Welke baby winkel? Goed/Prijs/Service/levering

@Tedski wrote:

Ik weet niet of ze echt goedkoop zijn, maar Babydump bij Roelarendsveen is misschien ook een optie.




Ik ben in babydump geweest jah wel in Eindhoven maar daar ben ik echt tevreden over. Heb toen bij Charity alles thuis laten bezorgen echt top service tussen door nog wat anders erbij bestelt werd gewoon samen bezorgd bezorgen belt smorgens even hoelaat hij ongeveer de spullen komt leveren. Ik hoefde pas te betalen bij aflevering toen weet niet of dat nog is.

Mijn zus heeft 5 jaar geleden bij babydump Beverwijk een kinderwagen gekocht.

Ik ben er voirge week heen gegaan omdat het wieltje los zat en de kap los zat ben wel met bonnetje gegaan hé.) en ze hebben het vernieuwd kosteloos! :shock:

Ik heb dus goede ervaringen en mijn zus overigens ook.

Hier ook goeie ervaring met de Babydump!!

Bestel niks via internet bij Babypaleis.com, ik wacht al 5 weken op mijn bestelling en heb al 3 e-mails naar dit bedrijf gestuurd, zonder antwoord te krijgen!! Heeft iemand ervaring met dit bedrijf??

Babypark is wel erg duur hoor vind ik :thumbdown: . Toen wij voor Rav een kinderwagen zochten zijn we er geweest. Ik vond de uitleg ook niet echt geweldig en had wel de indruk dat ze graag het duurste artikel wilden verkopen.



Wij hebben toen voor Rav een ledikantje en commode bij babydump gekocht. Dat scheelde enorm in de prijs.



Als je gewoon losse dingen koopt is het toch vaak goedkoper dan wanneer je direct zo’n complete babykamer aanschaft. En ik vind het vaak nog leuker ook om te zien.



Voor Nure veel bij IKEA gekocht :thumbup: . Daar hebben ze ook leuke dingen vind ik.



Hier bij ons is ook nog Duimeland. Is erg prijzig, maar wel goede adviezen en service :thumbup: .

We kopen de kledingkast bij Ikea Hensvik 109 euro. Het bedje hebben we 2ehands gekocht via marktplaats voor 30 euro. Een extra hoge en ruime commode wordt door zwager ontworpen en gemaakt. Mijn man is schilder, hij gaat de commode en het bedje in dezelfde kleur als de ikea kast verven en dan hebben we een mooi geheel voor weinig geld.



Ik vind de standaard babykamers belachelijk duur, maar dat is al gauw met iets waar ‘baby’ of ‘kinder’ voor staat. Zo ook voor de kinderwagen, daar leg je ook echt veel geld voor neer, maar die hebben we van mijn vader gekregen. We hebben de nieuwste mutsy.



Je kan het zo gek maken als je zelf wil.



Maar bijv. een matrasje en babyfoon kopen wij niet tweedehands.



De babyfoon ga ik via internet bestellen, dat is zoveel goedkoper, scheelt zo 40 euro…

Zo moet je echt wat zoeken, anders betaal je onnodig de hoofdprijs voor sommige dingen.

Wij hebben de babykamer bij Gardo gekocht (kamer Joan). De kinderwagen toen bij Prénatal. Wij hebben een Mutsaerts en ik weet dat bij h-dumpie.nl deze het goedkoopst op dit moment. Bij Babycare.nl kun je ook vaak leuke aanbiedingen vinden. Wij hebben daar toen de autostoel goedkoper gekocht en kregen er toen ook een zomerhoes van 30 euro bij. Het loont echt om goed rond te shoppen.

Als je echt goede service & vakmanschap wil: ga naar Hartkamp in Barneveld! Leuk familiebedrijf.

Grote bekende zaken behandelen je lang niet zo goed als bij Hartkamp. Qua prijs gaan ze mee met de grote spelers! Veel van mijn vrienden uit Amsterdam en Utrecht willen nu niet anders. Ze kunnen bijna alles bestellen.
En als iets niet goed is/stuk is dan zijn ze er ook nog steeds voor me :smiley:

Ik vond Babydump altijd een hele fijne winkel !