Welk wasmiddel gebruiken jullie?

Nou ja het onderwerp zegt het al he , welk wasmiddel gebruiken jullie?

En gebruiken jullie vloeibaar of waspoeder?



Ik ben al jaaaaren op zoek naar een lekker wasmiddel , maar tot nu toe nog steeds niet gevonden :lol:



Ik gebruik altijd waspoeder , op het moment hebben we persil , maar ben daar ook niet zo over te spreken.

heb meestal witte reus. daar zit nie zo’n geur aan want dat vind ik juist nooit zo lekker, dat je kleding naar wasmiddel ruikt :oops:

Sinds ik het heb gebuzzd zweer ik bij de Klein & Krachtig van Omo. :thumbup: Voor een wasje te spoelen (poepbroeken en zo) gebruik ik eens in de zoveel tijd een heel goedkoop poederwasmiddel (ontvet meteen de wasmachine). Poetsdoeken doe ik ook daarmee, is gewoon poeder van Lidl of Aldi.

vloeibaar voor de gekleurde was (ligt eraan welke in de aanbieding is maar meestal colour reus of een merk van de action)



en waspoeder voor de witte was van witte reus.

Oh ik vind het juist zo lekker als je de kleren uit de kast pakt en je ruikt nog een beetje de wasmiddel , het moet natuurlijk niet overheersend zijn , maar een licht “vleugje” :lol: :lol:

dreft voor de fijne was,

ariel voor bont

Robijn stralend wit voor wit



allemaal poeder. Ik heb het idee dat van vloeibaar mijn was een beetje vettig wordt oid, ik voel het iig aan mijn kleding…

meestal wat in de aanbieding is, maar ik vind dash toch wel het lekkerste ruiken! lekker fris.

@Frank@ wrote:





allemaal poeder. Ik heb het idee dat van vloeibaar mijn was een beetje vettig wordt oid, ik voel het iig aan mijn kleding…






Ja dat vind ik ook , het voelt dan zo vies aan , net alsof is het niet goed uitgespoeld

Ik heb vloeibare wasmiddel van de Aldi voor zwarte kleding en wasverzachter van Robijn, dat zorgt ervoor dat onze kleren lekker ruiken :thumbup:



En voor de witte was ben ik helemaal fan van Ariel waspoeder. Een heerlijke zeepgeur!



En als het wasmiddel per abuis op is, gebruik ik Dove douchschuim, ruikt ook heerlijk :mrgreen: :thumbup:

Persil :thumbup:



Ik gebruikte altijd ariel, maar toen werd ik zwanger van Mirthe en was ik misselijk en toen liep de wasmachine niet zo lekker leeg en rook de was lichtelijk naar riool en ariel.

Sindsdien vind ik ariel stinken :mrgreen:

ik gebruik color en witte reus vloeibaar. :thumbup:

Sunil vloeibaar

Gewoon, datgene wat er in de aanbieding is :smiley:

varieert van Formil vloeibaar van de lidl, zowel voor kleur als wit… of het wasmiddel van de action, daar ook het zwart-middel van… alles vloeibaar. Wasvrzachter altijd van de lidl, de witte, die is zoo lekker…



Als ik mijn nieuwe machine heb toch maar weer eens poeder gaan proberen, inderdaad mijn kleding voelt vettiger als normaal, al kreeg ik met het poeder, hoe weinig ik ook gebruikte altijd witte plekken…

Alles van de Appie. Poeder en wasverzachter. Voor handwasjes heb ik wel een vloeibare omdat ik dat prettiger vind voor mijn handen :shifty: Ja ik weet het, dat zit vast tussen mijn oren. En als het heel smerig is (poeprompers…) dan week ik in ouderwetsen Biotex.

Dash poeder



Ruikt heerlijk :thumbup:

Ariel voor wit en bont, vloeibaar

en witte wasverzachter van Robijn

Alles van Robijn

Persil, Robijn, Omo of Ariël.



Net welke van die 4 in de aanbieding is. Als ik pech heb en er is geen aanbieding dan koop ik alsnog 1 van deze.

Vind Robijn stralend wit voor mijn witte was of Omo voor de witte was het fijnst en lekkerst ruiken.



Ik gebruik altijd vloeibaar, want van poeder krijg ik witte vlekken, hoe weinig ik ook gebruik.

@Ceinwyn wrote:

Dash poeder



Ruikt heerlijk :thumbup:




Hier ook, wel de poedervariant