welke blijven nou echt goed zitten?

Gek word ik van die vreselijke doorlek plekken zodra het weer etentijds is voor mijn dochtertje…als ik al aan de tijd denk of als zij begint met mormelen in haar slaap lek ik door… heb al verschillende senseo pads geprobeerd maar of ik doe ik fout of die dingen blijven gewoon niet op hun plek :think:

daarbij vind ik dat je de meeste ook best goed kunt zien zitten :think:

dus wie heeft de gouden tip?!

ik had de senseo coffeepads van de Kruidvat, vond ik heerlijk zitten :slight_smile:

owkee nee daar heb ik ook nog een open doos van staan maar die vind ik zo dik zeg maar, dat zie je echt mega goed…komt ook met dit lekkere weer draag je natuurlijk een dun truitje ed…

met mijn zoontje had ik geen last van doorkijk zeg maar maja die is van oktober, toen zat ik opgesloten in huis met een dik huispak aan zeg maar :lol:

haha ja dat is wel weer een nadeel, ik had ze in de winter, dus kon het ook makkelijk onder een dikke trui aan :wink:

maar aan mijn tip heb je dus niks. hopelijk weet iemand anders iets!

Ik heb ze van de Etos gebruikt, ideaal! Bleven goed zitten en zaten ook fijn, merkte er amper iets van.

Ook van die uitwasbare gekocht maar dat is echt 3x niks! Zag eruit net of ik een paar sokken in m’n beha had gestopt zodat het er nog enigszins uitzag :lol:

Ik gebruikte die van de D.I.O. drogist.

Die hebben een plakstripje en ik vond ze erg fijn!

(ik geloof dat AH dezelfde heeft, maar weet ik niet zeker).

etos :thumbup:

De enige die hier goed werken zijn die van de Hema :thumbup:

Mijn ervaring… geen een die werkte…

Vooral niet de eerste 2,5 maanden :?

Ik heb van alles geprobeerd, maar moest echt elke voeding snel wisselen van pads… :wall:

lilypadz??? :thumbup: :thumbdown:

Enneh ik gebruik AH :thumbup:

Da :thumbdown:

Etos :thumbup:

Natusan :thumbdown:

Wasbare Avent :thumbdown:

Als je ontzettend lekt werken ook de lilypadz niet meer. :frowning:

Dat was een dure uitgave voor nop.

Het blijft een kwestie van snel verwisselen.

Ik heb ook die van de Etos, en die werken op zich goed (mede dankzij plakstripje :thumbup: ) maar ik vind ze vrij klein :? en met name 's nachts is dat erg lastig (vooral omdat zoonlief steeds langer doorslaapt, en mijn borsten dat maar niet willen begrijpen :stuck_out_tongue: ) Heb dus regelmatig met 4 van die pads tegelijk in geslapen 's nachts :mrgreen:

Was op zoek naar uitwasbare, en kwam zo op een site van Jippies terecht. Als je via Google op ‘zoogcompressen’ zoekt, is dat de eerste echte link. Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, dan zou je wat proefexemplaren thuisgestuurd krijgen. Kreeg ik vorige week gewoon een heel doosje met 24 stuks :o

Deze bevallen tot nu toe heeeel erg goed, ze zijn lekker dun, hebben een plakstrip en zijn vrij groot :dance:

Ga er binnenkort meer van bestellen, en ach ook meteen wat uitwasbare, wie weet zijn die wel goed… (prijzen vallen reuze mee trouwens, iets van 4 euro voor 4 of 6 stuks)

Ik gebruikte die van kruidvat. Maar misschien een hele andere tip, als je eens zonder kind weg gaat en toch geen voedingsbh hoeft te dragen, draag dan een voorgevormde bh, dan hoef je geen pads in en blijft alles onder een truitje mooi glad.

Ik vond die van Natusan altijd heel fijn, dus die ga ik straks ook eerst weer gebruiken.

Veel anderen krijg ik enorm jeuk van, dus dat schiet ook niet erg op :? .

Lilypadz heb ik hier ook liggen, maar daar krijg ik dus ook enorm jeuk van, zonde van het geld hoor, maar goed dat kun je van te voren ook niet weten.

De Dio, perfect zitten ze.

Suc6 met proberen.

De Dio, perfect zitten ze.

Suc6 met proberen.

Het Etos merk.

Pfff gelukkig hb ik ze nu niet meer nodig lek niet meer…heerlijk

Ik lekte niet zo heel erg dus de lilypads hielpen hier prima :thumbup: ook die van de hema vond ik heel erg fijn, maar ik gebruik ze al een paar maanden niet meer. Van de week een keer een dag gehad dat ze door oorontsteking niet goed dronk en toen lekte ik weer ff terwijl ze de andere borst aan het drinken was. Heb nog een doosje hema achter de hand voor als ik ga afbouwen.

De etos en ah vond ik dus weer helemaal niks :thumbdown: Denk toch dat je gewoon alles moet proberen. Heb je geen vriendinnen waarmee je kunt ruilen van pads zodat je alles kan proberen en niet alles hoeft aan te schaffen??

snachts sliep ik op mn buik op een handdoek zonder shirt :mrgreen: en overdag lekte ik weinig en had ik de lillypadz. maar als je veel lekt dan helpen die niet meer nee! en snachts zonder bh gingen die dingen ook los.

@Emma wrote:

snachts sliep ik op mn buik op een handdoek zonder shirt :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: dat heb ik hier ook 1 nacht geprobeerd… was die bh zooo zat :silenced:

Lag, niet eens op m’n buik nog, op een dubbel badlaken, dan hoeslaken, dan hydrofiele luier en dan molton… en nóg was de matras nat :stuck_out_tongue:

Ben wel benieuwd wanneer dat lekken minder wordt. Hoewel 't overdag wel redelijk meevalt de laatste dagen :dance: