welk wasmiddel?

wat voor wasmiddel gebruik jullie?



ik gebruikte altijd dash, echter merk nu de laatste keren dat mijn was niet helemaal schoon meer lijkt te worden.

Dus ben op zoek naar een nieuw wasmiddel en beneiuwd naar jullie ervaringen.

dus welk merk gebruik je voor de gekleurde was, gebruik je poeder of vloeibaar, en is je was schoon?

hier voor de gekleurde was alleen ariel color… aangezien dat het enige middel is waar niet op gereageerd wordt door de oudste.

Gebruik ik iets anders voor zijn kleding en ondergoed dan staat zijn lijf onder de bultjes.



Over het wasresultaat ben ik tevreden :thumbup:

Hier ook Dash en voor extreme vlekken gebruik ik … :think: :think: hoe heet dat nou ook alweer… :thumbup: SHOUT

@Sennapen wrote:

Hier ook Dash en voor extreme vlekken gebruik ik … :think: :think: hoe heet dat nou ook alweer… :thumbup: SHOUT




ik kan me voorstellen dat k voor extreme vlekken een ander hulpmiddeltje zou kunnen/moeten gebruiken, maar vind de vlekken helemaal niet zo extreem momenteel die ik er niet uit krijg… :think:

Hier van alles, net wat in de aanbieding is eigenlijk.

Heftige vlekken spray ik eerst met Dasty, verder niet.

ik gebruik witte en collor reus in poedervorm (van de makro doe ik bijna een jaar mee met 10kg) en wast prima en hele erge vlekken met vanish of shout wat ik maar in huis heb

hier wordt dus alleen maar neutral gebruikt en dan de poedervorm



vlekken doe ik met ossengalzeep



moet zeggen heb niet te klagen met mijn machine… was komt er goed uit, alleen geen lekker parfumgeurtje, maar ja liever geen geurtje dan krabben en uitslag… :wink:

@knipoogje1983 wrote:

@Sennapen wrote:
Hier ook Dash en voor extreme vlekken gebruik ik … :think: :think: hoe heet dat nou ook alweer… :thumbup: SHOUT




ik kan me voorstellen dat k voor extreme vlekken een ander hulpmiddeltje zou kunnen/moeten gebruiken, maar vind de vlekken helemaal niet zo extreem momenteel die ik er niet uit krijg… :think:




Okee… :think: Wat zit er in dan?? Anders ossegalzeep proberen??

ik gebruik het wasmiddel van de lidl, ben er tevreden over

Mijn sm zweert bij weken in biotex… Ik ga het morgen ook halen, heb een paar vetvlekken die er maar niet uit willen :evil:

bij mij zijn het vooral vetvlekken, eet vlekken, onderbroeken die niet schoon gaan (ondanks meteen uitspoelen) , zandvlekken,ranja vlekken enz.

Jaa biotex is ook :thumbup:…



Hmm ja, zon sterwaster ben ik nou ook weer niet… Dus verde rgeen tips…

maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:

Whaha, nee daar ben ik ook niet de hele dag mee bezig :angel: :angel:

Heb je naast Dash wel eens wat anders gebruikt?? En die cilit bang vlekkenmeuk of hoe heet dat … Venix?? oxi action?

@knipoogje1983 wrote:

maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:


Nou ja, ik weet niet hoe lang het duurt maar een emmer met wat biotex klaar zetten duurt toch zeker niet een hele dag :think: , bovendien: je hebt die vlekken toch niet op AL jullie kleding, of wel :shifty: ?

@eisblume wrote:

@knipoogje1983 wrote:
maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:


Nou ja, ik weet niet hoe lang het duurt maar een emmer met wat biotex klaar zetten duurt toch zeker niet een hele dag :think: , bovendien: je hebt die vlekken toch niet op AL jullie kleding, of wel :shifty: ?




nee niet op alle kleding, maar heb wel veel vlekken die er niet uitgaan. dus een nieuw wasmiddel proberen lijkt me net wat sneller dan was in de biotex zetten.

@knipoogje1983 wrote:

@eisblume wrote:
@knipoogje1983 wrote:
maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:


Nou ja, ik weet niet hoe lang het duurt maar een emmer met wat biotex klaar zetten duurt toch zeker niet een hele dag :think: , bovendien: je hebt die vlekken toch niet op AL jullie kleding, of wel :shifty: ?




nee niet op alle kleding, maar heb wel veel vlekken die er niet uitgaan. dus een nieuw wasmiddel proberen lijkt me net wat sneller dan was in de biotex zetten.


Ik snap’m :mrgreen:

@eisblume wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@eisblume wrote:
@knipoogje1983 wrote:
maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:


Nou ja, ik weet niet hoe lang het duurt maar een emmer met wat biotex klaar zetten duurt toch zeker niet een hele dag :think: , bovendien: je hebt die vlekken toch niet op AL jullie kleding, of wel :shifty: ?




nee niet op alle kleding, maar heb wel veel vlekken die er niet uitgaan. dus een nieuw wasmiddel proberen lijkt me net wat sneller dan was in de biotex zetten.


Ik snap’m :mrgreen:






mooi :smiley: :mrgreen:

@knipoogje1983 wrote:

@eisblume wrote:
@knipoogje1983 wrote:
maar om nou al mijn was te gaan weken in de biotex vind ik lichtelijk ver gaan :slight_smile:

bedoel, ben wel thuisblijfmoeder, maar om nou hele dagen met de was bezig te zijn was niet mijn bedoeling daarvan :mrgreen:


Nou ja, ik weet niet hoe lang het duurt maar een emmer met wat biotex klaar zetten duurt toch zeker niet een hele dag :think: , bovendien: je hebt die vlekken toch niet op AL jullie kleding, of wel :shifty: ?




nee niet op alle kleding, maar heb wel veel vlekken die er niet uitgaan. dus een nieuw wasmiddel proberen lijkt me net wat sneller dan was in de biotex zetten.




Vetvlekken inspuiten met dasty of een beetje afwasmiddel erop en dan in de machine, scheelt biotex en hoofdpijn echt…