Welke bloem ben jij?

De meidoorn… Ook ik vind de plaatjes foei-lelijk. Maar als je er vluchtig overheen kijkt, is er vast eentje die je aanspreekt. Niet kijken naar details.

De tekst bij de Meidoorn klopt behoorlijk, alleen het stukje dat ik geen ijsmens ben klopt niet. Geef maar de winter ipv de zomer… Ik ben wel een warm mens en hou niet van ijzige (koude) mensen maar dat heeft denk ik niets te maken met het weer.

Ik ben een rolklaver

Een Pinksterbloem, maar het klopt totaal niet :lol:



Komt dat omdat ik niet van bloemen hou? :wink:

vreselijke plaatjes

uiteindelijk de bosanemoon gekozen en klopt wel geloof ik 8)

Ik ben een Witte Klaver. De beschrijving klopt exact :shifty:

ik ben lief speenkruid en dat klopt ook wel.

Leuk! :thumbup:

niemand hier vingerhoedskruid?

Ik vind het echt heel vaag… De beschrijving bij mij klopt niet heel erg…



Liefde, echte liefde, komt uit het hart!!



Niet uit de mond!!



Liefde uit je door genegenheid en warmte te geven aan elk mens op aarde. Of hij nu je broer is of je zus, een vriend of een vreemde, een weldoener of een misdadiger. Als liefde uit je hart komt dan kun je ook elk mens van die liefde voorzien. Het maakt niet uit of men een schijnbaar perfect leven leidt of juist helemaal niet. Je beseft dat elk mens liefde nodig heeft. En jouw licht kan die liefde geven. Soms lijk je een kaars in een hele donkere nacht. Soms voel je je heel alleen hierin. Weet dan dat juist bij jou heel veel hulp is. Speciaal op deze donkere momenten. Jouw lichtje kan elke plaats oplichten. Zelfs in de donkerste harten zie je dan een vonk verschijnen. En DAT, DAT, lief vingerhoedskruid, is jouw kracht.



Mensen zullen proberen van je te profiteren. Maar gelukkig lukt dat maar heel weinig. Je grenzen zijn over het algemeen vrij duidelijk.



Sommige anderen brengen je aan het twijfelen. Beschimpen je zelfs waar en wanneer ze maar kunnen. Laat ze maar! Ze weten, helaas, nog niet beter!



Laat je licht maar schijnen. Langzamerhand komen er dan steeds meer lichtjes bij. En dan, als er maar genoeg komen, zullen ze de aarde gaan verlichten en verwarmen.



Hoe dankbaar is jouw taak.



Je hoeft er alleen maar te ZIJN!




Ik vind t een beetje té.

Maar wie goed naar mijn atavar kijkt ziet al waarom ik het plaatje koos :wink:

Bosanemoon



jeetje grappig, dat was het plaatje die me het meest aanspraak en de tekst klopt ook nog, vind ik zelf :oops:

klaproos.

Ik vond de tekst ook behoorlijk kloppen :slight_smile:

hier ook de klaproos, en het klopt bijna helemaal wat er staat.

Ik heb trouwens vroeger een boekje gehad met al die elfjes met bloemen.

@Rooike wrote:

Klaproos…



En grotendeels klopt het idd nog ook!!!


Idem

Het Vingerhoedskruid

@lydia wrote:

niemand hier vingerhoedskruid?

Ik vind het echt heel vaag… De beschrijving bij mij klopt niet heel erg…



Liefde, echte liefde, komt uit het hart!!



Niet uit de mond!!



Liefde uit je door genegenheid en warmte te geven aan elk mens op aarde. Of hij nu je broer is of je zus, een vriend of een vreemde, een weldoener of een misdadiger. Als liefde uit je hart komt dan kun je ook elk mens van die liefde voorzien. Het maakt niet uit of men een schijnbaar perfect leven leidt of juist helemaal niet. Je beseft dat elk mens liefde nodig heeft. En jouw licht kan die liefde geven. Soms lijk je een kaars in een hele donkere nacht. Soms voel je je heel alleen hierin. Weet dan dat juist bij jou heel veel hulp is. Speciaal op deze donkere momenten. Jouw lichtje kan elke plaats oplichten. Zelfs in de donkerste harten zie je dan een vonk verschijnen. En DAT, DAT, lief vingerhoedskruid, is jouw kracht.



Mensen zullen proberen van je te profiteren. Maar gelukkig lukt dat maar heel weinig. Je grenzen zijn over het algemeen vrij duidelijk.



Sommige anderen brengen je aan het twijfelen. Beschimpen je zelfs waar en wanneer ze maar kunnen. Laat ze maar! Ze weten, helaas, nog niet beter!



Laat je licht maar schijnen. Langzamerhand komen er dan steeds meer lichtjes bij. En dan, als er maar genoeg komen, zullen ze de aarde gaan verlichten en verwarmen.



Hoe dankbaar is jouw taak.



Je hoeft er alleen maar te ZIJN!




Ik vind t een beetje té.

Maar wie goed naar mijn atavar kijkt ziet al waarom ik het plaatje koos :wink:






Ik vind het ook Te, maar ben het ook!

@Karin2 wrote:

Ik ben een Witte Klaver. De beschrijving klopt exact :shifty:
ik ook en bij bij klopte die ook :shifty:

@Mar10e wrote:

Bij mij klopte er dus echt geen hout van :lol:



(of ik heb gewoon een totaal gebrek aan zelfkennis 8) )




dat had ik dus ook, madeliefje :roll:

@lydia wrote:

niemand hier vingerhoedskruid?

Ik vind het echt heel vaag… De beschrijving bij mij klopt niet heel erg…



Liefde, echte liefde, komt uit het hart!!



Niet uit de mond!!



Liefde uit je door genegenheid en warmte te geven aan elk mens op aarde. Of hij nu je broer is of je zus, een vriend of een vreemde, een weldoener of een misdadiger. Als liefde uit je hart komt dan kun je ook elk mens van die liefde voorzien. Het maakt niet uit of men een schijnbaar perfect leven leidt of juist helemaal niet. Je beseft dat elk mens liefde nodig heeft. En jouw licht kan die liefde geven. Soms lijk je een kaars in een hele donkere nacht. Soms voel je je heel alleen hierin. Weet dan dat juist bij jou heel veel hulp is. Speciaal op deze donkere momenten. Jouw lichtje kan elke plaats oplichten. Zelfs in de donkerste harten zie je dan een vonk verschijnen. En DAT, DAT, lief vingerhoedskruid, is jouw kracht.



Mensen zullen proberen van je te profiteren. Maar gelukkig lukt dat maar heel weinig. Je grenzen zijn over het algemeen vrij duidelijk.



Sommige anderen brengen je aan het twijfelen. Beschimpen je zelfs waar en wanneer ze maar kunnen. Laat ze maar! Ze weten, helaas, nog niet beter!



Laat je licht maar schijnen. Langzamerhand komen er dan steeds meer lichtjes bij. En dan, als er maar genoeg komen, zullen ze de aarde gaan verlichten en verwarmen.



Hoe dankbaar is jouw taak.



Je hoeft er alleen maar te ZIJN!




Ik vind t een beetje té.

Maar wie goed naar mijn atavar kijkt ziet al waarom ik het plaatje koos :wink:




Ja ik had deze ook en klopt ook niet echt weet ook niet goed wat ik van de tekst moet denken :think:

lief klein hoefblad en moet zeggen dat de beschrijving behoorlijk klopt :shifty: :mrgreen:

Je moet het ook niet te serieus nemen. Maar ik vond het best leuk want die van mij klopte toch aardig.

Maar die teksten die zijn inderdaad aardig TE haha :lol:

Ik ben een klaproos, en het klopt aardig!

ik schrik er gewoon van hoe het klopt… :shock:

gaat ff traantje wegpinken…