Welk merk luiers gebruiken jullie en waarom?

@Mama_jeanet wrote:

Wij gebruiken ook pampers (nu active fit, maar eerst gewoon baby dry) want dat zijn de enige luiers waar ze tegen kunnen, van alle andere luiers krijgen ze luieruitslag of ze lekken door.




hier precies hetzelfde

Heb heel lang die van Kruidvat gehad, maar dat ligt niet meer zo op mijn weg, daarom haal ik ze nu bij de Super! Zijn prima luiers, nooit problemen mee gehad en niet duur :thumbup:

Ik ben zoekende…

Eigenlijk nu al weer heel lang pampers maar ze lekt met poepluiers altijd meteen door bij de beentjes.

Al heel veel luiers geprobeert maar pampers waren dan nog steeds het minst erg.

Nu hoorde ik van een vriendin dat die dat ook had en nu heeeel blij was met de lidl luiers.

Die maar eens proberen binnenkort.

Van de week DA gekocht omdat ik daar was; maar dat is ook niks.

@fiep klophout wrote:

Ik heb de nature-care luiers van de etos, omdat ik vind dat dat het minste is wat ik kan doen om de enorme berg aan milieubelasting die het gebruik van luiers met zich mee brengt, te beperken.



Alleen voor de nacht zijn ze niet goed genoeg, daar heb ik een pak huggies voor staan.




Wat goed!!! :clap: WIj brengen de luiers wel naar het kdv, dan worden ze ‘gerecycled’.

pampers active fit hier :thumbup:

kruidvat…

Af en toe koop ik eens wat anders maar ga toch elke keer trouw terug naar die van kruidvat, vind ze echt de beste!!



De rest lekt, of past niet goed, of is te duur of…

Ik gebruik pampers, vind ik de fijnste luiers die erzijn.

Ik heb weleens andere merken geprobeerd maar daar kreeg Samaar erg snel uitslag van en ook vaak natte broeken.

Leuk om de reacties te lezen! Kruidvat en Pampers staan toch bovenaan. Grappig, want ik vind de KV het beste qua luiers en de Pampers het slechtste :lol:!

Ik ben fan van de Lidl luiers!! Voor ons werken ze perfect en niet duur (met plasindicator). Ik ben ermee begonnen na een tip hier van het forum en ben zeer tevreden! Ze hebben ook luierbroekjes trouwens.

Hier ook Kruidvat en voor de nacht Pampers (Active Fit).



Heb de Lidle-tip laatst ook gekregen… toch maar eens proberen!

Ik heb meestal Lidl luiers, maar vind ze wel vrij dik.

Tegenwoordig ook vaak Friends luiers van dirk. Zijn net zo duur als lidl maar veel dunner. Ook prima.



Geen dure luier in elk geval. Heb 1 keer een maand pampers gedaan, was meteen 3x zoveel geld kwijt aan luiers :shock: ipv 25 euro per maand, zat ik op bijna 100 euro… dat is nogal wat :thumbdown:

Ik had de profit luiers van het kruidvat, maar die zijn er dan wel en dan niet.



Nu koop ik bij AH de luiers, een pak kost 7,49 en das een mooie prijs. Last van doorlekken heb ik niet echt gehad, behalve bij echte diarree…

Ik gebruik luiers van Pampers. 's Nachts babydry en overdag active-fit.

Op het KDV gebruiken ze een ander merk, maar dat zijn echt kloteluiers :silenced:



Ook de broekjes van Huggies vind ik niks. Ik heb ze wel, maar ik vind het regelrechte ondingen :thumbdown:

Huggies stinken ook :sick:



We doen eigenlijk alleen maar boodschappen bij de AH, dus ik zou nog voor AH kunnen kiezen. Maar ik koop mijn luiers vaak in de aanbieding of bij de makro…dus dan kom ik toch op Pampers

Wij gebruiken meestal katoenen luiers, als we op stap gaan gebruiken we Moltex (van gerecycleerd materiaal). 's Nachts gebruiken we ook Moltex, anders heeft onze meid knalrode billetjes. Ik vind ze overigens heel goed, en ze draaien er niet van die chemische troep door als bij Pampers.

Valt het op dat wij een beetje groen zijn? :slight_smile:

Kruidvat. Die zijn goedkoop. Ik heb ook weleens andere als het zo uitkomt, maar die vind ik niet fijner. Van pampers en bumblies krijgt ze bijvoorbeeld meer rode striemen op haar beentjes.



Pampers is oko zo belachelijk duur…



Die Moltex, zijn die mileuvriendelijker? Want die heb ik ook weleens gehad en ik vond ze niet slecht. Wij recyclen alles, dus als het beter is, dan zou ik daar wel naar overstappen.

he, ik ken die hele moltex niet, dacht dus dat het wel iets belgisch zou zijn. maar jij hebt ze dus hier in nl gekocht lena?

Bij Jan Linders :dance: , best goedkoop.

jan linders :mrgreen: die ben ik na mijn middelbareschooltijd op het kleesj nooit meer tegengekomen!



Vernam wel dat ie vorigjaar is uitgeroepen tot belangirjkste limburger van de eeuw. Allicht was dat omdat ie milieuvriendelijke luiers verkoopt?

was dat een limburger? de belangrijkste nog wel?

Kruidvat :thumbup: