welke babyfoon hebben jullie????????????

weet niet of ik dit hier kan plaatsen maar wist niet waar anders.

Heb een fijne babyfoon gehad Alecto DBX-90 PMR maar die heeft net iets langer als een jaar gedaan en lade zomaar niet meer op.

Nog contact gehad met Alecto heb een nieuwe oplader gekregen en die deed het ook niet.

Mocht hem toesturen met de bon maar goed de bon heb ik niet meer en de garantie was ook verlopen.

Nu had ik positieve berichten gehoord over de baby foon van de die heb ik ook gekocht nou echt een rot dit vind ik het maar.

We horen Joey hoesten en soms huilen en tijdje later geef dat ding het pas door.

Wil graag weer een goede hebben maar wil niet een te dure.

Nou was die we eerst hadden niet zo heel erg duur maar eigenlijk word daar negatief over geschreven op i-net ze gaan kort mee en storen.

Nou storen dat had ik niet maar kort mee gaan ze idd.

dus dacht vraag jullie ervaringen over een goede babyfoon.

hier hetzeflde probleem met alecto. Ik kreeg te horen dat we em vaak kop de oplader zetten met dan de stekker in het stopcontact, waardoor het heel systeem doorlaat, omdat er niet net als bij een telefoon een soort van stop op zit die stopt met stroom toevoer.

we hebben het opgelost door oplaadbare batterijen gekocht. Een oplader hadden we nog.

Dus, zo gebruiken we em nog, als we weg gaan, gaat de oplader plus setje extra opgeladen batterijen mee! gaat prima!

Ik heb voor 27 euro een babyfoon bij de Lidl gekocht. Ik verwachtte er niet veel van, maar dat ding doet het wonderwel goed, haha.

Maar het gaat mij erom dat ik haar gehuil hoor als er hier beneden twee jongens druk aan het spelen zijn. Anders sta ik de halve dag onderaan de trap te luisteren.

Wij hebben er 1 van philips.

Ik vind hem prima werken, was rond de 50 euro geloof ik.

Ik hoor Joey inderdaad iets eerder geluid maken, maar goed. Het gaat er mij dan ook om dat ik hem hoor als ik beneden ben. En als dat dan een paar seconden later is vind ik niet erg.

hier hebben we 2 verschillende van Prenatal…

1 lijkt op de alecto (vlgs mij hebben ze die niet meer)

en 1 lijkt op de philips… werken goed. soms geen geluid. maar moet nog achterhalen wat dat is. als je m uitzet doet ie het wel gewoon goed.

beide kun je heel gevoelig instellen.

hoe ze zelfs ademen (als ik m hard genoeg zet) vind het een aanrader (waren beide wel rond de €80,-) beide zijn DECT babyfoons.

wij hebben er 1 van philips avent…

Super ding :thumbup:

wij hebben de alecto DBX-88 en deze bevalt ons nou al 2 jaar prrima.

eerst hebben we 2 soorten goedkope babyfoons gehad, en geen dect, dat bevoel absoluut niet, en deze bevalt prrrima.

Schoonmoeder en vrienden hebben dezelfde bevalt ook prima.

hier de alecto DBX-88, laad prima op, maar was zo weer leeg. Andere oplaadbare batterijen erin (van varta) en hij doet het als een tierelier.

Nooit klachten over en het bereik is ook subliem… kan hem meenemen naar de buren 4 huizen verder. :thumbup:

Hier Alecto en idd het zelfde probleem.

Ik heb ook contact gehad met de fabrikant en die vertelde mij of ik al geprobeerd had om er nieuwe oplaadbare batterijen er in toen.

Helemaal niet aangedacht :wall:

Bleek dus niet aan de oplader te liggen maar aan de batterijen die er in zaten.

Nieuwe oplaadbare batterijen gekocht en hij doet het weer perfect…

Die dingen laden namelijk op een gegeven moment niet meer goed op, en dan moeten ze vervangen worden.

Ook kregen wij het advies om de babyfoon regelmatig van het oplaadstation te halen zodat de batterijen niet elke keer overladen worden en dus sneller “stuk” gaan.

Wellicht is dit misschien ook het probleem bij jullie??

bedank voor jullie reactie’s.

Ik heb eens gekeken naar de batterij van die babyfoon maar dat is een blok van 4 batterijen heel apart ding kan niet 4 losse oplaadbatterijen in doen.

Kan evt. nog wel vragen bij Alecto of ik zo’n batterij kan bestellen bij hun?

kost me igg niet zo duur als een nieuwe babyfoon.

anders weet ik het ook niet meer heb namelijk al een nieuwe oplader plus adapter van ze toegestuurd gekregen maar hij lade nog niet op dus mocht het gelukkig weer terug sturen wel op eigen koste.

dus dan zou dit de enigste mogelijkheid nog zijn anders is tie echt kapot maar goed dat zou wel raar zijn zomaar ineens niet laten vallen niks.

het gaat hier om de ouder unit die stond alleen op de oplader als tie leeg was verder niet.

Wij hebben 2 babyfoons :angel: .

Allebei van Prenatal. Model lijkt exact op die van Alecto.

Ze doen het perfect :thumbup: .

In het verleden eentje gehad van Philips.

Was een stuk duurder en steeds weer problemen ermee.

Een paar keer een nieuwe gekregen, maar toch steeds weer kapot :thumbdown: .

wij hebben 2 soorten gehad van prenatal eigen merk. Ondingen. bij de buren aan de overkant viel hij gewoon uit!! ondanks opsturen enzo konden ze he tneit verhelpen.

Nu hebben we PHILIPS AVENT echt een TOP ding!! wag 119 euro maar dan heb je ook wat!

Hier hetzelfde met de lader van de Alecto DBX-88 :shock: . De garantietermijn was natuurlijk net verlopen dus ik ben er niet meer achteraan geweest.

Hij laadt gewoon niet meer. Nieuwe (goeie) oplaadbare batterijen erin heeft niet geholpen. Dus hier worden de batterijen gewoon gewisseld en opgeladen om de dag. De lader heeft geen zin meer om die te gebruiken jammergenoeg.

Voor de rest vind ik het een geweldig apparaat die Alecto. :wink:

Wij hebben een Luvion beeldbabyfoon, is wel prijzig maar echt een superding :thumbup:

Je ziet je kindje, hoort alles tegelijkertijd en bij het volume wat hoger hoor ik haar zelfs ademen. Ik ben er echt lyrisch over :thumbup:

Hier ook de Philips Avent babyfoon, bevalt ons super :thumbup:

Ik heb een Alecto DBX-88 en ben er erg enthousiast over! Ding doet het prima en heb geen klachten.

Ik zit zelf te denken aan een Philips Avent 530? (Van de rentepunten van de ING)… Iemand ervaringen? THX

meteen doen! ik heb hem ook en hij is super!!

Wij hadden een supernova. Was een perfect ding maar helaas is ie in een emmer sop gevallen.

Toen hebben we een nieuwe huistelefoon van philips gekocht met babyfoon functie. Ook ideaal!

Alecto, moet ze wel vaak opladen maar heb hem al 3,5 Jaar :inlove: