welk wasmiddel gebruiken jullie??

Meestal gebruik in neutral ivm de eczeem van de boys, maar soms dus een ander middel. En dan net wat er in de aanbieding is. (voor bont)



Voor de witte was dus ook neutral, maar dan de vloeibare versie. Die zal ik , waarschijnlijk, nog heeeeeel lang blijven gebruiken, want al mijn was komt echt spierwit de wasmachine uit :thumbup:

hier ook een hele grote fan van Ariel.

robijn :inlove:

Dash vind ik niks. Ik vind hem te sterk geparfumeerd en heb daardoor een chemisch idee erbij. Ik was heel blij dat ie hier laatst op was…kwam mijn schoonmoeder weer met twee pakken :wall: :wall:. En ook ongevraagd :x. Nou ja, op zich lief bedoeld, maar ik wordt af en toe gestoord van alles wat ze met goede bedoelingen voor ons aanschaft. Ik heb telkens producten in huis die ik niet wil. En ik heb het al zo vaak tegen haar gezegd.



Maar goed, dat was even off topic :mrgreen:.



Ik vind Ariel ook erg prettig, of Witte Reus.

Voor Mara was ik overigens alles met Neutral. En daar mis ik het lekkere geurtje dan wel weer aan. Maar ja, het is met of zonder parfum hè :mrgreen:.

robijn/omo klein en krachtig



Maar erge vlekken gaan er bij mij er nooit uit met alleen wasmiddel. Ik gebruik vloeibare ossengalzeep tegenwoordig (dopje bij het gewone wasmiddel). Superspul. Zelfs oude vlekken gaan ermee uit! :thumbup:

Ik heb wasmiddel van Amway. Super spul, en hypoallergeen (voor Amélie) Het ruikt echt onwijs lekker.

De wasverzachter ook van het merk Amway is ook hypoallergeen en doe ik er altijd bij waardoor je echt heerlijk fris ruikende was heb!

Hier wisselt het!



We kopen vaak wat in de aanbieding is, of eigen merk

Maar krijgen vaak van vriendlief ze oma

robijn, fleuril dash persil ariel



Eigenlijk alle wasmiddel,

Nu ben ik bezig met dash

Robijn klein&krachtig. De blauwe fles voor witte was en de roze fles voor de rest :inlove:

Ik gebruik het wasmiddel van de lidl

die was toen in radar het beste uit de test gekomen en het klopt vlekken die er met een huismiddel niet uit gingen gaan er nu allemaal uit.

Bedankt voor jullie reactie’s ga maar eens iets anders proberen

In ieder geval eens ossengalzeep kopen.

Hier is pas een topic over geweest. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden en dan plaats ik hier wel een link.

Ik kan het niet vinden. Jammer.