welk wasmiddel gebruiken jullie??

Wij gebruiken c1000 eigen merk, was er altijd wel tevreden over.

Maar sinds Amy in ons leventje is gekomen, heb je te maken met echte vlekken, deze gaan er dus echt nite goed uit. Vind rompers terug met nog wat lichte vlekken erop :?

Ik was altijd op 30 graden, vroeg me af wat jullie gebruiken en of je er tevreden over bent.

Ik zat te denken om de nieuwe ariel eens te gebruiken, iemand ervaringen mee??

OP dit moment Ariel voor wit, en ariel voor bont. (2 pakken voor de prijs van 1 aktie, vandaar op dit moment :-))

Wast goed schoon en ruikt ook nog eens lekker…

Voor de fijne was altijd dreft, ben ik ook tevreden

Ik koop ook altijd het wasmiddel wat in de aanbieding is. Dan wisselt het af en blijf ik het geurtje tenminste ruiken :lol: .

ik gebruik altijd vanix bij de wasw voor de vlekken zijn de vlekken te erg zet ik de kleding met de vlekken even een tijdje in de vanix en dan in de wasmachinen maar ik gebruik alleen de vanix roze bus voor de gekleurde was die voor de witte was bevalt ons niet zo goed krijgen we wat jeuk van

robijntje klein en krachtig want die vind ik zo lekker ruiken.



voor erge vlekken inderdaad van die vanisch oxi action gebruiken, dacht eerst dat het niet zou helpen (zo een hekel aan die reclames) maar uh, het werkt toch echt.

Ariel voor de gekleurde en ook voor de witte was.

Voor de zwarte was blackvelvet van Robijn

ik gebruik robijn klein en fijn (ofzoeiets, maar dan wel zwart voor donkere kleding etc)

en op de vlekken doe ik vanisch en een schepje vanisch in het vlekkenbakje

heb dan nooit vieze kleding!

ik gebruik wat in de aanbieding is, heb nu ariel, maar ook wel eens dash

Ik koop hetgeen in de aanbieding is, vlekken die de kids maken spray ik voor het wassen met Dasty, gaat altijd goed.

Bewerk de vlekken eerst met een blok ossegalzeep!!!

Even natmaken, blok erover wrijven, eventueel even met een nagelborsteltje over de ergste vlekken en dan maakt het niet meer uit welk wasmiddel je gebruikt… :wink:

@marloes vip wrote:

Ik kan het niet vinden. Jammer.




Waarschijnlijk is het dit topic dat je bedoelt. :wink:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65048&highlight=wasmiddel

Hier had ik ook altijd het C1000 wasmiddel maar zag ook nog vlekken op Merel haar kleding.

Heb nu de nieuwe van Ariel en het is wel schoon en ruikt ook nog eens superlekker!

Ik ben helemaal fan van Ariel, vooral de poeder voor de witte was. DIe maakt schoon en ruikt heerlijk! Ik zou willen dat er in die geur ook een wasverzachter was. Als ik wit gewassen heb, duik ik altijd met mijn neus in bijna ieder kledingstuk en handdoek :thumbup: :thumbup: :inlove:

Witte was, dus ook rompers was ik op 60 graden met Ariel poeder…Als het echt vieze was is, gooi ik er wat vanish bij in…



Bij de bonte was, heb ik ariel vloeibaar

@Karin2 wrote:

Ik ben helemaal fan van Ariel, vooral de poeder voor de witte was. DIe maakt schoon en ruikt heerlijk! Ik zou willen dat er in die geur ook een wasverzachter was. Als ik wit gewassen heb, duik ik altijd met mijn neus in bijna ieder kledingstuk en handdoek :thumbup: :thumbup: :inlove:




Hier idem dito :inlove:

Voor de gekleurde was gebruik ik Ariel vloeibaar, ook zo lekker :thumbup:

Ariel vloeibaar, voor zowel wit als bont

Voor de gekleurde was altijd robijn of ariel. Donkere was, black velvet wasmiddel en voor de witte was wisselt nog weleens, net wat er in de aanbieding is…

omo of robijn klein en krachtig en witte was altijd met vanish

Witte Reus.



Ik gebruikte altijd Ariel, maar sinds de zwangerschap van Mirthe associeer ik die geur met ochtendmisselijkheid :eh:

Ariel vloeibaar :thumbup: