Welke babyslofjes bevallen het best

Dat ga ik toch maar kijken voor een L. Remco zijn voetjes zijn vorige week gemeten in de schoenenzaak. Hij zit vooraan in maatje 20. En hij heeft best brede voetjes.

Bedankt!

Hier hadden we 2 paar Roosjes besteld met elastiek maar ook die schopt hij constant uit(maat M).Hij blijft net zolang schoppen met zijn benen totdat ze uit zijn :mrgreen: Heb ze ook gehad met klittenband maar die trok hij zo uit. Boaz heeft maat M en heeft nu pas schoenmaat 18.

Vond die van de Prenatal wel iets beter :thumbup:

Heb vanmorgen die van de kruidvat gehaald en ze sjeest er nu al de hele tijd op ! :thumbup: Ze krijgt ze niet uit en zitten super. Ze past nog in M dus heb die genomen en meteen een L voor de komende tijd ! :oops:

Ik heb ze nu ook. Heb eerst een M gepast maar die kreeg ik echt met geen mogelijkheid aan. Nu dus een L genomen. Zit wel wat ruim maar daar groeit hij wel in.

ze zijn inderdaad niets voor smalle voetjes :shifty:

Die van kruitvat enne bij mijn poppie vallen ze zowat uit hihihih



nouja ik blijf dan maar bij mijn roosjes .



enne die van de kruitvat strakkies als het goed koud is met dikke sokkies eronder en dan is het wel okee :mrgreen:

Stijn heeft zootjes, maar die heeft hij binnen no-time uitgeschopt…hij is nogal beweeglijk :mrgreen: Teun kreeg ze nooit uit, gek is dat he?



Welke slofjes blijven beter zitten dan de zootjes?

Annemarie, Amy heeft slofjes van Bobux.

En Amy krijgt zelfs haar pyamabroek uit terwijl ze in haar slaapzak ligt :mrgreen:



Dit zijn ze:

wessel heeft nu slofjes van bimbambini.

vind ze erg leuk en ze zitten prima!!

De slofjes van Happy Nappie zweer ik bij. Babet heeft ze nog nooit uitgekregen en ze zijn beslist niet duur!

ik had shoo shoo’s die bleven super zitten :thumbup:

Ik heb ruige slofjes gevonden!! Ze blijven goed zitten en je kunt ze verstellen dus ze hebben er lang plezier van…

Ik ben er helemaal :inlove: op!!! :dance:

Elise krijgt de teva slofjes wel uit, ze trappelt gewoon een paar x en whop ze liggen weer los in de box. schoentjes trouwens ook, niets helpt bij haar. Misschien toch maar eens een ander merk proberen die hier staat… maar ben bang dat het vergeefse moeite is :?

Wij hebben ze van Baby Paws veel leuker dan die zakjes aan de voeten van andere merken