Kan iemand mij misschien helpen …ik koop namelijk altijd de verkeer antilekbeker.Ze zijn mega duur en werken dan ook nog eens niet.Of doe ik wat verleerd?( behalve dan de verkeerde kopen :oops: )
Dus ik ben heel benieuwd naar jullie tips,ervaringen.
Groetjes
Danielle
Heb er hier 2 van de hema, en oma heeft er ook 1…geen lekproblemen.
Die van de Hema lekken niet en de rietjes beker van Nuby, die lekt ook niet tenzij je kind in het rietje bijt zodat de vacuum er af is, zoals die van mij :naughty: En de Difraxbeker, die lekt bij ons ook niet.
handig om te weten
ik heb die van avent: die lekt als een gek, heb ze nu op t moment nog neit nodig maar zometeen wel weer, dan haal ik die van de hema
even off topic weet ook iemand waar je veel kleine bakjes kunt halen om groente en fruit in te doen
xenos en blokker …
Voor om in te vriezen??
Als je toevallig potjes over hebt bv fruit en groente potjes daar kun je de zelf gemaakte groente en fruit ook weer in doen en invriezen wil prima :thumbup:
welke dop doe je er dan op?
zal ik ook wel iets fout doen…
heb 2 soorten vd hema :thumbdown:
en vd kruidvat, deze zijn beter, maar hier ieg ook niet 100%
@knollie1 wrote:
welke dop doe je er dan op?
Gewoon de deksel die er ook op zat :thumbup:
He sluit gewoon weer goed af geen probleem :thumbup:
ok thanx
Mepal heeft ook 100% antielek garantie op de bekers. Ik heb ze nog niet geprobeerd maar het schijnt echt zo te zijn…
Ik heb mepal en idd :thumbup:
Zweer echt bij de Nubyrietjesbeker :thumbup:
Ik zweer juist bij Avent. Nuby vind ik echt waardeloos!
@mariska89 wrote:
Ik zweer juist bij Avent. Nuby vind ik echt waardeloos!
Ik dus ook… Hier lekt Avent echt niet…
De rietjesbeker lekt hier als een tierelier. Ik moet de dop goed strak draaien, anders lekt hij gewoon al daar, en Noortje kauwt denk ik op het rietje, dus dat gat is helemaal uitgescheurt, haha.
Maar goed, ze drinkt er prima uit, en gewoon een beetje opletten. Hij loopt in ieder geval niet helemaal leeg als hij valt.
@romata wrote:
Zweer echt bij de Nubyrietjesbeker :thumbup:
hier ook alleeen maar nuby, als die begint te lekken ff een nieuw rietje erin, kosten maar 2 euro en klaar weer
Alle bekers die ik geprobeerd heb lekte bij Laurens (toevallig de mepal
net niet geprobeerd ). Ik was het zat om elke keer een nieuwe
te kopen, een gewone beker gepakt, handdoek onder zijn kinnetje en kin
omhoog en drinken maar. Dit was twee maanden terug, nu kan hij al
zonder te knoeien uit een beker drinken, maar ik moet dan wel nog steeds
zijn kinnetje omhoog houden :inlove: :thumbup:
Ik heb er een van 5 euro van de hema! Doodsimpel, geen irritante, niet schoon te houden anti-lek systeem, geen 80 onderdelen en hij lekt geen druppel!
@Lily2006 wrote:
Ik heb er een van 5 euro van de hema! Doodsimpel, geen irritante, niet schoon te houden anti-lek systeem, geen 80 onderdelen en hij lekt geen druppel!
the same here
@knollie1 wrote:
handig om te weten
ik heb die van avent: die lekt als een gek, heb ze nu op t moment nog neit nodig maar zometeen wel weer, dan haal ik die van de hema
even off topic weet ook iemand waar je veel kleine bakjes kunt halen om groente en fruit in te doen
bij de kruidvat, bakjes van Nuby, zijn er een heleboel die je goed kunt afsluiten. En niet zo idioot klein en toch ook niet te groot haha, ik ben er blij mee zoals je leest :lol:
Hier trouwens ook slechte ervaring met avent antilek, dat werkt voor geen meter. Ik ben wel goed te spreken over de mepal antilek bekers, die lekken hier nooit