Welk merk luiers gebruiken jullie en waarom?

Ik ben toch wel eens benieuwd naar welk merk luiers iedereen gebruikt en waarom… Ik gebruik zelf die van het Kruidvat. Ik vind die echt heel fijn, en het is ook een goede prijs. Een enkele keer (als ik geen kans zie om naar het Kruidvat te gaan) koop ik een pak bij de C1000 (ook tevreden over) of haal ik een pak bij de Etos, gratis bij inlevering van 2 spaarkaarten babyzegels (kunnen ermee door).

Pampers vind ik bv. helemaal niets; daar ruik ik de plas enorm bij. Huggies zijn niet slecht, maar stug…

Anyway… hoe denken jullie erover?

hihi wij gaan weer voor katoen!

Wij hebben hier van de etos…Ik heb wel eens pampers of ah merk gehaald en krijgt hij rode billen van. Dus laat het maar bij deze. Gelijk weer voordeel met babyzegels en gratis pakken :dance:



De pasvorm is goed, ruiken niet en lekken niet door…Ben dus :thumbup:

Hier zijn het pampers, zitten goed en blijven goed zitten.

Geen rode billetjes, dus we doen lekker door. :wink:

Etos luiers hebben we al vanaf het begin en ze bevallen prima. We hebben een enkele keer wat anders gekocht, maar vond de pasvorm meestal niet goed (vaak te breed). En het sparen van de zegeltjes in natuurlijk ook erg welkom.



Groetjes,

Heleen

ik gebruik die van kruidvat, ben er al jaren dik tevreden over :thumbup:

voor mijn oudste krijg ik de luiers vegoed en heb eerst een merk gehad wat je kan vergelijken met de etos nou dat vond ik helemaal niks.

nu een onbekend merk en net zo goed als kruidvat, lekker breed zijn die.

de meeste luiers vind ik al gauw te smal en loopt alles er naast.

Kruidvat 4+ , de grootverpakkingen :mrgreen:



Ze passen goed bij zowel Leandro als Julien, zijn niet al te duur en lekken hier nooit. Voor ons de perfecte luier :wink:

Wij gebruiken ook pampers (nu active fit, maar eerst gewoon baby dry) want dat zijn de enige luiers waar ze tegen kunnen, van alle andere luiers krijgen ze luieruitslag of ze lekken door.

Ik heb kruitvat gestemd, maar ik gebruik ook dagelijks libero luierbroekjes. Dus gewone luiers van kruitvat en broekjes van libero.

eigenlijk alleen maar kruidvat hier

ooit wel van AH gehad, lekte door

Wel goede ervaringen met Naty luiers maar omdat die relatief duur zijn toch kruidvat



zo af en toe pampers aanbiedingen gedaan tussendoor maar die zijn toch niet zo fijn.

AH…



Gebruikte eerst ze van de kruidvat, waren erg goed maar ik had per ongeluk een keer een verkeerd pak meegenomen 4 ipv 4+ en mocht deze niet omruilen omdat ik geen bonnetje had… En uit principe koop ik daar dus geen luiers meer…

(ben er maanden niet meer binnen geweest)…



gr patricia

Etos :thumbup: en ook wel eens katoen

Ik heb heel lang kruidvat luiers gebruikt, maar ik vind ze toch een beetje erg opzwellen als er wat geplast is. Dan zit er zo’n dikke bult in die luier.



Dus nu gebruik ik C1000, nooit geen problemen gehad :thumbup:

Pampers :mrgreen:



Grappig dat het zo verschillend is! Maar hier ook luiers van de kruitvat of etos gebruikt, maar vind die niet fijn :naughty: , net als de huggies lijkt het net of ze een prop watten tussen de benen hebben zitten, wat nog meer opzwelt als ze hebben geplast :? Vond de pampers in het begin wel erg stinken, maar qua pasvorm zitten ze top! :wink:

Begonnen met Kruidvat… maar ben overgestapt naar Pampers… active fit…

geweldig… dun (plat), soepeltjes, knellen niet en droog.

Ik koop wat in de aanbieding/bonus is; Pampers of Huggies.

Laatst kocht ik om te proberen de AH luiers, ook niet slecht.

Kruidvat is ook goed, maar kom er niet vaak.



Huismerk Etos en DA vind ik vreselijk :thumbdown:

De rest nooit geprobeerd eigenlijk.



Als het in de aanbieding is haal ik meteen een voorraad.

Pampers (baby dry). Ik heb een aantal andere geprobeerd zoals die van het Kruidvat, de Etos en de AH, maar daar kreeg hij of uitslag van of ze lekten.

Ik gebruik kruidvat, ik vind de pasvorm perfect! Pampers gebruik ik als ik zonder luiers zit en geen tijd heb om naar de stad te gaan, dan haal ik ze in de supermarkt.

Ook prima luiers, maar ik vind de pasvorm iets minder vooral bij mijn oudste. Pampers vind ik slanke kindjes luiers en Thomas is geen slank kindje :wink:

Altijd die van de aldi. Goedkoop en goed. En Victor krijgt er geen luieruitslag van. Wel bijvoorbeeld van de pampers. Andere niet geprobeerd.

Ik heb de nature-care luiers van de etos, omdat ik vind dat dat het minste is wat ik kan doen om de enorme berg aan milieubelasting die het gebruik van luiers met zich mee brengt, te beperken.



Alleen voor de nacht zijn ze niet goed genoeg, daar heb ik een pak huggies voor staan.