welke antilekbeker

Ja de titel zegt het al welke antilek beker is nu echt antilek?



Ik heb al een aantal van Nuby gehad die ging redelijk goed met het rietje alleen mag me dochter erg graag gooien met die beker en ja daar kan die niet goed tegen dus die is ook alweer lek :?



ze heeft 1 van Lief! met harde tuit lekt ook



gewone beker gebruikt ze ook maar goed wil er ook een gewone antilekbeker bij hebben



welke adviseren jullie? bij welke heb je goede ervaringen tips zijn welkom :mrgreen:

Hema…

Difrax!

Rietjesbeker van de Hema vind ik goed werken. Geen idee alleen hoe het met gooien gaat, maar hij is niet zo duur, dus valt nog uit te proberen. :wink:



Verder hadden we antilek tuitbekers van Avent, maar volgens mij kunnen die niet zo goed tegen gooien…

Rosti mepal :thumbup:



We hebben 'm al bijna 2 jaar en wordt nog altijd dagelijks gebruikt. Hij gaat iedere dag de vaatwasser in en lekt nog altijd niet.

avent :thumbup:

avent tuitbeker en als ze wat groter zijn de rietjesbeker van de hema

Hahahaha,



Sorry dat ik lag maar volgens mij moet de echte antilek beker nog worden uitgevonden hahahaha.



Nee hoor zonder gekheid, de enige die echt niet lekt is die van de Hema.

De andere (en ik heb ze bijna allemaal uitgeprobeerd) lekker soms toch!

:roll:

Groetjes van Aadje.

wij hebben er een die bij ons het beste werkt, moet alleen even het merk zoeken…



het werkt juist heel anders… kan alleen het merk niet vinden… even kijken of ik het via @ kan vinden…

gevonden



Kiddyboo 360 graden anti knoeibeker Roze

dank je wel voor de tips zal eens 1 halen bij de hema wie weet voldoet die me wel :wink:

Ik zou nooit voor avent gaan, heb er verschillende, lekken dus allemaal… gevolg is dat vloer, bank etc regelmatig onder het diksap zitten :?



De enige beker die niet lekt heb ik ooit bij prenatal gekocht gewoon harde beker met harde tuit. Helaas hebben ze die niet meer. Ik ga ook eens bij Hema kijken, maakt het nog iets uit welke ik neem, of hebben ze er maar 1 soort?

nuby rietjesbeker, ze eheft er twee, waarvan de ene al ruim 2 jaar, er wordt mee gegeooid enal, soms een nieuw rietje erin en ze kan weer maanden vooruit.

Ik had altijd die rietjesbeker van nuby maar ze kauwden hier elke week wel een rietje kapot dus nu heb ik op aanraden van de buurvrouw ook zo’n hema antilek beker gehaald en ben er héél blij mee!!

Buiten het feit dat ze niet lekken, ze zijn ook zo lekker makkelijk schoon te maken, geen gedoe met rietjes of lekringetjes er uit halen :thumbup:

Een anti-lek beker is bedoeld om niet te lekken als deze omvalt. Niet om mee te gooien. Ik hóóp dat er nooit een beker uitgevonden wordt waar kinderen mee kunnen gooien…dan zou het eind zoek zijn denk ik :think: .



Wij gebruiken hier al 1 1/2 jaar een rietjesbeker van Tupperware, die is antilek als er geen rietje inzit. Een gewoon wegwerp rietje kun je erin steken als je kind gaat drinken. Met rietje is ie overigens ook redelijk antilek met omvallen ed, op zn kop houden is niet handig (maar dat moet je nooit met bekers doen).

@Pitje27 wrote:

gevonden



Kiddyboo 360 graden anti knoeibeker Roze




Deze is alleen niet anti-lek :wink: :-*

@Meggie wrote:

@Pitje27 wrote:
gevonden



Kiddyboo 360 graden anti knoeibeker Roze




Deze is alleen niet anti-lek :wink: :-*




jawel hoor… misschien niet op de verpakking, maar ik heb m zelf ook, en vind deze juist erg fijn…

@Pitje27 wrote:

@Meggie wrote:
@Pitje27 wrote:
gevonden



Kiddyboo 360 graden anti knoeibeker Roze




Deze is alleen niet anti-lek :wink: :-*




jawel hoor… misschien niet op de verpakking, maar ik heb m zelf ook, en vind deze juist erg fijn…




Ik heb hem gisteren gekocht en hij is echt niet anti-lek. Misschien dat jij een oudere versie hebt? Ik heb het dan niet over een tuitbeker hè, maar over de echte kiddyboo 360 beker. Als ik hem op z’n zij hou dan komt er water uit. Niet in grote hoeveelheden maar anti-lek is ie dus niet lijkt me dan. Ook wat ik op internet vind staat dat ie niet anti-lek is. Maar als dit wel zo hoort te zijn dan zie ik graag een link waarin dit staat want dan ga ik er mee terug of neem contact op met mykko.

die van ons was (dochterlief heeft m in de wc gegooid…) nu een jaar oud ofzo… was net nieuw.



maar bij ons kwamen er alleen druppels uit als ze er mee gingen schudden en dan flink schudden, en dan kwamen er alleen wat druppels uit…



en nagaan dat wij deze beker incl. rubber enzo gewoon in de afwasmachine deden (iets wat dus niet aangeraden werd)

maar ook dat werkte…



zou teruggaan of de fabrikant mailen.

Ik heb op aanraden van iemand hier de tuitbeker van Hema gekocht, wat een ideale beker!!!



Na 7,5 jaar zoeken hebben we nu eindelijk voor het eerst een beker die absoluut niet lekt!!! Zelfs niet als je het tuitje ergens op duwt (bank,tafel enz) of er mee schudt of gooit!!



Voordelen:

  • Je hoeft de bovenkant er niet op te draaien, omdat het een druk dop is, daardoor krijg je ook niet dat de tuit op den duur niet meer in het midden zit ten opzichte van de handvaten.
  • Ze zijn er in leuke kleurtjes, met handvaten.
  • De tuit kan niet worden kapot gebeten.
  • Er kunnen er aan de bovenkant geen mieren in kruipen (dochterlief zet ze overal neer, ook in het gras)
  • Het bestaat niet uit allerlei losse onderdelen, behalve dan de beker en de dop, erg handig ook in de vaatwasser, geen gedoe met losse dingetjes die je er uit moet trekken.



    Enige nadeel is dat je wat kracht moet zetten om de dop er af te halen, maar verder helemaal super!