Ik ben benieuwd naar de merken luiers die jullie gebruiken. Hier gebruik ik voor de gastkinderen momenteel pampers, maar een tijdje geleden hebben ze bij kassa luiers getest en toen kwam kruidvat er als beste uit en daarna pampers.
Ik dacht, er zitten hier zoveel ouders, eens kijken welk merk hier nou het meeste gebruikt wordt. Is Kruidvat echt een fijne luier? Hij is namelijk ook goedkoper dan pampers. Of gaan jullie voor een heel ander merk?
Ik vind pampers de beste. Ik heb niet echt de luiers gebruikt van de kruidvat, maar de luierbroekjes. Heel makkelijk, maar telkens lekte mijn zoontje door met zijn poepluier. Dit was voor mij al genoeg om gewoon bij de pampers te blijven.
hier zweer ik bij kruidvat luiers. heb eigenlijk alles wel gebruikt: pampers, c1000, da, albert heijn, aldi, lidl
echter aldi en lidl kreeg ze erg schrale billen van. de luier zelf vondi k wat stugger.
pampers vind ik stinken zodra er een plas in zit, en hadden ook last van doorlekken.
c1000 vind ik ook goede luiers dus dat is mijn nummer 2.
da en albert heijn lekte enorm door
Verschillend: Pampers, Kruidvat, AH of Jumbo luiers, is maar net waar ik ben voor boodschappen.
@Rooike wrote:
Verschillend: Pampers, Kruidvat, AH of Jumbo luiers, is maar net waar ik ben voor boodschappen.
Vind je ze allemaal even goed? Of ben je over de ene wel meer tevreden dan over de ander, maar niet zo’n groot verschil dat je persé die soort koopt?
@Noekie wrote:
@Rooike wrote:Verschillend: Pampers, Kruidvat, AH of Jumbo luiers, is maar net waar ik ben voor boodschappen.
Vind je ze allemaal even goed? Of ben je over de ene wel meer tevreden dan over de ander, maar niet zo’n groot verschil dat je persé die soort koopt?
Ik vind ze allemaal even goed.
Pampers zijn alleen wat zachter van materiaal dan de rest maar vind ze allemaal even goed. Lekken niet door, zitten gewoon perfect voor onze jongen.
Bij c1000 kun je nu een proefpakketje gratis aanvragen met 2 luiers erin, je kunt die dan mooi zo uitttesten.
Pampers is nog favoriet hier, hebben we heel lang gebruikt.
Ik heb mijn zoontje sinds een poosje over op Etos. Is ook prima.
Kruidvat vind ik enorme dikke proppen, stug etc.
Pamper is nu weer favoriet, maar kruidvat is dat heel lang geweest, vind de etos luiers ook niet verkeerd.
Maar Huggies is slecht bevallen, altijd nat.
@Mutsie86 wrote:
Bij c1000 kun je nu een proefpakketje gratis aanvragen met 2 luiers erin, je kunt die dan mooi zo uitttesten.
:lol: :lol: Heb ik ook al besteld!
Maar jij krijgt sowieso in de dozen ook nog luiers en hier is het zo dat wanneer je een geboortekaartje naar de Etos stuurt je een heel mooi pakket inclusief (groot pak) luiers krijgt.
Ik heb bij allebei C1000 luiers gebruikt.
@Sennapen wrote:
@Mutsie86 wrote:Bij c1000 kun je nu een proefpakketje gratis aanvragen met 2 luiers erin, je kunt die dan mooi zo uitttesten.
:lol: :lol: Heb ik ook al besteld!
Maar jij krijgt sowieso in de dozen ook nog luiers en hier is het zo dat wanneer je een geboortekaartje naar de Etos stuurt je een heel mooi pakket inclusief (groot pak) luiers krijgt.
Ik heb 1 doos aangevraagd, van de etos, de rest nog niet?
Maar dacht, twee gratis luiertjes kan er altijd nog wel bij :lol: De ini minie maat :inlove:
Proefpakketjes etc. kun je toch alleen krijgen als je zwanger bent? Ik ben niet zwanger en heb nog geen kinderen namelijk
Als ik het zo een beetje lees, kan ik het beste gewoon bij pampers blijven denk ik. Daar ben ik heel tevreden over trouwens. Vaak ook in de aanbieding, 3e pak gratis of zoiets.
Hmm, zie nu trouwens pas dat de optie “anders” weg is gevallen… Noujaaaa
Ik zweer bij kruidvat!!
Pampers stinken te snel naar urine en voor de nacht zijn die dingen hier echt mega slecht en lekken ze door.
Andere luiers zorgen hier voor luieruitslag bij Stijn dus ik ben een echte kruidvatter wat luiers betreft!
In het begin heb ik wel eens luiers van Etos gehaald, vergelijkbaar met Pampers waren ze. Op een gegeven moment hadden ze deze veranderd en waren ze een stuk stugger.
Pete heeft een gevoelige huid en reageert snel met billenuitslag en eigenlijk zijn Pampers dan het beste voor hem.
Hij is nu dag en nacht zindelijk, maar toch haal ik nog steeds Pampers in huis. Ik vind de andere merken (o.a. AH, Lidl, Kruidvat) gewoon stugger.
Op onze vakantie in Spanje heb ik bij de Aldi luiers gehaald en die waren ook soepel, maar helaas geen Aldi in de buurt.
zonder twijfel gewoon pampers…
Ik vind kruidvat luiers afschuwelijk ruiken en mijn jongste 2 krijgen beide binnen 2 luiers de billen stuk van iets anders dan pampers.
AH kunnen ze ook tegen, maar die zijn veel te lang en dus lekken ze door
Een maat kleiner krijg ik dan weer niet dicht.
C1000 vind ik ook fijn, die heb ik gebruikt voor de oudsten en ook lidl. Maar helaas, Mies kan er niet tegen en Suus ook niet
hier diverse merken geprobeerd, van etos, kruidvat, c1000
maar steeds de billen kapot, dus wij blijven bij pampers
die ik altijd koop staat er niet bij… luiers van de action… neh neh! 28 luiers voor 3,50!
Ik gebruik 3 verschillende.
Bumblies (deka), Huggies en Kruidvat luiers!
Kruidvat :thumbup:
en al heel wat geprobeerd, pampers lekken snel door, kunnen minder hebben en zijn zo snel verzadigd en zo zacht als boter.
etos in van leverancier veranderd en daarna is het bergafwaards gegaan.
huggies, vind ik wel goed, maar zijn stug.
plus markt en c1000 zijn ook wel goed.
Maar kruidvat is nr1 :thumbup: