kan niet stemmen… voor de jongste Pampers en voor nummer 3 die van de Etos.
Bij de oudste Kruidvat gebruikt, nummer 2 kon daar niet tegen en gebruikten we Huggies.
Kortom: het verschilt hier ook gewoon per kind wat fijn is :lol: .
pampers!
bij Elize wel verschillende soorten geprobeerd maar bij een aantal kreeg ze erge luieruitslag. de pampers hebben welk een bepaald luchtje als er urine in zit maar ik vind het niet heel erg stinken of zo. met zindelijkheidstraining heb ik wel goedkope luierbroekjes gehad en alleen de nachten pampers.
bij Sebastian weer pampers gehaald en die bevallen nog steeds goed. tja, wij halen de luiers altijd in de aanbieding (makro, 2+1 gratis) en dan zijn ze net zo duur als een huismerk.
vind luiers én de luierdoekjes :sick: van merk bumblies verschrikkelijk. de luierbroekjes vallen me wel weer mee. vind veel merken luiers stug en de pasvorm verschilt erg per merk.
@Noekie wrote:
Proefpakketjes etc. kun je toch alleen krijgen als je zwanger bent? Ik ben niet zwanger en heb nog geen kinderen namelijk
Als ik het zo een beetje lees, kan ik het beste gewoon bij pampers blijven denk ik. Daar ben ik heel tevreden over trouwens. Vaak ook in de aanbieding, 3e pak gratis of zoiets.
Hmm, zie nu trouwens pas dat de optie “anders” weg is gevallen… Noujaaaa
die van c1000 kan iedereen aanvragen. :thumbup:
Pampers! met dikke uitroepteken :mrgreen:
Inmiddels alle merken geprobeerd maar overal krijgt onze bink er kapotte billen van, zo erg dat de vellen er gewoon aanhangen
Bij de pampers heb ik dit probleem bijna niet.
Ik zeg bijna omdat hij van de nieuwe pampers active fit ook kapotte billen krijgt.
Ik heb ze toen eens een mail gestuurd daarover.
Verder vindt ik in vergelijking met andere merken die we hebben gehad de pampers o.a beter qua:
- pasvorm, sluiten netjes aan hier ondanks dat mijn zoon echt een krielkip is
- lekken niet door.
- voelen vol niet aan als een baksteen
- billen blijven mooi droog
- luier blijft zacht en soepel als deze gevuld is, mijn ervaring met andere luiers was dat ik vindt dat de luier een harde bonk werd tussen de benen als deze gevuld was.
- pampers heeft zowel een nacht als dag luier. B.v de 4 en de 4+
- materiaal voelt soepel en zacht aan en ook de plakkers sluiten goed en scheuren nauwelijks.
- new born vindt ik helemaal super bij de allerkleinste en vondt het echt jammer dat deze niet groter ging dan maat 3
Dat is mijn evaluatie :mrgreen: ( nee wordt niet gesponsord door pampers ;-))
Dat jij trouwens zelf luiers hebt voor de kids? Bij onze gastouder moet ik die zelf meebrengen of verreken je dat door in je prijs, want lijkt me best een kostenpost zo.
pampers
heb veel andere merken geprobeert
maar onze zoon zijn billen gingen er van stuk.
waarvan etos dan het minst erg was
bij dochter ook wel eens wat anders geprobeert zij was wel minder gevoelig aar uiteindelijk toch maar terug gegaan naar pampers.
dragon… klopt wat je zegt ja… heb ik niet eens meer aan gedacht… die baksteen tussen de benen…
merk het als ze een keer een luier van de psz aan hebben…
je ziet ze nog net niet wijdbeens lopen… :lol:
@dragon wrote:
Pampers! met dikke uitroepteken :mrgreen:
Inmiddels alle merken geprobeerd maar overal krijgt onze bink er kapotte billen van, zo erg dat de vellen er gewoon aanhangen
Bij de pampers heb ik dit probleem bijna niet.
Ik zeg bijna omdat hij van de nieuwe pampers active fit ook kapotte billen krijgt.
Ik heb ze toen eens een mail gestuurd daarover.
Verder vindt ik in vergelijking met andere merken die we hebben gehad de pampers o.a beter qua:
- pasvorm, sluiten netjes aan hier ondanks dat mijn zoon echt een krielkip is
- lekken niet door.
- voelen vol niet aan als een baksteen
- billen blijven mooi droog
- luier blijft zacht en soepel als deze gevuld is, mijn ervaring met andere luiers was dat ik vindt dat de luier een harde bonk werd tussen de benen als deze gevuld was.
- pampers heeft zowel een nacht als dag luier. B.v de 4 en de 4+
- materiaal voelt soepel en zacht aan en ook de plakkers sluiten goed en scheuren nauwelijks.
- new born vindt ik helemaal super bij de allerkleinste en vondt het echt jammer dat deze niet groter ging dan maat 3
Dat is mijn evaluatie :mrgreen: ( nee wordt niet gesponsord door pampers ;-))
Dat jij trouwens zelf luiers hebt voor de kids? Bij onze gastouder moet ik die zelf meebrengen of verreken je dat door in je prijs, want lijkt me best een kostenpost zo.
sluit me hier compleet bij aan! :mrgreen:
Pas geleden een keer noodgedwongen om huggies aan te trekken bij onze zoon. Was ik bij de oudste niet over te spreken maar bij d. Wel. Dus naast pa pers, die toch wel mijn favoriet is, gebruik ik hier sinds kort ook huggies. T ligt er nu net aan welke in de aanbieding zijn.
Kruidvatluiers vind ik ook veel te stug. Dan heb ik nog liever eigen merk trekpleister. Zelfde prijsklasse als kruidvat, maar minder stug.
ik ben nogal een sloerie als het om luiers gaat ga gewoon voor wat in de aanbieding is.
En het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik altijd voor de nature babycare luiers gaan (te koop bij de etos)
omdat luiers al zo’n enorme belasting voor het milieu zijn. Maar goed, ik ga er dus niet altijd voor.
@Mutsie86 wrote:
@Sennapen wrote:@Mutsie86 wrote:Bij c1000 kun je nu een proefpakketje gratis aanvragen met 2 luiers erin, je kunt die dan mooi zo uitttesten.
:lol: :lol: Heb ik ook al besteld!
Maar jij krijgt sowieso in de dozen ook nog luiers en hier is het zo dat wanneer je een geboortekaartje naar de Etos stuurt je een heel mooi pakket inclusief (groot pak) luiers krijgt.
Ik heb 1 doos aangevraagd, van de etos, de rest nog niet?
Maar dacht, twee gratis luiertjes kan er altijd nog wel bij :lol: De ini minie maat :inlove:
Ja die van Felicitas, alleen krijg je die bij onze etos wel tijdens de zwangerschap, maar na de zwangerschap komt het vrouwtje van de etos ene leuke tas met van alles brengen.
En je kan natuurlijk de prenatal doos aanvragen, hier kreeg ik ook nog een kruidvat doos omdat ze die over hadden. En volgens mij heeft c1000 ook dozen. Dat weet ik alleen niet zeker want die hebben wij hier niet.
Hier pampers. We hebben alles wat hier in de buurt te koop is wel een keer geprobeerd, maar ze zijn het gewoon allemaal niet. Veel te stug, lekken, sluiten niet goed aan, rode billen etc. Bij pampers gaat alles het beste.
Let er wel goed op dat ik ze alleen in de aanbieding koop. Dat scheelt gewoon echt heel erg veel in de prijs.
Ik had altijd pampers, maar ze worden steeds duurder… Naja, ze doen steeds minder in de verpakking (en ja, wel van dezelfde maat…)
Heb nu een keer Kruidvat gekocht, en die vind ik ook fijn. Had ze hier voor van de Action, heel goedkoop, maar wat een rotdingen! Elke ochtend is de kleine nat…
@melanie wrote:
Kruidvat :thumbup:
en al heel wat geprobeerd, pampers lekken snel door, kunnen minder hebben en zijn zo snel verzadigd en zo zacht als boter.
etos in van leverancier veranderd en daarna is het bergafwaards gegaan.
huggies, vind ik wel goed, maar zijn stug.
plus markt en c1000 zijn ook wel goed.
Maar kruidvat is nr1 :thumbup:
Ik vind dat dus ook van Pampers en zweer ook bij Kruidvat. Keira is erg lang en vind ze heel fijn voor haar. Nog geen doorlekker gehad (ja, toen wij niet doorhadden dat haar luier te klein was :roll:).
Etos vond ik ook niet zo prettig, sloten niet goed af.
Huggies hadden we er twee en voor die goed en wel dichtzaten kreeg mevrouw een spuitluier.
Verder eigenlijk niks gebruikt.
Kruidvat hier dus ook!
M kon ik alles aandoen, maakte allemaal niks uit, alles ging goed, geen kapotte billen of doorlekken, wist zelfs niet wat dat was :shifty:
Maar toen kwam I en begon de luieroorlog… :evil: Kapotte billen, tot bloedens toen doorlekken, bed en kleertjes steeds nat.
Het beste ging het nog met Aldi-luiers, daar had hij het minste last van. Nu is hij 's nachts nog niet helemaal zindelijk en gebruik ik de luierbroekjes van Lidl voor 'm (vanwege: Aldi geen luierbroekjes en Lidlluierbroekjes geven weer minste uitslag bij I, met Pampers op 'n goede 2e plaats maar géén andere da’s alleen maar ellende hier)
noekie, bij c1000 kan je nu gewoon 2 samples aanvragen, ook als je niet zwanger bent… Weet niet of die bij je in de buurt zit?
Verder ben ik toch echt een pamper fanaat, ook al heb ik er straks 2 in de luiers. Jesse draagt ook wel LIDL luiers en die zijn ook goed, alleen wat stugger ofzo, de pampers vallen toch mooier en zijn wat dunner volgens mij. ( maar prijs is ook belangrijk hier, dus pampers alleen in de aanbieding en anders toch de LIDL )
En in maatje 1-2 en in het begin 3 iedere keer nu new baby gebruikt vanwege de BV, maar om die maatjes zal het niet gaan denk ik…
Waarom vraag je de ouders niet welke maten ze zelf gebruiken bij hun kids ? ( ivm allergieën ) zijn er van de 5 ouders 4 die kruidvat luiers gebruiken, is de keus toch snel gemaakt Of misschien herken je de luiers die ze aanhebben als de ouders ze komen brengen?
I loveeeeeeeeeeeee kruidvat luiers! Was ik maar niet zo koppig geweest bij de oudste om toen perse pampers te willen gebruiken :roll:
Kruidvat luiers, stinken niet, lekken niet door (en mijn meiden plassen snachts echt heuuuuuuul veel ) en hebben een super pasvorm!
@fiep klophout wrote:
ik ben nogal een sloerie als het om luiers gaat ga gewoon voor wat in de aanbieding is.
En het is dat ze zo duur zijn, anders zou ik altijd voor de nature babycare luiers gaan (te koop bij de etos)
omdat luiers al zo’n enorme belasting voor het milieu zijn. Maar goed, ik ga er dus niet altijd voor.
Ik heb daar dus een keer de billendoekjes van gehad :sick: wat stinken die dingen… geef mij maar de lotion doekjes van de wibra
hier ook een pampers fan, heb kruitvat gebruikt in het begin wordt heel stug en vind ze snel stinken.
Omdat sidney een ramp was met verchonen en we daardoor graag broekjes wilde gebruiken, 1 keer een pak huggies gekocht omdat die kleiner waren dan pampers in broekjes maar wat een ramp.
heel snel lekker met plas en ontlasting.
dus wij blijven lekker bij pampers :mrgreen:
Pampers zeker voor Emma
want die is zo smalletjes en de lekken dan bijna nooit door
@Noekie wrote:
Ik ben niet zwanger en heb nog geen kinderen namelijk
Als ik het zo een beetje lees, kan ik het beste gewoon bij pampers blijven denk ik. Daar ben ik heel tevreden over trouwens. Vaak ook in de aanbieding, 3e pak gratis of zoiets.
Waarom wil je eigelijk weten welke pampers het beste zijn dan als je geen kinderen hebt en ook niet zwanger bent? Ik snap het eigelijk niet zo..... :oops: