Succes Jiska, bij mij duurde dat bij F tot 6 maanden!!! :shock:
:shock: 6 maanden… oei… hoop dat zoonlief en m’n borsten toch iets sneller dan dat op 1 lijn gaan zitten :mrgreen:
@Jiska wrote:
Ik heb ook die van de Etos, en die werken op zich goed (mede dankzij plakstripje :thumbup: ) maar ik vind ze vrij klein :? en met name 's nachts is dat erg lastig (vooral omdat zoonlief steeds langer doorslaapt, en mijn borsten dat maar niet willen begrijpen ) Heb dus regelmatig met 4 van die pads tegelijk in geslapen 's nachts :mrgreen:
Was op zoek naar uitwasbare, en kwam zo op een site van Jippies terecht. Als je via Google op ‘zoogcompressen’ zoekt, is dat de eerste echte link. Heb me aangemeld voor de nieuwsbrief, dan zou je wat proefexemplaren thuisgestuurd krijgen. Kreeg ik vorige week gewoon een heel doosje met 24 stuks :o
Deze bevallen tot nu toe heeeel erg goed, ze zijn lekker dun, hebben een plakstrip en zijn vrij groot :dance:
Ga er binnenkort meer van bestellen, en ach ook meteen wat uitwasbare, wie weet zijn die wel goed… (prijzen vallen reuze mee trouwens, iets van 4 euro voor 4 of 6 stuks)
Bedankt voor de tip, ik heb me van de week ook aangemeld en de volgende dag lag er al een dikke envelop in de bus.
Ze zien er al veel dunner uit dan die van het kruidvat die ik altijd gebruikte dus ik ben benieuwd.
Gelukkig lek ik niet zo heel erg, bij Yari alleen tijdens de eerste week met de stuwing.
@Kirsten wrote:
Als je ontzettend lekt werken ook de lilypadz niet meer.
Dat was een dure uitgave voor nop.
Het blijft een kwestie van snel verwisselen.
Lilypadz werken super als je wat langer voed en de voeding goed afgestemd is, ik gebruik ze nu steeds snachts nu, in het begin werkte dat ook net zo hoor, en ik vind ook dat je heel moet opletten dat je ze op de goede manier aanbrengt, dat staat in de gebruiksaanwijzing, anders werken ze nog niet goed.
zoogcompressen van de etos vind ik fijn die hebben een plakstrip waarmee je ze kan vastzetten, die van de AH ook… :thumbup:
etos
ik zweer bij etos.
die van de kruidvat hebben bij mij giga doorgelekt en ik vond ze echt als papier voelen.
die van de etos zijn lekker zacht en zitten lekker al zeg ik het zelf
succes
Ik vond die van de DA-drogist (blauwe doos met Daatje gezichtje erop) erg prettig. Zijn heerlijk zacht.
Verder veel wasbare compressen gebruikt (maar ja, in februari bevallen)
Eigenlijk zag je volgens mij alles, zowel bij wegwerp als wasbaar. Maar op een gegeven moment had ik daar gewoon lak aan. Jammer dan, dan zie je het maar.
's Nachts deed ik op een gegeven moment dubbele compressen in mijn bh, of een monddoekje erbij in. Ik heb ook nog een tijdje op een celstofmatje gelegen in het begin (die dingen uit je kraampakket).
Gelukkig is het lekker bij mij alweer een tijdje gestopt, ik denk dat het ongeveer na 4 1/2 maand was.
Ik heb ze ook besteld Naja aangemeld voor de nieuwsbrief…ben benieuwd
ik gebruik ze altijd van de Hema
hier ook fan van lilypadz lekker makkelijk om schoon te houden ook, deed ze in de vaatwasser. Gebruikte zo vooral overdag en s’nachts gewone pads van de kruidvat in strakke bh. Doordat ik veel beweeg in mijn slaap hielden de lilypadz s’nachts niet zo goed. Overdag vond ik ze ideaal, maar ik bleef knoeien met aanleggen. Lilypadz eruit baby nog net wel net niet klaar en hup het werd al snel een kliederzooi. Had altijd nog doekjes erbij nodig.
Gelukkig houdt het een keer op dat lekken :mrgreen:
Jippiejj,s of zo iets lekker dun en nemen prima op :thumbup: en blijven door de plakstrip goed zitten
voor thuis gebruikte ik kruidvat :thumbup: