welke babyfoon hebben jullie????????????

@veertje wrote:

Alecto, moet ze wel vaak opladen maar heb hem al 3,5 Jaar :inlove:

welke alecto hebben jullie?

Wij hadden de dbx90 denk toch dat ik die weer ga bestellen had er wel schrik mee helaas ging tie net iets langer als een jaar mee en dat is eigenlijk wel zonde.

Maar mag toch hopen dat dat niet een tweede keer gebeurd?

Wij hebben ook de Alecto

Voor onze zoon de DBX-88

En voor onze dochter het nieuwe model DBX-99

Werken hier nog steds goed, wel de baterijen vervangen voor een wat langer bereik

Wij hebben de alecto dbx88 en dbx80… Ik vind ze super. Inderdaad wel pas nadat je er zelf nieuwe oplaadbare batterijen in hebt gedaan.

zat er bij jullie dan geen blok in, ik bedoel bij de DBX 90 zitten er 4 batterijen aan elkaar vast en zover ik kan zien kan je daar dus niet zelf 4 oplaadbatterijen in doen?

Vroeg me af hoe dat bij de DBX 88, 80 en 99 zit dan?

want dan ga ik kijken voor 1 van die denk ik?

heeft iemand ook ervaring met de alecto dbx 33… ik heb een 88 gehad, maar die is stuk gegaan…en ik wil nu eigenlijk niet zoveel geld er aan uitgeven… er hoeven verder geen andere functies op te zitten… ik moet alleen de baby goed kunnen horen. :mrgreen:

ik ken die babyfoon niet heb er nu zelf 1 van de lidl ook goedkoop moet eerlijk zeggen dat we Joey soms horen huilen en de baby foon geeft niks aan ja hele tijd later pas vind hem niet zo fijn eerlijk gezeg.

Maar zit dus ook zo van welke is dan wel goed??? en gaat paar jaar mee.

Hier ook alecto DBC-88 Bevalt erg goed!!! :thumbup:

Ik heb een dbx-85 en een dbx-88 en beide super!! Voor mij geen andere!

Hier ook bijna 3 jaar de Alecto-DBX88 in gebruik :thumbup: Ik ben er ook nog steeds tevreden over. :smiley:

Mijn schoonzus heeft dezelfde en zie ik er regelmatig mee slepen. Oa bij mijn schoonouders of elders als ze daar een nachtje overblijft :lol: Ik luister bij mijn schoonouders af en toe wel even op de gang. Of zoals vanmiddag dan staat alles open en kwam er gehuil van buiten :lol:

De buren hadden eerst een onding, geen idee wat dat was. Ze hoorde soms heel andere mensen/baby :shock: Niet echt handig. Inmiddels hebben ze dezelfde Alecto. Goed het toestel in de gaten houden dus, als ik daar ben met Tejo en Siep slaapt nog thuis :lol: (aantal keer voorgekomen).

Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand negatief over gehoord, tot nu dan ivm de batterijen, maar dat lijkt mij eigenlijk ook wel logisch. Hier overigens dat probleem nog niet gehad… snel afkloppen… zou zomaar morgen kunnen gebeuren :shifty: :mrgreen:

Ik krijg hem 123 niet zo snel open om te kijken wat voor een batterijen er inzitten. ff gegoogled en in de dbx-88 zitten oplaadbare penlites (AA)

nog verder gegoogled en in de handleiding van de dbx-90 staat:

Batterijen:
In de ouder-unit mag alleen een OPLAADBAAR batterijpakket
geplaatst worden met de volgende specificaties:
* formaat: 4x AAA
* soort: NiMH (Nikkel-Metaal-Hydride), oplaadbaar
* vermogen: 600mAh of meer

Blijkbaar (lees ik eruit) moet er een batterijpakket van 4xAAA in. Ik zou niet weten wat een verschil is tussen een batterijpakket en 4 losse (dezelfde) AAA batterijen :think: Misschien op 1 of andere manier daarin al aan elkaar gekoppelt?
Wellicht valt daar ook wel wat te vinden op het WWW.
(alleen is het heeeel laat en ga ik toch maar eens naar bed :doh: :zzz: :zzz:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Affie wrote:

Ik heb een dbx-85 en een dbx-88 en beide super!! Voor mij geen andere!

Hier ook de 85 en de 88. De 88 hebben we nu al 4,5 jaar en werkt nog steeds super. Ook wij hebben er zelf andere oplaadbare batterijen in gedaan (van de Hema). In beide babyfoons gaan 4 losse alkaline AA batterijen (gewone…).

De 85 hebben we 1,5 jaar.

Vaak worden ze ook nieuw via MP verkocht en dan zijn ze een stuk voordeliger. :thumbup:

die DBX 90 is geen aanrader ivm. die batterij pakket hier ook 1 gehad en kan er dus niet zelf batterijen in doen moet ik perse een nieuwe kopen bij Alecto.

Hier ging die net iets langer als een jaar mee.