Welk merk wasmachine heb jij??

Nu een Indesit Was/droger in een en is een ingebouwde. Gekocht omdat ie goedkoop was en dachten dat we in een half jaar zouden verhuizen. Droger optie was maar 25 pond duurder dus dat leek ons wel gemakkelijk. Moet zeggen dat ie erg goed bevalt voor het geld. Was 450 pond geloof ik, maar was de goedkoopste voor ingebouwde wasmachines. Tis niet de stilste maar wast goed. Hij draait nu al zo een jaar of langer :shifty:



We gaan hopelijk volgende maand verhuizen en blijft deze achter. We willen graag een LG Stoom kopen. Ik vind dat die zo stil is helemaal geweldig en de stoom functie lijkt me erg fijn voor moltons, knuffelbeesten en dat soort dingen goed schoon te krijgen (al ben ik blij met de versie lager hoor zonder stoom, vriend wil em zo graag!)

Iemand ervaring met deze? En misschien ook met de droger versie?

AEG Lavamat :thumbup: Vorige heeft 13 jaar trouwe dienst gehad en heeft ons toen verlaten…



Sinds oktober vorig jaar dus wederom een AEG Lavamat (Luxe versie)

AEG lavamat 76850A



sinds een maandje of 2 hebben we um…Ben er helemaal idolaat van!! :inlove:

Miele. Hebben we nu 8 jaar en nog nooit problemen mee gehad :thumbup: .

ik heb een nordland prima ding

Hiervoor 2x een nieuwe AEG Lavamat gehad, maar hier ging alles steeds heel snel kapot. Helaas ook steeds na de garantietermijn.



Nu een Whirlpool Dakota 1400, onze droger is ook een Whirlpool (Florida C) en (op een fabrieksfoutje na, die gelukkig opgelost is) uitermate tevreden!!! :thumbup:

ik heb altijd de ‘mazzel’ dat ze allebei snel achter elkaar stuk gaan… dus is altijd een flinke uitgave :shifty:

Bauknecht, gaat inmiddels al een jaar of 10 mee. Lagers zijn wel al een keer vervangen (volgens manlief omdat ik 'm consequent te vol stouw :shifty:)

lg wd 14330 fdn 7.5 kg nu een jaar of 4 en supertevreden!

@mamaMarije wrote:

AEG Lavamat met 7 kilo trommel.

Tot nog toe (hebben hem 2 jaar) zeer tevreden :thumbup:




Hier idem…(zelfs die 2 jaar, haha)

Een Bauknecht. We hebben hem pas een paar weken, omdat onze vorige wasmachine het begeven had.



Type weet ik zo niet. Wel dat het een 7kg wastrommel heeft en een extra grote vulopening :slight_smile: En een eco knop. Verbruikt hij nog minder (is al A+)

Een Brandt, superding :thumbup:

Al 6 jaar een bosch. Nog nooit problemen mee gehad.

Ohh Ik dacht dat we een AEG wasmachine hebben,maar blijkt dus whirlpool te zijn. (Tja ik was niet zo vaak haha, dat doet hub hier :mrgreen: )

Maar dat ding maakt een herrie! Verder geen problemen/klachten erover, maar die herrie, vreselijk.

Toch hebben wij de machine 5 jaar terug over gekocht voor €35,- en toen was de machine 2 of 3 jaar oud. Dus dat geld is er hier allang uit, zo’n koopje vinden we nergens meer.

Hier een miele van 4,5 kilo die het nog zeer prima doet, maar in de garage stilstaat omdat hij naar een jong stel gaat zodra ze een eigen huisje hebben. Ik draai hem 1x per maand om hem gaande te houden.



Maar ik kwam met 4,5 kilo was en 3 kids, straks 4 op zo’n 13 a 14 wassen in de week en heb dus met kerst van manlief een AEG gekregen met uitgestelde start, 7 kilo trommel en alles erop en eraan en bijhorende droger van 7 kg.

Dik tevreden, t loopt als een zonnetje en is stil. En met 7 kilo zit ik nu aan ongeveer 8 wassen in de week… dus mijn werk is bijna gehalveerd :dance:

Ik heb een Ardo.

Was een goedkoop merk ik ging net op mezelf wonen dus geen geld voor een dure. Maar ik heb hem nu al bijna 10 jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij wast en centrifugeert erg goed en staat ook heel stabiel.

Samsung.

Prima ding.

7 kilo, digitaal display.

En allemaal pling pling geluidjes die me erg blij maken, Mama haar eigen gadget :mrgreen:

whirpool 7 kg 1600 toeren, blijer kan je mij niet maken :smiley:

Electrolux, een prima wasmachine :thumbup:

Een Indesit, en hij doet het al 9 jaar prima :thumbup:

net als cell een AEG 7 kilo en fluisterstil (draait snachts naast mijn slapende zoon) met bijbehorende droger