Welke autostoel en waarom?

@Cell wrote:

Laat dan de mc gewoon in de auto staan… hoef je hem net zo min te zeulen als met een gewone autostoel. Maar 8 maanden is echt nog verschrikkelijk jong hoor om al over te zetten :shock:



Hier hebben de kinderen allemaal, niet 1 uitgezonderd en dan heb ik het over lange jongens die met 8 maanden allebei al in maat 80 zaten en tegen de 10 a 11 kilo wogen, tot zeker 1 jaar in de maxi cosi gezeten. Dat is gewoon echt het veiligst zolang hun nekwervels nog maar net babyaf zijn.



Verder ben ik geen fan van maxi cosi opvolgstoelen. Mijn kinderen zaten er allemaal OP in plaats van IN en de riemen staan er om bekend dat ze vrij snel draaien… verdraaien in de gleuven zeg maar.



Hier dus Romer King stoelen. Er staat er al 1 klaar voor Suus, maar voorlopig gewoon in de mc en omdat ik net zo min blij word van dat gesjouw, hebben wij de mc gewoon permanent in de auto staan.

Is even wennen, hoe manouvreer je je kind onder de riem door. Maar is best te doen en nu gewoon echt nog het veiligst. :shifty:




Ik was van plan precies hetzelfde verhaal op te schrijven 8) Onze jongste zit met zijn bijna 14 maanden ook nog in de maxicosi (die standaard in de auto blijft zitten), hij gaat ws deze week over als de zitverhoger voor de oudste binnen is. Dan kunnen we de boel doorschuiven. Hij gaat dan in de Romer King, waar de oudste twee ook in hebben gezeten. Veilig en makkelijk in gebruik. Even de bekleding in de wasmachine en de jongste kan in een frisse stoel zitten.

@Sennapen wrote:

Nou de keuze is gevallen op de Romer :wink:




ow hahaaa ik had het topic nog niet verder doorgelezen, maar wij hebben dus ook deze, nog dezelfde kleur ook :mrgreen: :thumbup:

ik heb deze ook, maar dan roze…( de bella) fijne stoel is t , ik vind haar er altijd zo heerlijk relaxt in zitten :thumbup: