Welke baby winkel? Goed/Prijs/Service/levering

Ja mijn vraag is:



Waar hebben jullie goede ervaringen over?

We zijn al even in een grote prenatal-zaak geweest maar vonden alles echt heel prijzig daar.



Is Babypark Gouda misschien ook goedkoper?



We wonen vlakbij Leiden…



Leiden, Leiderdorp, Gouda, Rotterdam

Waar zit wat?



Nee ik ga nog niet grote spullen kopen, daarmee wacht ik minimaal tot de 20 weken echo… maar ben alvast aan het oriënteren…

babypark :thumbup:

Ik weet niet of ze echt goedkoop zijn, maar Babydump bij Roelarendsveen is misschien ook een optie.

ik vond zelf babydump behoorlijk duur! Wij zijn zeer goed geslaagd bij Aktiebaby. En let goed op in de winkel dat stel ( we gaan er niet van uit ) dat het fout gaat je de spullen terug kan brengen en alles volledig vergoed krijgt! Dit wil ook niet in elke winkel het geval zijn!

@Tedski wrote:

Ik weet niet of ze echt goedkoop zijn, maar Babydump bij Roelarendsveen is misschien ook een optie.
Toen deze nog babystunter heette was ik daar…heb ik de tent zowat leeg gekocht toen :lol: 8)

Babydump :thumbdown: heeeeeeeeeeeeel veel slechte ervaringen mee…



Babypark :thumbup: helemaal top !! Goede service, klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies…prijzen :think: tja denk dat het overal wel een beetje op het zelfde neerkomt, heb een hele hoop vergeleken, maar het is overal een beetje dezelfde prijsklasse

Ik moet eerlijk zeggen: Babypark GOUDA :thumbup:

Super zaak, super service en vriendelijke mensen :thumbup:

Bij de babypark in Gouda zit een babydump bij in ! Je kan zelfs binnendoor ernaar toe… wij hebben er toen een maxicosi gekocht… als je geen easy fix nodig hebt en genoegen neemt met het patroontje van vorig jaar kun je zomaar de helft besparen… ook nog een erg leuk ‘wipstoeltje’ gescoord toen… (vorig jaar)

Babyplanet. Echt superwinkel en hele goede ervaring mee! :thumbup:

hoi,



baby park gouda :thumbdown: vaak kloppen de prijzen niet, je moet echt je bon nakijken, wij hebben daar onze queeny gekocht en als ik niet zo oplettend was geweest was ik zeker ruim bijna 300 extra lichter, ook vaak met andere dingen waar de prijs niet van klopte, de luiertas, was binnen een no-time op de rand aan het scheuren, terug met de bon, wouden ze hem laten maken maar dat duurde zeker 2 a 3 weken, want de naaister was op vakantie, tas is niet goedkoop dus verwacht je wel service.

ook zie je vaak dat ze mensen verschillende artikelen aansmeren die je helemaal niet nodig hebt :wink:



de kinderkamer is van burgerhout rotterdam :thumbup:

baby dump 1 x geweest, verder niets mee van doen gehad dus kan daar niets over vertellen.







gr mel

Ben niet zwanger, maar wel bij verschillende winkels geweest.

O.a. bij babydump in R.A.Veen, geen problemen mee, en ook bij een babywinkel in de buurt van de Ikea in Utrecht, daar was de service top!

Lijkt mij gewoon kijken-en-vergelijken … :wink: Succes!



Je bent bij prenatal leiderdorp geweest zeker, die nieuwe?



(en laat maar weten wat het geworden is, dan ga ik er ook heen, ik woon ook bij Leiden in de buurt)

@juulisjuul wrote:

Babydump :thumbdown: heeeeeeeeeeeeel veel slechte ervaringen mee…



Babypark :thumbup: helemaal top !! Goede service, klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies…prijzen :think: tja denk dat het overal wel een beetje op het zelfde neerkomt, heb een hele hoop vergeleken, maar het is overal een beetje dezelfde prijsklasse




Hele goede ervaringen juist met baby-dump (vroegere babystunter).



Twee keer problemen gehad met de kinderwagen, maar werd gewoon opnieuw besteld. Voordeel bij hun is vaak dat je een autostoel of box kado krijgt.



Babypark Gouda buggy en kinderstoel gekocht maar vond dat men geen goed advies gaf. Erg onpersoonlijk



Succes

Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van wat je wil kopen. Wij hebben bijvoorbeeld het ledikant, de kledingkast en de commode bij de ikea vandaan.



Een autostoeltje is nog wat vroeg, maar dat is ook te krijgen bij de hema. Wat ik overigens niet aanraad.



Je kan via internet vaak de prijzen en de kwaliteit vergelijken. Ik weet zelf niet precies hoe dat werkt, maar als je t precies wil weten moet je effe een belletje doen, vraag ik mn mannetje wel even :slight_smile:



Kus Ger

Wij hebben ook ervaring met Babypark Gouda. Beide kanten op: we hebben al 2 keer zonder problemen een nieuw onderstel voor onze kinderwagen gekregen. Later was ik op zoek naar een babyfoon. Er werd uitleg gegeven over de dure soorten, maar toen ik wat vroeg over een goedkopere soort ('k hoef geen cameraatje…) wisten ze daar niks vanaf… Toen waren ze ook ineens vertrokken… Minder dus.

Qua prijs horen ze, volgens mij, niet bij de goedkoperen…



Onze mening is dus eigenlijk redelijk neutraal…



Wat ze wel doen, en dat zal een “goede” verkoper ergens anders ook doen, is je proberen te overtuigen dat je toch echt die originele regenhoes voor de wandelwagen erbij moet hebben (€45,-)… 'k Heb nu een universele van €10,- en Quentin blijft er net zo droog onder. En een parasolletje en luiertas van een ander (of geen) merk werken net zo goed als de originele dure… 'k Heb wel een originele voetenzak, maar ook daar hadden we wel een andere oplossing voor kunnen vinden… :smiley:



Succes in ieder geval!



Groetjes,



Iris

Dump goeie ervaring mee (welliswaar niet RA maar Veenendaal) we kregen de verkeerde wagen geleverd maar die werd zonder problemen en snel omgeruilt. Alleen de levering klopte niet qua datum. We hadden later opgegeven maar werd eerder geleverd. Gelukkig eigenlijk maar want we hadden nu nog ruim de tijd om het om te ruilen :wink:

En wat al is aangegeven, bij de dump iig de mogelijkheid alles kostenloos met geld terug garantie mocht er onverhoopt toch het ergste gebeuren tijdens of na je bevalling.

Had overigens ook niet het gevoel dat we daar gepusht werden voor de duurste wagen oid, rustig zelf rondgekeken en advies als we daar om vroegen. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Dump goeie ervaring mee (welliswaar niet RA maar Veenendaal) we kregen de verkeerde wagen geleverd maar die werd zonder problemen en snel omgeruilt. Alleen de levering klopte niet qua datum. We hadden later opgegeven maar werd eerder geleverd. Gelukkig eigenlijk maar want we hadden nu nog ruim de tijd om het om te ruilen :wink:

En wat al is aangegeven, bij de dump iig de mogelijkheid alles kostenloos met geld terug garantie mocht er onverhoopt toch het ergste gebeuren tijdens of na je bevalling.

Had overigens ook niet het gevoel dat we daar gepusht werden voor de duurste wagen oid, rustig zelf rondgekeken en advies als we daar om vroegen. :thumbup:




Hier ook goede ervaringen! :thumbup:



Ook de laagste prijsgarantie (niet geheel onbelangrijk). Menigmaal iets ergens anders goedkoper gezien en dan verkopen ze het voor onder die prijs. Zelfs één keer achteraf nog geld terug gehad. Wij zijn voornamelijk in Utrecht geweest.



Bij Babypark hebben we één keer rond gestruind maar na een blik op de prijzen :shock: te hebben geworpen :shifty: begon mijn portomonnee te schreeuwen :silenced: .

babymax is super :thumbup: de wandelwagen/kinderwagen die ik zocht was daar gewoon ruim 150 euro goedkoper dan waar dan ook…

Even up hier. Binnenkort willen we ons gaan oriënteren op de babykamer en heb al verschillende websites/ gidsen gezien. Ook de catalogus van Babypark in huis. Maar jee zeg, zowat alle kamertjes gaan daar over de 1500 euro!! Is dat nou echt wat je er tegenwoordig voor neertelt? Bij Babydump zitten veel kamers onder de 1000 euro, maar of de kwaliteit dan ook minder is…?



Kinderwagen wordt helemaal wat, zie nu al de bomen niet meer door het bos met al die verschillende merken, types etc… :?

@Juffie wrote:

Even up hier. Binnenkort willen we ons gaan oriënteren op de babykamer en heb al verschillende websites/ gidsen gezien. Ook de catalogus van Babypark in huis. Maar jee zeg, zowat alle kamertjes gaan daar over de 1500 euro!! Is dat nou echt wat je er tegenwoordig voor neertelt? Bij Babydump zitten veel kamers onder de 1000 euro, maar of de kwaliteit dan ook minder is…?


Je zou ook eens bij de Ikea kunnen kijken voor een kinderkamer. Daar heb je ook hele leuke meubeltjes en dan blijf je ruim onder de 1000 euro. Ik heb zelf de Hemnes (commode en kast) en Gulliver (bedje) serie en dat is echt super degelijk spul :thumbup:

@purpled82 wrote:

@Juffie wrote:
Even up hier. Binnenkort willen we ons gaan oriënteren op de babykamer en heb al verschillende websites/ gidsen gezien. Ook de catalogus van Babypark in huis. Maar jee zeg, zowat alle kamertjes gaan daar over de 1500 euro!! Is dat nou echt wat je er tegenwoordig voor neertelt? Bij Babydump zitten veel kamers onder de 1000 euro, maar of de kwaliteit dan ook minder is…?


Je zou ook eens bij de Ikea kunnen kijken voor een kinderkamer. Daar heb je ook hele leuke meubeltjes en dan blijf je ruim onder de 1000 euro. Ik heb zelf de Hemnes (commode en kast) en Gulliver (bedje) serie en dat is echt super degelijk spul :thumbup:


Het Gulliver bedje is nergens meer op voorraad, ben er vorige week voor weggeweest, denk dat ie eruit is, maar ik had nu voor Jayden de Hermelin gekocht, ik ga de kamer voor deze beeb ook bij de Ikea kopen, de Leksvik serie is dat, veel ruimte en niet duur :thumbup: