

@Cell wrote:
eh, ik vond niet 1 plaatje echt mooi :shifty: Zegt dat dan ook wat?



Als ik dan kies op basis van “nouja, die gaat wel” kom ik op de Lariks uit en die klopt voor geen meter 8)




Hahaha ik ben benieuwd of dat dan ook iets zegt Cell




Ik houd gewoon niet van die stijl plaatjes :wink:

Dacht in eerste instantie ook echt alleen bloemen te gaan zien. Maar van die romantische tafereeltjes met poppetjes en elfjes enzo… :shifty:

Enne… de manier van beschrijven is ook al niet mijn ding, veeeel TE…

Dus ik ben nogal nuchter…



Van alle beschrijvingen kan ik me alleen een stukje vinden in die van het hoefblad…maar dat plaatje :thumbdown: :shifty:

Lieve klaproos,



Je bent een mens van hoge pieken en diepe dalen.



In uitgelate stemmingen loop je, terecht, te pronken met je blijheid. Maar soms zie je het ook helemaal niet meer zitten. De meeste mensen zien alleen jouw buitenkant, het schilletje. De droevige binnenkant zit achter een cijferslot. Die krijgen ze echt niet te zien. En waarom niet? Omdat jij jezelf niet begrijpt en accepteert. Je eigen problemen zijn niet zo erg dat je je er depressief door hoeft te voelen. Weet je, lieve klaproos? Je bent te gevoelig! Dat is het antwoord. Door je openheid en blijheid laten anderen, vaak onbedoeld,veel problemen bij jou achter. En jij gevoelige klaproos, neemt die problemen mee naar je eigen leefwereld. Jij zit ermee opgescheept en de ander heeft zijn zeggie kunnen doen en is het kwijt. Het is fijn dat je zo voor ze openstaat. Dat is goed voor jou en goed voor hen.







Ok, ok … ik geef het toe. Juultje lacht, Juultje huilt en ik ben een opkroppertje en heb moeite met nee zeggen. Maar … na een burnout heb ik geleerd om opener te zijn en wat harder te zijn en ook eens gewoon nee te zeggen. En ik weet dat ik niet alle problemen van de wereld op mijn schouders kan dragen. Ik ben nog steeds een klaproos, maar wel eentje die weet waar haar zwakke punten liggen en er best aardig mee om gaat.



En ik vind het gewoon een mooie bloem. Kan overal bloeien, niet gerangschikt in vaste patronen en kan heel spontaan ergens opkomen en je vrolijk maken. Zo wil ik ook best gezien worden :wink:

@Cell wrote:

@TaMa wrote:
@Cell wrote:
eh, ik vond niet 1 plaatje echt mooi :shifty: Zegt dat dan ook wat?



Als ik dan kies op basis van “nouja, die gaat wel” kom ik op de Lariks uit en die klopt voor geen meter 8)




Hahaha ik ben benieuwd of dat dan ook iets zegt Cell




Ik houd gewoon niet van die stijl plaatjes :wink:

Dacht in eerste instantie ook echt alleen bloemen te gaan zien. Maar van die romantische tafereeltjes met poppetjes en elfjes enzo… :shifty:

Enne… de manier van beschrijven is ook al niet mijn ding, veeeel TE…

Dus ik ben nogal nuchter…



Van alle beschrijvingen kan ik me alleen een stukje vinden in die van het hoefblad…maar dat plaatje :thumbdown: :shifty:




haha … ik heb die engeltjes, elfjes etc. helemaal niet gezien. Ik zag gelijk de klaproos en de kleur rood en klik … ik heb net nog een keer gekeken en zag nu pas hoe “walgelijk” klef de plaatjes zijn. Ben er ook te nuchter voor, maar kijk er blijkbaar door heen.

@KleinBloemetje wrote:

Bosanemoon … Trok me echt t meeste aan. En die beschrijving klopt zo erg haha dat is niet te geloven…




Hier ook een bosanemoon en de beschrijving klopt wel aardig. Al twijfelde ik erg tussen dat plaatje en het plaatsje dat bij de witte klaverzuring hoort. Daar staan ook kloppende dingen tussen al trek ik me problemen van anderen juist heel erg aan :roll:

lariks en die klopt wel

Klaproos, klopt wel aardig eigenlijk. :think: Hier ook de kleur rood die gelijk opviel.

Bij mij klopte er dus echt geen hout van :lol:



(of ik heb gewoon een totaal gebrek aan zelfkennis 8) )

de pinksterbloem en wat er instaat is op dit moment ook echt gaande zo apart. Las het en dacht wacht ff dat is wat er nu gebeurt