Welk merk kinderondergoed?

ik koop geen hemden… de jongens willen ze niet aan en Niek vind hemden irritant… hier dragen ze dus gewoon effen t- shirtjes met korte mouw als hemd. En die komen van de WE…

Voor niek verder meisjeshipsters van Claessens en voor de jongens van WE, vingino en Name it. voor Niek ook wel van name it. Ze heeft laatst hipsters van hema gekregen, in haar eigen maat, maar die zijn na 1 x wassen meteen 2 maten kleiner…

WE, Claessens, Vingino en Name it… dan zijn de merken waar wij ondergoed van kopen…

Gek dat de een wel tevreden is over de hemdjes van de Hema en de ander niet. Maar ik ben dus niet de enige.

Waar kan ik merken als Beeren, Petit Bateau en Hansopp vinden, in welke winkels wordt het verkocht?

ik haal voor sophie altijd al het ondergoed bij de action.

ik ben vooral enorm tevreden over de broekjes. zitten mooi, passen mooi en blijven mooi.

hemdjes heb ik nu 2 gekocht daar en ook die bevallen tot nu toe erg goed.

krimpen niet blijven mooi.

beeren ondergoed kan je volgens mij op de markt kopen. tenminste, hier wel.

@Jippie wrote:

Gek dat de een wel tevreden is over de hemdjes van de Hema en de ander niet. Maar ik ben dus niet de enige.

Waar kan ik merken als Beeren, Petit Bateau en Hansopp vinden, in welke winkels wordt het verkocht?

Beeren kocht ik bij jola, ook wel bekend als marja mode (volgens mij zitten die alleen in braband)

petit bateau, kocht ik in webwinkels…en hanssop ook, omdat hanssop best een exclusief merkje is …ik ben het nog niet in een stenen winkel tegeen gekomen.

t, is ook best duur…op mp heb je het vaak ook goedkoper :wink:

maar dan moet je geluk hebben met de maat… zo ziet hanssop er uit.

deze is bijv voor jongens…

Meisjes :inlove:

:inlove:

Zijn die kanten dingetjes echt voor kinderen?

@ollie wrote:

Zijn die kanten dingetjes echt voor kinderen?

Dat vroeg ik me ook al af . Zou dat mn kind niet snel aandoen eigenlijk :shifty:

Ja dat is voor kinderen, zijn kinder maatjes…maar je hebt ook gewoon die katoenen, die koop ik…van mij krijgt ze die kanten ondergoed setjes ook niet aan hoor :wink:

Dat kanten spul zou ik haar nooit aan doen.

HIer hema fan als het gaat om ondergoed en pyama’s. En ik gooi het ondergoed niet weg omdat het na een tijdje niet meer spierwit zou zijn. Gewoon wit is ook goed.

Dames,hanssop is echt niet alleen kant hoor…

Ik koop de gewone setjes zoals de rose laatste op de foto…hemdjes met broekjes erbij :wink:

Ik heb van alles… AH, H&M, C&A, Hema, Zeeman, Wibra. Zeeman is over het algemeen het meest snel verwassen, Hema wisselt, de rest ben ik best tevreden over.

Hier ondergoed van de hema. Altijd een maat groter dan de kledingmaat.

Ik koop voor de jongens de witte hemden die per 2 gaan, en de boxers (de een grijze en de ander witte) die per 2 (?) gaan. Blijven hier prima. Gaan op 60 graden en in de droger, maar geen last van krimp of lubberen van elastiek. Of misschien vang ik die krimp af met die maat groter, kan ook natuurlijk.

Voor Noortje heb ik twee setjes van jip en janneke, en verder gewoon de witte variant met het roze randje.

Ik vind het wel belangrijk dat ze niet met een blote rug lopen, dat vind ik zelf ook erg vervelend. Maar tot nu toe gaat dat prima met de hema.

Alleen de middelste weigert pertinent z’n hemd bij z’n broek in te doen :mrgreen: .

Die laatste foto is wel schattig van Hansop. De kanten versie vind ik niet bij kinderen passen.

Hier hebben we TC, bevalt prima. Bij v&d hebben ze een mooie actie en dan koop ik wat extra’s Vooral die broekjes met wat langere pijpjes staan zo schattig :inlove:

ik heb hier heel vele verschillende soorten,

vind ondergoed van hema (1 bepaald soortjes setje wat helaas nu niet meer verkrijgbaar is) retour, oxxy, maar vooral de zeeman short vind ik het fijnste.

ik hou van hogere shorts.

hemden van h&m en action, zeeman heb ik nog niet geprobeerd…

andere merken nog niet gehad.

@jippo die hemden die jij noemt zijn 2 voor 5.95 dit vind ik dus echt bagger hemden die worden kort en wijd.

heb deze 1x gehad maar ooit meer… :thumbdown:

misschien eens ieder duurder pakken

oja nu weet ik het weer welke ik fijn vind…

Anni rofli van Kruidvat… blijven mooi naar het wassen en krimpen niet.

geloof 5 per setje , hemd/broek , 2 hemden of 2 broekjes en regelmatig in de aanbieding…

waar kan je online ondergoed voor jongens van Ten Cate kopen? Heb daar nu een paar setjes van ipv de Zeeman, maar vind ze wel erg mooi blijven en zitten…

hier boxers van de h en m of van de kruitvat, rolfi oid? de hemden smalle haal ik vaak als ze in de aanbieding zijn, zomerhempjes, die zijn mooi lang en in de aanbieding mooi goedkoop.

Ik wil geen naadjes aan de onderbroekjes, daar ergert zich onze dochter geel en groen aan, dus naadloos

amy heeft v&d geen ten cate? ik weet dat kruidvat ze af en toe heeft in ieder geval. En online gewoon ff op googelen?

Hier nog steeds errug tevreden over de A&H ondergoed, Jesse draagt zn setjes nu bijna 1 jaar! Er is helaas 1 hemdje gesneuveld ( gekrompen, vraag me niet hoe…) De rest gaat nog prima mee, wat bijgekocht en nu liggen er echt zat. Ze waren laatst weer afgeprijsd ( 35% korting) dus maar alvast een setje in 110/116 meegenomen voor in de la. Ligt er vast nog 1,5 jaar maar kan geen kwaad… Hebben we tegen die tijd allemaal verschillende printjes :lol: Ik denk dat de ondergoed die Jesse nu draagt hij nog wel half jaartje tot jaartje vooruit kan mits ze niet alsnog krimpen… Hij draagt ze nu nog over zn luier dus geen risico op echt vieze vlekken :lol:

Zo jammer dat ze maat tot 110/116 gaan daar… Voor Elise heeft het dus geen nut meer nieuwe te halen bij de AH. Ze heeft er nog zoveel dat dit nog wel half jaartje meegaat denk ik en dan zal ze denk wel een maatje groter gaan…

ik koop tegenwoordig die van Beeren…

superfijn merk, gewoon katoen, genoeg keuze

Voor de oudste altijd hema ondergoed. Boxers maat 86, hemden maat 110 :slight_smile: Dan blijven de boxers tenminste hangen aan zijn smalle gat, en de hemden zijn lang genoeg om ze erin te stoppen.

Maar echt geweldig vind ik ze niet, de boxers zijn eigenlijk te wijd, maar een maat kleiner hebben ze niet, dan krijg je onderbroeken en dat vind ik niet zo mooi :oops: De hemden vind ik snel scheef worden, en echt smal zijn ze ook niet. Maar Petit Bateau, dat zit hem beter, vind ik echt te duur voor ondergoed. Net als andere betere merken. Dus blijft het bij Hema :slight_smile:

Voor de jongste koop ik rompers bij Zeeman, die zijn wat wijder, dat smalle spul past haar helemaal niet.