Welk wasmiddel gebruiken jullie?

Dash vloeibaar :thumbup:

@Monique wrote:

@Frank@ wrote:




allemaal poeder. Ik heb het idee dat van vloeibaar mijn was een beetje vettig wordt oid, ik voel het iig aan mijn kleding…






Ja dat vind ik ook , het voelt dan zo vies aan , net alsof is het niet goed uitgespoeld




misschien doen jullie er dan teveel van in de wasmachine?

Ik gebruik ook vloeibare wasmiddel en heb het niet…



Ik heb altijd AH merk vloeibaar voor wit en gekleurde was, en de groene robijnwasverzachter…Heerlijke geur, lekker fris iig…



Ik heb ooit eens duitsland silan kersenbloesem wasverzachter gekocht, dat rook ook zo lekker… :thumbup:

Ariël vloeibaar. Gebruik 2 soorten, voor wit en voor bont.

Ariel vloeibaar lavendel

Ik haal meestal iets wat in de aanbieding is. Ik heb nu voor de witte was Ariel (poeder) en omo klein en krachtig (vloeibaar) en voor de bonte was Dreft (poeder).

Voor de gekleurde handdoeken/dekbedden: Ariël color tablets, voor de witte handdoeken/lakens: AH tablets. Voor de gekleurde kleding: Ariël vloeibaar, voor de witte kleding: Ariël (de groene fles).

Ik gebruik alleen maar Ariel vloeibaar. Haal het altijd in de

reclame/winstpakker bij de makro en dan meteen 5 of 6 flessen tegelijk.

Ik gebruik vloeibaar en poeder van Ariel!

Gebruik geen wasverzachter.

Hier gebruik ik om en om Robijn vloeibaar color voor de bonte was en wit voor de witte was en poeder voor de handdoekenwas en dan weer Ariel.

Ik heb gemerkt dat ik het lekker vind blijven ruiken door af te wisselen. Anders raak ik gewend aan de geur en vind ik het gauw weer muf ruiken.



Color reus vind ik ook wel oke, dat haal ik soms.

Maar meestal toch robijn en ariel :thumbup:

Omio Marseille :inlove:

klein en krachtig!! en over het algemeen in de aanbieding



heb gfeen last van vettige was met vloeibaar wasmiddel.

Hier sinds de vorige zwangerschap Neutral (poeder) met daarbij een scheut Woolite ( :drool: :wink: )

Daarvoor gebruikte ik alles door elkaar, net wat er lekker uitzag in de winkel ( :eh: klinkt een beetje raar :wink: ), maar tijdens de zwangerschap vond ik alles stinken :sick:

Sinds een tijdje alles vloeibaar. Voor de witte en gekleurde was Robijn Klein en krachtig ( voor witte en bonte was dus) en voor de zwarte/donkere was ook de vloeibare van Robijn.



Ruikt heerlijk en zelfs de witte was wordt schoon.



@Frank@ wrote:

dreft voor de fijne was,

ariel voor bont

Robijn stralend wit voor wit



allemaal poeder. Ik heb het idee dat van vloeibaar mijn was een beetje vettig wordt oid, ik voel het iig aan mijn kleding…




Dan gebruik je veeeeel te veel. Bij Robijn zou je aan 1 dopje genoeg moeten hebben, maar zelfs bij een half dopje wastie de bonte en zwarte was nog heel goed schoon.

Dreft morgenfris vloeibaar voor de 40 gradenwas en donker gekleurde 60 graden was.

Ariel poeder voor de 60 graden witte was, daar gooi ik ook vaak een schep soda bij, maakt gelijk je machine en leidingen schoon. ( en spaart waspoeder!)



Heb nog nooit last gehad van vettig aanvoelen of witte vlekken. Kan het ook niet aan je wasverzachter liggen?

Ik gebruik Robijn easy iron met mate als wasverzachter, vind ik lekker ruiken.

robijn zowel wasmiddel als wasverzachter ruikt heerlijk :thumbup:

Een heleboel. :mrgreen:



Dash poeder voor de witte was

dreft vloeibaar voor de ‘mooie’ kleren

dreft roze (delicaat) voor de kinderkleren (vloeibaar)

dash vloeiaar (vlekkenkampioen) :mrgreen: voor de werkkleren van mijn man

dreft black voor de donkere kleren

en Robijntje als wasverzachter. :wink:

Hier alleen nog maar in poedervorm, voor mij geen vloeibaar meer sinds we de machine open hebben moeten schroeven voor een beugel uit een bh.

De machine stonk al steeds naar oud water en toen we hem open hadden zagen we een zoi aanslag (vetluis?) niet normaal.

Daarna met soda heetgewassen en sindsdien alleen poeder (Omo, Robijn, net wat in de aanbieding is) en ik heb een blinkende NIET stinkende machine :mrgreen:

neutral hoofdwas poeder voor de 60 en 90 graden (beddegoed-handdoeken-ondergoed)was

neutral color poeder voor de fijne kledingwas

dreft dark voor de donkere fijnwas

dato voor de witte (overhemden-onderhemden-witte truitjes)was

dit alles met een schep oxipoeder van C1000 eigen merk

biotex groen voor de vlekkenwas :wink:

vanish vloeibaar op hardnekkige vlekken



dat is het geloof ik…i.i.g. neutral sinds vorig jaar, door Stijn z’n eczeem ben ik dat gaan gebruiken en het bevalt me wel, gewoon frisse was zonder een wasmiddelluchtje!

My! :shock: Dat mensen gewoon meerdere wasmiddelen gebruiken! Ik sta versteld!





Maar goed, ik gebruik altijd vloeibaar,

en dan afwisselend, robijn klein en krachtig, omo klein en krachtig en nu toevallig gewoon robijn.

Ik denk altijd dat ik na een tijdje gewend ben aan een geur, en dan ruik ik het niet meer. Dus ik wissel gewoon af als het op is! :mrgreen:



Oh, en zwart-wit-bont… ik gooi altijd alles bij elkaar :smiley: Alleen rood niet,… dat spaar ik wel op! :thumbup:

Ik gebruik alleen poeder, heb nu voor de fijne en gekleurde was Ariel! ben er zeer tevreden over.



Draai wel verschillende wasjes - donkere - witte - rood/roze/oranje - groen/lichtblauw/geel wasjes - handdoeken.



Wasverzachter heb ik altijd van robijn, ik wissel wel steeds af met geurtjes.