de boxers van de h en m!! ik ben er heel tevreden over, ook de boxers van de hema bevallen mij prima, geen inkijk aan alle kanten wat je met die slipjes wel hebt.
Ook de hemden heb ik van de h en m. De hemden zijn de enige kledingstukken wat zij aan mag wijzen en gewoon krijgt, immers het zit toch onder de kleding.
We hebben hier van alles, maar ten cate is echt super ( goed zoeken in uitverkoop) petit bateau idem en qua goedkoper segment hebben we AH boxers. Voor elise wel al de onderbroekjes, hemdjes nog niet.
Ik haal ze gewoon bij de Zeeman, maar dan enkel de rekbare stoffen. Als ik vooraf zie,dat de boel gaat lubberen,dan laat ik het liggen.
Gewoon normale boxers en hemden. Koop ze wel 1 maatje groter (de hemden), zodat ze lekker lang vallen. Vaak zijn ze ongeacht de maat, smal genoeg.
Hier ook van de Hema en ze blijven gewoon goed :think:
Hema geprobeerd doe ik niet weer, gaat vreselijk draaien op de naden in de was. Idem geldt eigenlijk voor de leuke setjes van de AH. Ze zijn mooi dat weer wel en de kleuren blijven ook mooi het zit echt in de stof. :think:
Zeeman scoor ik meestal enkel de plaatjes ondergoedsetjes ook voor de leuk en in de wetenschap dat ze 1 kind meegaan. Action heb ik nog niet geprobeerd wel voor mezelf en echt heel tevreden over! Ook de setjes van de kruidvat (Anni Rolfi) vind ik heel fijn spul. Stevige naden, mooie rekbare stof die niet gaat lubberen. Valt wel in het iets duurdere segment maar tijdens aanbiedingen is het vaak 3 halen 2 betalen.
Ondergoed van Albertheijn en Zeeman.
Ik vraag me af wat de ‘verwachtingen’ zijn tav ondergoed :think:
Als het een half jaar tot een jaar mee gaat is het goed genoeg toch? Kind is er dan toch ook uitgegroeid. Ik heb hema, zeeman, petit bateau en schiesser.
Kittykat Ondergoed moet in model blijven, niet enorm gaan lubberen. En het moet ook niet enorm gaan krimpen. Onze meid heeft maat 116 en draagt nu hemden van de Hema in maat 122-128. Die zijn zo gekrompen dat ze niet eens meer haar rug bedekken… :roll: Dat vind ik toch niet helemaal normaal. Ik was ze op 40 graden en doe ze meestal niet in de droger.
Van de Hema heb ik de normale basic-hemdjes: wit met een roze randje, brede schouderbandjes en elastisch katoen. Ze kosten een euro of 5-6. Ik weet niet meer of er nou twee of één in een pak zaten. Dezelfde soort onderbroekjes en die worden ieniemienie en steeds strakker om de middel.
Ik heb al jaren ondergoed van de Hema voor de kids
leuk :inlove:
en bevalt eigelijk ook goed alleen de spagetti hempjes worden mega wijd
die kopen we dus nooit weer,maar t ondergoed met mooie printjes :thumbup:
(Vindt het alleen belachelijk duur,.t is maar ondergoed)
Nu ook een setje v/d H&M
en blijft tot nu toe goed,.(maar hebben we nog maar 1 mnd)
Binnenkort weer eens op ondergoed jacht
Binnen een paar wasbeurten vind ik dat ook slecht hoor
Maar las ik niet over ondergoed 3 kinderen door schuiven :shifty:, dan kun je toch niet verwachten dat het allemaal netjes blijft. Tenzij je Petit Bateau koopt, want dat spul blijft echt perfect. Ik mik dus gewoon op 1 seizoen, tja zeeman printjes verschieten na een paar keer dragen al van kleur, maar dat maakt me dan ook niet uit. Van de merken waar ik tot nu toe van heb gekocht is de kwaliteit iig erg in verhouding met de prijs
@Kittycat wrote:
Maar las ik niet over ondergoed 3 kinderen door schuiven :shifty:,
Dat was ik… en ja nummer 3 draagt dus nog hemdjes van de oudste (oa van de hema) en die zijn nog prima.
Dan ga ik ze dus niet weggooien omdat ik het op voorhand niet verwacht had van een hemd dat het zo lang mee zou gaan natuurlijk .
Dat was niet mijn intentie toen ik de hemdjes kocht… wat zeg ik… toen ik die hemdjes kocht hadden we 2 kids :mrgreen: maar ze blijven dus wel zo goed dat ze gewoon nog een kind mee kunnen.
Wat niet meer goed is gaat hier weg of het nou om ondergoed, sokken of kleding gaat, dat schuiven we niet door, maar wat nog wel goed is gaat op zolder tot de volgende er aan toe is… en zeker basic dingen als zwarte/grijze en donkerblauw hemdjes… passen bij 9 van de 10 te kopen boxertjes… die mag de volgende dan gewoon dragen.
Is het na nummer 3 af, gaat het weg, koop ik met liefde voor nummer 4 nieuwe hemdjes, maar is het na nummer 3 nog net zo als ze nu zijn… dan krijgt hij ook weer dezelfde grijze, blauwe en zwarte hemdjes aan als zijn grote broers… aangevuld met een paar persoonlijk voorkeur hemdjes met een plaat van het 1 of ander van de Zeeman oid.
Hier ook Hema (en een beetje WE).
Hema bevalt hier prima. Moet wel zeggen dat ik altijd de losse hemden en boxers koop, dus nooit de standaard wit, zwart of grijs die per 2 of 3 in plastic zitten.
Die fout heb ik namelijk 1 keer gemaakt, en heb 2 hemden die topjes zijn geworden en 2 boxers waarvan de elastiek aan het lubberen is.
Die liggen dus helemaal onderop de stapel, als reserve. Voor wat het nog waard is…
De echte gekleurde variant, nooit problemen mee gehad.
Vind de prints leuk, en de kwaliteit is meer dan prima.
Hier heb ik ondergoed van de Hema. Witte hempjes met roze randje, en gebruik deze met alle tevredenheid. Vind ze helemaal niet zo krimpen of wijd worden. Moet wel zeggen dat ik ze om de 5 maanden ongeveer allemaal vervang, mik alles de prullenbak in. En niet omdat de kwaliteit niet meer mooi is, maar omdat ik spierwitte hempjes het mooiste vind, en na een half jaar zijn ze toch niet meer spierwit.
Ondergoed vond ik goed van de Hema, je had eerder boxers voor meisjes met een kleine vlindertjes erop, maar die zijn blijkbaar al maanden uit de collectie gehaald. En mijn meisje vind deze het fijnste, en draagt ze toch zeker al 1,5 jaar maar ondertussen wel echt aan vervanging toe. Koop zo nu en dan eens een paar onderbroekjes om te testen of ze die wel wil dragen, maar na een aantal x wassen zitten bij de naad al vrij snel gaatjes…
Hier witte hempjes van de Hema met idd het roze randje :mrgreen:
Blijven erg mooi
En boxers van de Action
Hemden hier ook altijd 1 maat groter als de kleding, op de spaggeti hemdjes na. Die wel in dezelfde maat anders heb je jurkjes
Dochter heeft H&M boxers maat 122/128 en hemden 134/140 van de HEMA (122/128 spagetti hemdjes)
Zoon heeft boxers H&M maat 86/92 en hemdjes 98/104 van HEMA en H&M
@Kittycat wrote:
Maar las ik niet over ondergoed 3 kinderen door schuiven :shifty:, dan kun je toch niet verwachten dat het allemaal netjes blijft. Tenzij je Petit Bateau koopt, want dat spul blijft echt perfect. Ik mik dus gewoon op 1 seizoen, tja zeeman printjes verschieten na een paar keer dragen al van kleur, maar dat maakt me dan ook niet uit. Van de merken waar ik tot nu toe van heb gekocht is de kwaliteit iig erg in verhouding met de prijs
Ik ga ook voor hooguit 1 seizoen tot max. een half jaar. Koop de boxers per x-aantallen tegelijk, ga dan schiften wat er nog acceptabel uitziet en de rest gaat de prullenbak in. Zeker met onderbroeken doe ik niet moeilijk, het moet er wel fris uit blijven zien. Begint het mandje leeg te raken, haal ik er weer 10 bij en kunnen we weer even vooruit. Koop geen dure ondergoed, daar zal ik echt geen dag langer mee doen,dan de Zeeman versie…
Ik denk dat iedereen andere eisen heeft…
Hier gaat ondergoed wel een jaar mee soms, soms ook 2 maanden, soms 2 wasbeurten. de 2 wasbeurten is vaak Dora of princessen ondergoed van de zeeman of de wibra :oops:
Ze krijgt 10 setjes, en elk seizoen check ik ze en vul in ze weer aan tot 10 of soms als ik een leuke aanbieding zie, neem ik ze vast mee voor de bak of op de groei ( de afprijsbak bij de AH is erg geliefd, kruidvat ook ) Bij AH voor een prikkie ten cate ondergoed gehaald, made for AH maar dat boeit me niet Soms via internet een leuk setje petit bateau als ik die op tijd spot in de sale en die merken gaan meestal wel flinke tijd mee! En dat dan aangevuld met de dora, princessen en soms hema ondergoed… weer een leuk pakketje
Voor Jesse heb ik eigenlijk alleen AH nog en 3 zeeman boxertjes die hetzelfde model hebben als de AH ( alleen andere stof en kwaliteit, dat dan wel )
Petit bateau…kan absoluut niks tegenop.koop ze wel in solden,want duur.
Ook zeeman,maar enkel 1 soort hemdjes die ook mooi blijven.
Hier vind ik hema en zeeman enzo niet echt wat, bij jola beeren ondergoed is goed, petit bateau. hanssop dat zijn toch echt wel de merkjes die mooi van kwaliteit zijn…maar hannsop is wel voor mij het mooist :inlove:
vaak gekamt katoen ook…hema vind ik snel scheef en lubberen , ze zegt zelf dat het niet lekker zit…
h&m is ook wel goed trouwens, het duurdere ondergoed niet die onderbroekjes van zoveel in een pak dat is ook niet veel.
wat iemand zei, iedereem stelt andere eissen aan ondergoed en zo is het maar net
Hema de duurste, de 2 of 3 paksetjes vind ik niet ok. Duurdere losse bijven prima, op 60 en in de droger. En verder ah, ook mooie pasvorm en blijft lang mooi. Wil nu wat frendz van vd gaan proberen. Claesens vind ik super, maar zo duur…
hm heb ik nog niet ervaren, we ook niet.