Welk merk luiers gebruiken jullie en waarom?

Pampers Active Fit :thumbup:

@lena3 wrote:





Pampers is oko zo belachelijk duur…

.




Grappig, ik gebruik pampers omdat die het goedkoopst zijn als je slim winkeld ( Macro, kortingsbonnen) koop ze nooit voor de hoofdprijs, meestal 3 pakken voor € 19,98.

Voor mijn gastkindjes heb ik kruidvat, prima luiers ook alleen ze zijn een stuk dikker dan de pampers, maar qua absorpsie of pasvorm vind ik ze even goed!



Huggies zien er leuk uit maar vind ik niks :wink:

Hier altijd pampers en ze vallen qua prijs best mee. Gewoon aanbiedingen in de gaten houden.



Voorheen gebruikte ik ze ook wel van de Aldi, maar die zijn zo dik.

bijna altijd kruidvat

maar ben nu liddle aan het proberen en moet zeggen zijn prima niet duur 44 luiers voor 7,50 dacht ik en lekken niet

pampers en c1000.



pampers voor de kleine. Die zitten toch het best om die kleine mini-kontjes en absorberen ook de zachte ontlasting het beste.



Voor de oudste c1000 luiers. Zitten prima, lekken bijna nooit door en zijn niet te duur. En lekker makkelijk mee te nemen bij de weekboodschappen.

Zodra Quinten ouder is gaat hij ook over op de c1000 luiers.

Bumblies van de Jumbo.



Eerst hadden we pampers was prima en ok! Maar, ze lekte constant door gek werd ik er van dus ging andere luiers proberen en deze waren het beste. En goedkoopst nog ook haha dus dat was extra mooi meegenomen. :mrgreen:

pampers



die van de AH zijn te hard en ik vind ze scherpe randjes hebben…plus die plakstripjes…zitten altijd aan elkaar als je ze aandoet… :twisted:



kruidvat zijn ook redelijk…maar ik vind ze stinken…



huggisch…vind ze niet goed zitten om de beentjes



de rest??? ga het ook niet proberen…



pampers zijn top…nog nooit doorgelekt…ik vind ze niet stinken…en nu met dat nieuwe laagje zijn ze nog beter…



en idd op de aanbiedingen letten :wink:



maaruh binnenkort ga ik op mijn vrije dagen toch weer over op de katoenen luiers…daar zijn we ooit mee begonnen…maar ja…dat paste allemaal niet in die kleertjes als je al een grote bink ter wereld heb gebracht…

Kruidvat en C1000.



Waarom? Kruidvat zijn goedkoop, maar moet ik echt even halen in het dorp. C1000 zijn ook niet al te duur en nemen we zo mee bij de boodschappen. Beide merken bevallen prima, zowel om het grote kontje als het kleine kontje :mrgreen:

Hier Kruidvat… Omdat het goedkoop is en in verhouding ERG goed bevalt… :mrgreen: Véél beter dan de luiers van Pampers of de Super, vind ik persoonlijk. Vooral 's nachts… :shifty:



Ik ben eigenlijk bij het Kruidvat blijven hangen, omdat ze altijd goed zitten en zélden doorlekken… Alleen in de tanden-periode wilde dat nog wel eens lukken… :silenced:

Altijd die van de lidl. Goedkoop en goed, en geen lekkerij wat ik bij veel andere merken wel heb gehad.

Hier ook altijd lidl luiers! :thumbup: werkt goed, prijs is goed, en ze krijgt er geen luieruitslag van en… ook wel eens gekocht in de aanbieding terwijl ze al niet duur zijn!

Na altijd Lidl & Aldi gebruikt te hebben of een keer C1000…ben ik over naar de Pampers, let goed op reclames én gebruik kortingsbonnen :wink:



Huggies als er net een goede actie van is en ik nodig heb maar met ons beweeglijke mannetje vind ik nu de pampers active fit het lekkerste zitten én het minste lekken (soms helpt niets :naughty: )



trouwens…als billendoekjes gebruik ik die van de lidl (sensitive) of huggies pure als die in de reclame zijn, errug fijn!

Ow en trouwens…qua milieuvriendelijkheid is Almere de eerste (en ik meen de enige, nog) gemeente die luiers bij het ‘groene’ afval wil hebben. Ze gaan naar een speciale installatie die er mest van weet te maken.



luiers voor lekkere aarbeien… :mrgreen:

@mama van anne wrote:

Ik heb kruitvat gestemd, maar ik gebruik ook dagelijks libero luierbroekjes. Dus gewone luiers van kruitvat en broekjes van libero.


hier hetzelfde heb alleen libero gestemd,

ik heb trouwens ook weleens de luierbroekjes van het kruidvat ook erg top

hier overdag de kruitvat luiers en s’nachts pampers

sanne plast s’nachts zoveel dat de kruitvat luirs het niet aan kunnen

de pampers haal ik meestal bij de jumbo scheelt bijna 50 cent op een pak



bianca

Hier alleen maar Pampers :thumbup: :thumbup: !!

De baby-dry variant. Eerst had ik de actvifit, maar nu de flex-rups ook bij de babydry zit, ben ik daar op over. En daar zitten er meer van in een pak dan bij de flex (waarom dat nou zo is??).



Had laatst Huggies :thumbdown: : verschrikkelijk. Dikke prop, flexibiliteit niet echt geweldig. Gewoon rare luier.

Toen ie kleiner was (tussen 0 en 4 maanden) ook wel andere merken uitgeprobeerd: kruitvat, etos, huggies maar eigenlijk vind ik pampers gewoon het beste. Ik vind ze niet vies ruiken, absorberen goed (een spuitluier even buiten beschouwing latend, want sommige ladingen kan geeneen luier aan :lol: ).

Hier altijd verschillende haha, koop altijd luiers in de winkel waar ik op dat moment ben dus ik gebruik, pampers, kruidvat, c1000, ah, lidl enz…



maar de kruidvat luiers bevalt me wel het allerbeste moet ik zeggen.

eerst pampers, maar vanwege waardeloze pasvorm (veeeeel te strak) en altijd doorlekken, overgestapt op Kruidvat!!! Niet duur, perfecte pasvorm en lekken pas door na 24 uur!!! :mrgreen: :mrgreen: (ervaren…erg he :oops: )



Huggies zijn ook wel goed vind ik)

Kruidvat! Prima, heel tevreden over en niet zo belachelijk duur.



Etos ben ik dus helemaal niet blij over, ik had ze van de vakantie en Sven was helemaal doorgelekt de volgende ochtend tot 2 keer toe. Echt zn hele buik en slaapzak nat! :shock: Dat heb ik nog nooit meegemaakt, dus we hebben accuut andere luiers gehaald!

Pampers vind ik ook ok.

Pampers hier, ben er uitermate tevreden over…



Zijn nu in de aanbieding bij de Kruidvat, 3 halen = 2 betalen!