wij hebben echt geen goede ervaringen met Nuby die trekken soms vacuum waardoor de beker langzaam overstroomd. ook zijn de rietjes zo doorgebeten waardoor hij daar ook nog lekt.
hier uitgekomen op de drinkbekers van de kruidvat zelf. die zijn ideaal. niet duur en lekken niet. enigste wanneer het kan gebeuren is als je hem hard laat vallen en het tuitje eruit valt. maar meestal ben je er dan gewoon zelf bij. en ik denk dat dat hier 1 keer per maand gebeurd of zo. dus valt wel mee. je moet dan wel degene hebben met de harde tuit. ze zijn er in het groen/blauw en paars/blauw
Het lijkt wel een lucky game, gewoon kijken of de beker die je koopt niet lekt…
Ik heb van een vertegenwoordiger van tommy tippy 3 antilek tuitbekers gekregen.
De tuit zit alleen tussen een traditionel en een rietje in, geweldig en lekt niet.
Echt heb ik ze nog nooit ergens anders gezien… :think:
De hema heb ik ook, maar die waren zo lastig open te krijgen dat het anti-open werd. Moest het ding met m’n tanden opwurmen
Hier ook de antielekbeker van Mepal Rosti. Beker ongeveer 1,5 jaar geleden gekocht. Hij wordt nog iedere dag gebruikt, in de vaatwasser gedaan en weer gebruikt. En de beker lekt nog altijd niet :thumbup:
Oke wat een reacties daar heb ik echt wat aan dank je wel :dance:
Ik ga maar eens die van de Hema proberen dat was eigenlijk de enige die ik nog niet heb gehad.
Danielle
hier een teletubbie beker bij de marskramer vandaan nooit geen problemen
Hem@! :thumbup:
Ik heb er 3 naar volle tevredenheid.
Er wordt zelfs mee gegooid en nog komt er geen druppel uit.
Bij die van de Hem@ moet je wel de gebruiksaanwijzing opvolgen: deksel op de beker doen en die dan indrukken totdat de lucht eruit is (1 of 2 keer indrukken) Dan pas is hij antilek.
Bij ons ging overigens de deksel er in het begin moeilijk vanaf, dat werd na een paar keer wel beter.
Heeft wel eens tot gevolg gehad dat als er nog een restje drinken in de beker zat en ik met kracht de deksel eraf haalde ik het restje over me heen kreeg.
Ja klopt, de deksel zit er echt heeeeeeel strak op, dat is de eerste 2 weken ff sappelen…heb ook een paar keer ondergezeten :roll:
Vaak open en dicht doen in het begin :mrgreen:
Je kunt ook het tuitje heel even met je vinger openduwen, dan voel je echt dat de deksel zich vastzuigt :thumbup:
Ik heb die van nuby, en dan de vanaf 6 mnd variant dat is van het materiaal van de speen maar dan in de vorm van een tuitje, tot nu toe gaat het prima en lekken ze niet.
En je kan die tuit dingen zo vervangen zit verder geen poespas op.
Weet niet dat als ze ouder is ik overga op de rietjes beker van nuby zo te lezen zijn die zomaar stuk.
ik heb de difrax antilek beker de enige die hier niet lekt en de rietjes beker van nuby.
andere antilek bekers van nuby lekken hier wel.
Ik heb er eens 1 van Friso gehad, die waren ook ideaal!
Super dingen, ik ga eens mailen of die nog beschikbaar zijn!
@Isabel Sofie wrote:
Ik heb er eens 1 van Friso gehad, die waren ook ideaal!
Super dingen, ik ga eens mailen of die nog beschikbaar zijn!
ja klopt die heb ik ook ( niet de difrax ) en die zijn heel fijn.
En mijn moeder had ooit het dopje aan de binnenkant kwijt.
Een mail gestuurd naar friso en kreeg gratis een nieuwe toe gestuurd.
we hebben er daar dus 1 van thuis, bij mijn ouders en bij papa.
Vind die nog altijd het fijnste had me vergist tussen de difrax en de friso…
Ik heb de Dodi Mam No Mess No Stress beker.
En echt, dat ding is super!
Te koop bij het kruidvat en lekt absoluut niet :dance:
Wat een goeie vraag zeg. Hier lekken de bekers ook ALTIJD.
Waar zijn die mepal bekers te koop? Ga ik die ook eens proberen
mepal bekers zijn er in ieder geval bij de blokker en bij de prenatal.
@WoLa wrote:
mepal bekers zijn er in ieder geval bij de blokker en bij de prenatal.
En bij de een goedkoper dan bij de ander