Welke autostoel vinden jullie fijn???

Nav eerdere topics over dit onderwerp hier hebben wij ook gekozen voor de Romer king :thumbup:

Wij hebben de Tobi en ik heb geen ervaring met andere autostoelen. Was bij de aanschaf voornamelijk af gegaan op de test die toen net door de ANWB was gedaan.



Ik vind het een fijne stoel in gebruik en heb helemaal geen probleem met de gordels :eh: .

Hier tweemaal de Ellermeyer Bimbo Royal, weer eens wat anders he! :mrgreen: Wel een paar jaar oud, maar nog steeds goedgekeurd volgens de laatste Europese normen. Wij hebben ze van bekenden overgenomen, dus we weten dat er niks mee gebeurd is. Prima stoeltjes, Ilja zit er goed in en de gordeltjes sluiten ook goed. En vooral de prijs is fijn! (heb voor de een 45 euro betaald en voor de ander weet ik het eigenlijk niet eens meer want die had ik samen met de box en nog wat spullen overgenomen).

Mijn moeder heeft er een bij de Makro gekocht, ook een mooie prima stoel waar Ilja heel goed in zit! :thumbup:

Die komt volgens mij als beste koop uit de bus bij de consumentenbond :wink: .

Wij hebben een tobi, omdat deze goed getest zou zijn op zijkant botsingen en de priori niet. Het handige er aan zou zijn dat er een indicator op zit zodat de gordels altijd goed zitten, maar dat moet je dus met een riempje aantrekken (net zoiets als bij de Maxi Cosi). Allemaal heel leuk, maar in het donker (en dat is het toch 's avonds tegenwoordig echt als ik JIm van het kdv haal) kan ik die hele indicator, ondanks dat er een lampje boven Jim hangt, niet zien. Bovendien vind ik die riem maar een onding doe er altijd mijn handen pijnn aan!



Weet dus nog niet wat voor een stoeltje er komt voor de beeb…

Ik heb 2 romer kings en ik ben er super tevreden mee!

Wij hebben 2 auto’s en in beide auto’s een romer king. Bevallen ons prima. Goed in/uit auto te halen en Lienke zit er prima in.

O ja, bij de prnt*l raadden ze ons de tobi af omdat er heel veel klachten over binnenkwamen en adviseerden ze de romer king.





Groetjes Renate

Wij zijn voor de kiddy infinity pro gegaan, die met zo’n vanglichaam. Ik vind hem ideaal! alleen heeft hij geen echte ligstand, maar Sarah slaapt er heerlijk in!!!

Deze stoel kwam bij de ANWB als beste uit de test en ook bij de consumentengids scoorde hij hoog. En hij is niet eens zo heel erg duur, 169 euro.



In eerste instantie nooit gedacht dat we voor deze gingen, het vreemde van dat vanglichaam. Maar juist daarom is hij zo goed, bij een botsing komt de druk niet op de nek maar op de borstkas die veel sterker is. En het werkt ideaal moet ik zeggen, ze kan er echt niet uitklimmen (Dat dacht ik in eerste instantie maar sarah zit echt stevig vast). :thumbup: