Tijdens de BV periode Pampers.
Daarna altijd Kruidvat. Zeer tevreden! :thumbup:
pampers of kruidvat
kijk altijd waar de pampers in de aanbieding zijn anders koop ik dus kruidvat. ben er super tevreden over.
ik vind pampers stinken. Echt vreselijk! Alleen de newborn vind ik wel fijn. maar ik ga voor het goedkoopste en die van de jumbo zijn het goedkoopst, newborn dan, grotere maten niet.
heb nu de AH uit de aanbieding, 2 pakken voor 12,50, was iets meer dan 10 cent per luier.
Straks ga ik weer over op de lidl luiers want die vind ik nog steeds het prettigste werken, maar maatje 3 is nog een beetje te groot :lol:
Merk hier bij de lidl luiers geen harde prop tussen de benen! Maar als de ah in de aanbieding goedkoper is, neem ik die ook een keer mee in een maatje groter, want ben ik ook wel tevreden over.
maar over het algemeen lidl, relatief goedkoop en vind ze beter dan pampers en kruidvat.
ik had pampers, omdat bij andere merken de billen van p stuk gingen, maar sinds kort heeft hij AH eigen merk. Ik vind ze zacht, goed absorberen en heel belangrijk: geen kapotte billen.
Pampers. Hebben verschillende andere merken geprobeerd, maar alles is stugger en minder fijn (waardoor verschilt: doorlekken, grote prop tussen de benen, rode billen, enz.), dus nu alleen nog maar Pampers. En dan ook alleen baby dry, de rest lekken door (easy up) of vind ik stinken (active fit).
Toen Tejo pas was geboren alle proefpakkethes gebruikt. Voor mij was het al snel duidelijk…Pampers!
Vlak voor de geboorte van Siep ben ik voor Tejo toch overgestapt naar Kruidvat. Ik had er veel goeds over gehoord en het was stukken goedkoper.
Voor Siep heb ik toen eerst de newborn van Pampers gebruikt om daarna gelijk over te stappen naar Kruidvat.
Af en toe nog wel eens een andere luier “geleent”, gekregen of bij een aanbieding eens uitgeprobeerd, maar enthausuast was ik er niet over. Zo vond ik de luiers van Etos en Aldi veel smaller. Huggies was helemaal waardeloos, Siep kreeg er ook rode billen in terwijl hij die verder nog nooit had gehad. En eigen merk van Hoogvliet… Eh weet niet meer, maar ik was wel blij toen het pak eindelijk op was.
Inmiddels gebruik ik alleen 's nachts nog luierbroekjes. Kruidvat gebruikte ik altijd al en sinds ik een keer die van de C1000 moest testen ben ik daar ook enthausiast over. Het is dat de luiers vaak amper nat zijn, wat de C1000 luierbroekje neemt meer vocht op. Ik koop nu dus in de aanbieding of als ik echt weer luiers nodig heb en niet langs het kruidvat kom, de C1000 luierbroekjes. En verder alleen de kruidvat luierbroekjes. Het liefst in een actie. :lol:
Liefs, Evelien
Nou ik had dit weekend via de post een proefpakketje met twee luiers aangekregen van C1000.
Wat een bagger dingen zeg! :oops:
Toen ik Jason ging verschonen kwam er boven de luier aan de voorkant gelei uit… Dat mag toch ook niet? :think:
Weet iemnd welk merk luier het is met wit/groen? Er staan groene blaadjes op. Ik vind het echt ondingen :silenced: Twee van de gastkindjes hebben deze luiers altijd om als ze hier komen.
@Noekie wrote:
Weet iemnd welk merk luier het is met wit/groen? Er staan groene blaadjes op. Ik vind het echt ondingen :silenced: Twee van de gastkindjes hebben deze luiers altijd om als ze hier komen.
Bumblies
Hier wisselt het tussen lidl luiers en AH of kruidvat. Ik was altijd lidl luiers fan, maar ontdekte dat die van kruidvat eigenlijk fijner zijn, ze hebben een elastiek in de rug, waardoor de luier beter aansluit. Maar voor t gemak koop ik dus meestal lidl of AH omdat ik daar de boodschappen doe.
Voor mijn zoon altijd Kruidvat, ik vind Pampers enorm stinken, en de rest lekte door.
Voor mijn dochter tot nu toe Pampers, ik heb AH geprobeerd, maar die vind ik veel te hard. Nu ze maat 2 heeft heb ik een pak Kruidvat luiers gekocht, maar die zit nog dicht, dus geen idee hoe die bij haar zijn.
Ik koop die van de lidl.
Ik had eerst die van t kruidvat,maar die zitten te strak om de beentjes,(het elastiek)daar kreeg ze pijnlijke rode strepen van.
altijd pampers en af en toe een pak huggies tussendoor als ze in de aanbieding zijn
op het KDV gebruikten ze eerst bumblies, echt te erg…binnen een uur kletsnat. Na een ouder-opstand zijn ze nu over op pampers :mrgreen:
@meissie wrote:
Ik zweer bij kruidvat!!
Pampers stinken te snel naar urine en voor de nacht zijn die dingen hier echt mega slecht en lekken ze door.
Andere luiers zorgen hier voor luieruitslag bij Stijn dus ik ben een echte kruidvatter wat luiers betreft!
hier precies zo!!
Ik gebruik nu al 5 jaar Kruidvat, en wil nog steeds niks anders!
@Rooike wrote:
Nou ik had dit weekend via de post een proefpakketje met twee luiers aangekregen van C1000.
Wat een bagger dingen zeg! :oops:
Toen ik Jason ging verschonen kwam er boven de luier aan de voorkant gelei uit… Dat mag toch ook niet? :think:
Was de luier niet beschadigd, een sneetje erin ofzo want dat mag niet gebeuren!
Ik vond eerder de luiers van C1000 te dik, te stug. Deze nieuwe vind ik enorm meevallen. Ik gebruik nu overdag die van de C1000 en 's nachts krijgt hij een pamper om omdat ik toch vind dat die meer vocht vast kunnen houden.
Pampers. De enige luiers die niet door lekken hier, waar hij geen uitslag van krijgt en die soepel vallen.
Ik vind de luiers van het Kruidvat juist helemaal niks. Ze zijn zo dik.
Maar nu ben ik eigenlijk helemaal niet zo blij met het feit dat Pampers blijkbaar perfect zitten … hij taalt dus echt niet naar de wc of potje met zijn 3 jaar :roll:
wij zijn overgestapt op de nieuwe c1000 luiers! lekker dun en zijn prima! hij lekt nooit door!
ik heb de nieuwe c1000 ook uitgeprobeert, maar mensenkinderen wat een rotluier zeg.
Met 1 amper plasje erin voelt hun kleding al vochtig aan, mies is 'sochtends nat en dat was voorheen nooit en ze voelen erg papierig aan… heb een klacht geschreven over deze luier, wat een bagger.
Heb nu de luiers van de DA, tot op heden gaat dat goed, bij allebei trouwens. Ik dacht, ga het gewoon nog es proberen. Tot op heden geen uitslag.
Maar C1000 vind ik niet verbeterd, eerder verslechterd.
Ik zweeeeeer bij pampers en ik laat ze door manlief in Engeland (daar zit zijn werk) halen (stukken goedkoper dan hier)!