Welk merk wasmachine heb jij??

Ik wil een nieuwe wasmachine kopen, en ben benieuwd welke jullie hebben en of deze bevalt uiteraard :wink:

Dan kan ik eens op onderzoek uit gaan, want zie nu door de bomen het bos niet meer.



Als je wilt ook het type vermelden ajb :slight_smile:

een miele

Uhm, weet het merk even niet en heb geen zin om naar de zolder te lopen :oops: . In elk geval was ie best goedkoop en dat hebben we puur gedaan om te zien of een goedkope net zo goed zou wassen als een dure (de vorige was een duur merk). Deze wast prima, gaat af en toe op storing als ik m te vol doe, en hij is niet stabiel met centrifigeren (loopt over de zolder heen). Maar goed voor zn prijs wast ie prima en hij staat alweer een jaar of 4.

Miele en hij voldoet me prima! :thumbup:

zanussi

:thumbup:

Een Miele w 5933 :thumbup:

LG - heeft een grote trommel (7 kg ipv de standaard 5) en bevalt goed verder, we hebben hem nu bijna 8 jaar en geen problemen mee.



Mijn ouders hebben hem ook, maar die hebben wel en paar keer verstopping/lekkage gehad. Dat kwam waarschijnlijk vooral door hun eigen slordigheid, bij de laatste storing vonden ze 3 muntstukken in het afvoerfilter… daar is natuurlijk geen enkele machine tegen bestand.

aeg carat (dit is de bedrijfsversie, lavamat is particulier) en dan een luxe uitvoering… ben er erg tevreden over…

Indesit (wasmachine en droger inéén) :thumbup:

Al ruim 4 jaar een indesit (en ik hoop dattie voor december er mee ophoudt want ik heb nog garantie :mrgreen: )

Een mielle (en klop af) 10 jaar doet hij al trouw zijn werk :smiley:

een whirlpool en eigenlijk niet echt tevreden. Is zo’n 4 jaar oud nu. Hij piept en fluit vaak…

Een Bosch WAE 32360 NL. Gekocht via I-net en dik tevreden.

Prijs rond 500 euro.

Een plus vind ik het digitale display met de resterende tijd, instelbaar toerental, uitgestelde start en kleine wasjes.

LG… heerlijke machine… 7 kg inhoud :thumbup:

@Yona wrote:

Een mielle (en klop af) 10 jaar doet hij al trouw zijn werk :smiley:




Mijn woorden :wink:

Een Miele, type weet ik zo even niet, heb geen zin om naar boven te lopen.



Ik heb nu een half jaartje denk ik en ik ben heeeeel tevreden!



Dat ding is stil :shock:



Als ik hem aanzet en vervolgens nog in het washok bezig ben vraag ik mij altijd af of ik hem wel aan heb gezet omdat ik niets hoor. Natuurlijk hoor je het centrifugeren wel, maar dat kan ook niet anders.



Maar mijn was komt er super fris en fruitig uit!



Maar…het is niet goedkoop.

Anders.



Hier draait al 5 jaar (even afkloppen) een 3de hands indisit.

Dus wil je voor oerdegelijk moet je die nemen.

Siemens type S14-7B

Heb dit wasmachien nu een klein jaar en erg tevreden over.

Wast echt prima (vele beter dan mijn vorige, zanussi, onding).

Is een 8 kg trommel dus kan veel was in.

Uitgestelde start, veel verschillende programmas, veel vlekkenkeuzes, vervuilingsgraad in elke programma apart in te stellen…

AEG Lavamat met 7 kilo trommel.

Tot nog toe (hebben hem 2 jaar) zeer tevreden :thumbup:

Ben nu bezig aan m’n 2e Indesit ! :thumbup: