Welke babyslofjes bevallen het best

Nu het kouder wordt, wordt het tijd voor slofjes. Maar welke merken hebben een goede pasvorm zodat ze niet bij het minste of geringste uitvliegen.

Ik had zootjes, zijn super :thumbup:

Mathijsje heeft oxxy slofjes echt super slofjes zijn dat, ze gaan niet uit en passen goed, mathijsje heeft er 2 van 1ntje met een ritsje en klitterband van op zij, en 1ntje met alleen klitterband aan de achterkant, ze bevallen ons hier echt goed.

Oke ik ga morgen even shoppen.

Ik heb bobux gehad die zijn top!

Nu Inch blue ook prima…

Ligt er maar net aan wat je zoekt…

Baby pwas vind ik ook zoet…

ik had altijd die van de hema , niet duur en ze bleven iniedergeval aan :thumbup:

Roosjes!!! :thumbup: Overigens heb ik nu echte slofjes besteld, superlief!!

Juul heeft Zootjes en Bampidano sloffen. Die Bampidano sloffen zijn helemaal fantastisch, die krijgt Juul met geen mogelijkheid uit…

ik had voor daan inderdaad die bampidano’s… (rode)… en nu soksloffen gekocht bij de babyzaak… lekker warm, gaan niet uit… en sokken en sloffen in een… ideaaaaaaaal

Absoluut Boumy’s :dance: :dance:

De roosjes en baby-paws zijn helemaal geweldig!

Senne heeft deze: (Bobux).

Broes had er ook en ik ben er nog steeds héél tevreden van! :inlove:

Boumy’s!

Daniëlle heeft nu Babypaws (zie foto) maar die zijn eigenlijk te wijd (te breed) voor haar voetjes…

benthe die heb roosjes …



Ze zijn geweldig en benthe die krijgt ze niet uit !!





Deze heeft ze nu !!





Deze die heb ik nu besteld

@Moosje wrote:

Juul heeft Zootjes en Bampidano sloffen. Die Bampidano sloffen zijn helemaal fantastisch, die krijgt Juul met geen mogelijkheid uit…




Geweldig wat een leuke slofjes zijn dat

Zootjes… en soksloffen van Rainbowbabies of via een aantal online shops zoals sokshop.

Remco had eerst Zootjes maar die heeft hij zo uitliggen. Heeft helemaal door hoe het werkt met dat klittenband.

Ik heb nu Roosjes besteld. Eens kijken hoe die bevallen.



Kan iemand me vertellen waar ze van die soksloffen verkopen (gewone winkel, niet online)?

NU bij de kruidvat leren slofjes voor een tientje!

Ik heb de roze en ze zijn best goed…zitten hoog op de wreef en blijven goed aan :thumbup:

Leuk voor erbij toch!?

Ga vanmiddag ook even snel kijken.

Weet je toevallig hoe ze uitvallen (groot, klein, normaal). Remco heeft nu zootjes maat M maar die worden nu toch echt te klein.

Celiza heeft de L maar die heeft ook al wel maat 19/20

Ik heb ze in de winkel tegen haar voetjes gehouden :mrgreen: ze zijn wel wat ‘‘breed’’